CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
View: 1519|Reply: 9

Video Wartawan TV3 Lencun Buat Liputan Jadi Parodi, Terbaik Juliana Sharin!

  [Copy link]
Post time 19-8-2021 02:34 PM | Show all posts |Read mode
Isnin lalu, negara dikejutkan dengan berita peletakan jawatan Tan Sri Mahiaddin Yasin sebagai Perdana Menteri serta seluruh Jemaah Menteri.


Berita peletakan jawatan itu mendapat liputan meluas daripada media tempatan dan antarabangsa.




Kredit foto: IG Juliana




Namun, gelagat wartawan TV3 yang sanggup meredah hujan untuk membuat laporan mengundang pelbagai reaksi netizen.


Menerusi rakaman berkenaan, Juliana Sharin bersama jurukameranya membuat liputan di luar kediaman bekas perdana menteri itu sambil memegang payung kerana hujan lebat.




  



Susulan itu, dia turut berkongsi kisah sebenar yang berlaku pada waktu itu di laman Instagramnya.


Katanya, 10 minit sebelum kejadian, penerbitnya telah mengarahkan untuk bersedia di talian dan ketika itu langit masih cerah lagi.


Namun, sebaik dia memulakan bicara hujan rintik-rintik menjadi semakin lebat.




  



Setelah video berkenaan tular di media sosial, pengguna Tiktok mula membuat parodi dengan meniru aksi seperti di dalam video asal.




Sumber: OhBulan
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 19-8-2021 02:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Gigih la ejas bawah shower
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2021 02:52 PM From the mobile phone | Show all posts
....... what??
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2021 02:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Suka mencapap wartawan yang ni. Yang lain elok je bagi Live dalam kereta.
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2021 03:00 PM From the mobile phone | Show all posts
xpe la time xde kojo ni..buat la pe2 kojo...
Reply

Use magic Report

Post time 19-8-2021 07:51 PM | Show all posts
teringat dia juga yg kena tannduk dgn lembu kalau tak silap
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2021 10:07 AM | Show all posts
Hiburan dikala masing-masing terkurung di rumah.

Parodilah kalau itu dapat menghiburkan diri.  Cuma berhati-hati jangan sampai memalukan diri sendiri atau orang diparodikan.

Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2021 09:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Kadang rengsa tengok sheols reporting. Sheols suka berjalan sambil bercakap pastu banyak sangat pergerakan. Cam beriya2 sangat. Tu je komen iols
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 21-8-2021 04:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Biasa lah, dah nama pun tengah kerja, yang penting kerja tersebut dapat dilaksanakan dengan jayanya
Reply

Use magic Report

Post time 21-8-2021 03:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Mmg style penyampaian sheols mcm ni kan.. mesti ada selit2kan supaya jd viral.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

16-8-2022 11:22 AM GMT+8 , Processed in 0.076569 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list