Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
13512
View
140
Reply

Anak Belum Sedia, Bukan Ziana Zain Yang Halang Jumpa Bekas Suami

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 23-5-2020 11:30 AM | Show all posts |Read mode
Ziana Zain kecewa apabila dituduh menghalang anak daripada bertemu bapa mereka, Armin Zaharin Ahmad Zambri.


Dia juga terkilan apabila dituduh menghasut anak supaya membenci bekas suami. Ziana sebaliknya menjelaskan bahawa dia selalu bertanya sama ada anak-anak mahu bertemu bapa mereka.




Kredit foto: IG Ziana Zain



"Saya terdengar cakap orang mendakwa saya tidak membenarkan anak-anak bertemu dengan bekas suami. Itu tidak benar sama sekali. Perceraian berlaku hanyalah antara saya dan dia, anak tidak seharusnya menerima hukuman atas apa yang terjadi antara kami.

"Saya tak mahu mendera emosi mereka hanya kerana perasaan dendam atau amarah terhadap bekas suami.

"Cuma buat masa ini, anak-anak belum bersedia dan memerlukan masa untuk bertemu bapa mereka. Saya faham perasaan mereka dan jika satu hari nanti mereka menyuarakan hasrat mahu bertemu, saya akan mengizinkannya," katanya kepada BH Online.


Pemilik nama Siti Roziana Zain, 52, itu mengakui sedih apabila melihat anak membesar tanpa insan bernama bapa di sisi.

"Namun, saya lihat mereka sangat tabah, lebih-lebih lagi anak sulung, Muhammad Aiman yang sangat bertanggungjawab membantu menjaga adik-adiknya. Doa saya semoga kami semua dilindungi dan cekal dalam menempuh pelbagai ujian yang mendatang," luahnya.




Kredit foto: IG Ziana Zain




Ziana dan Armin yang berkahwin pada Mei 1998 dikurniakan empat anak, Muhammad Aiman, 21, Muhammad Ammar, 16, serta pasangan kembar Muhammad Ariel dan Siti Nur Kaseh, 11.


Difahamkan, konflik tercetus pada Mac 2018 apabila ada desas-desus mendakwa Armin mendera anak lelaki mereka sebelum penyanyi itu membuat laporan polis dan memfailkan perceraian.


Ekoran itu, Armin menceraikan Ziana dengan talak satu pada Julai 2018. - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 23-5-2020 11:35 AM From the mobile phone | Show all posts
Seringkali kau menangkis tiap persoalannnnn...


Eh mcm kena je bait lirik ni. Hehe.
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 11:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Memangla anak xkan nak jumpa apak yg dera dia
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 11:53 AM From the mobile phone | Show all posts
harap @CARI-MAL  xmcm ni
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 01:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Ex hb dia tak kena hukuman penjara ke kes dera anak? Kecoh kan dulu ziana dakwa anak2nya kena dera dek suami. Teruk jugak katanya budak2 tu kena dera
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 01:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau anak dah nampak depan mata kekejaman bapak pada mak takkan mereka dungu nak layan baik lagi. Salahkan diri sendiri lah apahal pulak salahkan bekas bini.
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 01:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Teringat tangan dia yg melecur terkena air panas tu...fishy betul kes tu kan...
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 01:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Ini kes dera kan. Mesti terpahat dlm ingatan budak2.
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 01:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Dpt bayangkan kesengsaraan deols masa tu. Kesian.. so logik la kalau deols x nak jumpa bapak deols.
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 02:18 PM From the mobile phone | Show all posts
camne la dia bertahan punya lama...
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 02:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Jgn nak salahkn mak dia sbb anak dia dh besar bole tahu bezakan yg baik dan buruk
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 02:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Anak dia yg belah kanan tu adik2 in the making ke? Jaga diri dik... Yg belah kiri tu nampak jantan
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 02:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 23-5-2020 02:35 PM
Anak dia yg belah kanan tu adik2 in the making ke? Jaga diri dik... Yg belah kiri tu nampak jantan

Nampak je ko ye kurex hahaha
Tp mula2 tgk pic tu td lamaaa tenung
Pastu tersebut dlm hati, eh penampakan ciri2 dah tu
Jgn ukutkan sgt nak...sian mak ko
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 02:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 23-5-2020 02:35 PM
Anak dia yg belah kanan tu adik2 in the making ke? Jaga diri dik... Yg belah kiri tu nampak jantan

Apa yg hang nampak?
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 02:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Siannya ziana.. Haihh, dugaan rumah tangga ni mmg takleh nak kata apa. Dapat pasangan yg baik dan bertanggungjawab tu adalah satu bentuk rezeki dan rahmat Allah yg cukup besar..
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 02:59 PM | Show all posts
padan muka lakinya.. budak2 ni mmg akan igt benda2 mcm ni.. smpi bila pun akan igt.. belum lg kalo kena yg jenis pendendam.. ni base on pengalaman sendiri sbb mmg terjadi kat adik beradik lelaki ako sendiri.. smpi skrg, mmg acuh x acuh dgn bapa kami.. bapa sakit pun buat lekkk jer..
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 03:34 PM From the mobile phone | Show all posts
234126 replied at 23-5-2020 01:27 PM
Kalau anak dah nampak depan mata kekejaman bapak pada mak takkan mereka dungu nak layan baik lagi. S ...

bukan kekejaman kat mak, tapi mmg jantan bebal ni dera anak2 mereka, mestilah anak2 tu takut.
.
Setelah lama berdiam diri dan menerima pelbagai kritikan, Ziana akhirnya tampil membuka mulut mengenai apa yang terjadi. Beliau mendedahkan suaminya itu sering memukul anak-anak dengan teruk sekali sehingga menyebabkan lebam serta pecah di bahagian badan. Lebih memeranjatkan, Armin juga pernah mencilikan kemaluan serta dubur anak kembar mereka yang ketika itu berusia 3 tahun.
.
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 03:36 PM From the mobile phone | Show all posts
esteryen replied at 23-5-2020 03:34 PM
bukan kekejaman kat mak, tapi mmg jantan bebal ni dera anak2 mereka, mestilah anak2 tu takut.
.
...

Mencilikan kemaluan. Teruk jugak dia dera. Tak sangka sampai ketahap ni.
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 03:47 PM From the mobile phone | Show all posts
sfrnna replied at 23-5-2020 03:36 PM
Mencilikan kemaluan. Teruk jugak dia dera. Tak sangka sampai ketahap ni.

yaaa pastu xmengaku salah dan gunakan nak ajar anak solat tapi anak tu degil n bebal katanyaaaaa...mmg celaka jantan ni.
.
harapnya kena sumbat masuk jel pastu jubur dia pula kena dicilikan..
.
ziana ni pun bodoh, bertahun2 dibiarkan anak2 tu kena dera.
.
Reply

Use magic Report

Post time 23-5-2020 03:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau anak2 dh besar, x payah maknya hasut2 pun.. Anak dh boleh pikir dh
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list