Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1234Next
Return to list New
4992
View
69
Reply

Langgan Pelacur Dalam Hutan, Lampias Nafsu Bersaksikan Bulan Dan Bintang

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 24-4-2019 11:58 AM | Show all posts |Read mode
Beralaskan tikar dan bersaksikan bulan bintang sudah cukup untuk warga asing melayan nafsu dengan pelacur yang dilanggan.








Memetik Utusan, kejadian di kawasan hutan Kampung Pok Besar, Tanjung Kupang, Iskandar Puteri itu terbongkar apabila tiga individu ditahan polis.


Mereka ditangkap merupakan warga Indonesia membabitkan bapa ayam berusia 35 tahun dan dua wanita berusia 40 dan 34 tahun.


Menurut Ketua Polis Daerah Iskandar Puteri, Asisten Komisioner Dzulkhairi Mukhtar, kegiatan yang dijalankan sejak sebulan lalu itu menyasarkan pekerja asing di kawasan berhampiran.




Foto: Utusan



Mereka beroperasi dari jam 8 malam hingga 1 pagi dan mengenakan bayaran sebanyak RM50, katanya yang menambah kes disiasat di bawah Seksyen 372 dan Seksyen 372(B) Kanun Keseksaan serta Seksyen 6(1)(c) Akta Imigresen 1959/63. - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 12:01 PM | Show all posts
tak gatal badan ke uiii
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 12:04 PM | Show all posts
tk kene gigit binatang ke
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 12:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcmana langgan?
Beratur lurus sambil tunggu giliran ka apa
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 01:15 PM | Show all posts
tak payah bayar duit sewa hotel...
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 01:44 PM | Show all posts
tu paket condom ke tu

tak gatal ke puki ko sis eewwwww main tempat kotor pastu lap lap gitu pastu telan konet lain pulak ewwwwwwww
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 02:31 PM | Show all posts
elok la main pelacur dari merogol..
beritanya pasal tangkap pati..
tapi langgan pelacur pulak yang di highlight..
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 02:37 PM From the mobile phone | Show all posts
X sakit plak badan main kat tempat mcm tu..
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 02:41 PM | Show all posts
heeee buatnya ada ular, kala jengkit, kerengga gigit tak memasal jerr
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 03:11 PM | Show all posts
ape ade hal

mat saleh tu rilex je mendoggy bagai kat public
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 03:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Indon datang malaysia ni memang sisa kumbahan dari negara indonesia. Tapi ada juga rakyat malaysia macam zul5k yang sanggup jadikan isteri. Asalkan ada vagina ye, semua boleh.
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 03:16 PM From the mobile phone | Show all posts
takde pulak yg sesat dlm tu atau kene culik dek makhluk halus..dlm hutan pun on..nyamuk tak kacau pulak
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 04:06 PM | Show all posts
ada seko budak cleaner kat opis ni..budak India, lelaki dah umur 40 tahun.Bujang dan dia kurang normal, tapi sbb bapanya Supervisor sini so dia kami amik kerja mencuci.bapanya kata dia lahir dengan kepala besar penuh air , bila mencapai usia setahun ..perlahan2 kepalanya mengecil,,tapi tak la normal..cuma besar sedikit dari ukuran biasa.Rajin..tapi baru2 ni iols sgt terperanjat, budak OKU ni pelanggan tetap pelacur Indon..ramai budak2 terserempak dia di lorong belakang.pas tu bila ditanya dia ngaku..tiap2 gaji..terus pegi ..wahhh terepranjattt betui..ada napsu gak.
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 04:19 PM | Show all posts
puteribaya replied at 24-4-2019 04:06 PM
ada seko budak cleaner kat opis ni..budak India, lelaki dah umur 40 tahun.Bujang dan dia kurang norm ...

patut la..air dah tak naik ke kepala
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 04:23 PM | Show all posts
palmolive replied at 24-4-2019 04:19 PM
patut la..air dah tak naik ke kepala

vaviii..hahahah betui laa..patutla kann
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 04:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Haha satgi pijat,semut api gigit telor gigit pepek akak tak tau.
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 04:29 PM | Show all posts
lebih baik begini dr merogol wanita2 tempatan...dia bayar utk service...lebih baik pelacur2 melayan mereka daripada mereka merogol kanak2 tempatan
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 04:33 PM | Show all posts
Kau nak biar dia langgan pelacur ke atau biar nanti dia kacau anak bini orang... lagi teruk kalau dia merogol...

mereka ini juga perlukan memenuhi keperluan asas termasuklah keperluan seks..

jenayah pelacuran ni berkait rapat dgn jenayah seks yg lain...

biasanya, kalau bulan ni pihak berkuasa buat serbuan kat tempat perlacuran murah camni, bulan depan indeks jenayah berkaitan seks akan meningkat
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 04:37 PM | Show all posts
zaman PeeH pakatan haramjada...wakakakakakakakakakakkaka
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2019 04:37 PM | Show all posts
ally9970 replied at 24-4-2019 04:33 PM
Kau nak biar dia langgan pelacur ke atau biar nanti dia kacau anak bini orang... lagi teruk kalau di ...

kena bayar  katanya rm50

jika dia xde duit boleh settle nafsu?

kenapa babitkan tindakan  mencegah pelacuran dilihat sebagai satu bencana kepada peningkatan kadar jenayah rogol?

pelacuran itu adalah jenayah kemanusian juga kerana memperdagangkan wanita atau lelaki utk tujuan seks

Dimanakan agama ko?

eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii aku lempar microfone
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.117202s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list