CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 12366|Reply: 177

Harga Cecah Ribuan Ringgit, Anak Zahid Hamidi Teruja Heliza Dan Suami Bagi Cawan Hermes

  [Copy link]
Post time 21-1-2022 02:32 PM | Show all posts |Read mode
Anak Datuk Seri Zahid Hamidi,  Datuk Nurul Hidayah teruja sungguh bila menerima hadiah barangan jenawa mewah daripada Datin Heliza Helmi dan suaminya Datuk Seri Mahadi Badrul Zaman.


Di Instagram, Nurul atau lebih mesra dipanggil Kaklong mendedahkan pasangan ini jenis tak berkira dan amat pemurah.




Foto: IG




“Sweet la depa dua ni. Bab hadiah untung sangat la @nurhelizahelmi sebab @mahadibz jenis tak berkira. Dia akan award dan reward mereka yang layak. Dia sangat pemurah. Tu sebab rezeki dia murah," tulisnya.




  



Dalam gambar yang ditunjukkan hadiah tersebut merupakan cawan jenama Hermes yang dianggarkan berharga antara RM500 hingga RM1600 seunit.




  



  



Untungnyalah ada kawan-kawan kaya macam ni. Tak gitu? -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2022 02:34 PM | Show all posts
so baju2 heliza semua baru2 la kan sbb nak kena sedondon dgn suami nya

Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2022 02:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Low class..ko pakai mug hermes mahal pun rupa tetap hodoh.kening dan muka ko mcm nenek kebayan
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2022 02:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Kena la tgk circle depa dok mingle
Tak kan nk bg cawan kedai eco
Alahaiiiii anok muntri pn acah2 tak pernah pakey barang branded

Kulurkilir bersweater nk built up new image ke ...aku tak la dengki je jeles ke
Pakai mcm bese tak leh ke malaysia ni paneh yong yob ko pakey dok pakey baju ujan semedang adesss
Jap lg ade la jinbaok tak pueh hati ng komen aku ni
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2022 02:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Errr bukan ke patut bagi hadiah kat pengantin… hmmmmmm
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2022 02:42 PM | Show all posts
mesti sweater tu kepam sejak beli....langsung tak nampak classy bila cikki lizah dan pak janggut bizforexmlm pakai branded item gitu gitu je...berkelubung siang hari
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2022 02:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Mug pun riban2
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2022 02:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak cantik pun mug tu lawa lagi mug stoneware iols.
Hasil buatan tangan penuh nilai estetika.
Hat hermes ni bagi free pun iols takmo kalau amik pun jual balik.
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2022 02:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Nurul ni joyah gak. Org cerita kt dia dia g up semua kt socmed. Pastu acik2 semua teruja
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2022 02:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Mug tu harga riban ke.. asal x lawa.. baik ko bagi benda lain..
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2022 03:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Laki ko dah macam pelakon kung fu china..[em:3:]
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2022 03:02 PM | Show all posts
nexttt.... bosann...
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2022 03:05 PM | Show all posts
eleh.. kt happy home byk cenggitu
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2022 03:06 PM | Show all posts
kenapa jambang laki dia ada 3 cabang?
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2022 03:09 PM From the mobile phone | Show all posts
makadek replied at 21-1-2022 02:37 PM
Kena la tgk circle depa dok mingle
Tak kan nk bg cawan kedai eco
Alahaiiiii anok muntri pn acah ...

Emmm sbb hang kayaa semua pakat duk sembahhhh.. mcn aku ni semekinn.. baik tara mana pung tarak sape mau kawan.. koh koh
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2022 03:09 PM | Show all posts
prince_marhaen replied at 21-1-2022 02:42 PM
mesti sweater tu kepam sejak beli....langsung tak nampak classy bila cikki lizah dan pak janggut biz ...

kan.. berapa eh harga baju tu.. rasa tak sesuai la sepasang depa pakai ni..
ntah mcm terlalu nak tunjukk till jannah
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2022 03:10 PM From the mobile phone | Show all posts
cmf_premierleag replied at 21-1-2022 02:34 PM
Low class..ko pakai mug hermes mahal pun rupa tetap hodoh.kening dan muka ko mcm nenek kebayan

Mmg hodoh pn lawa lagi kedai eco nya cawan
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2022 03:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Buritan replied at 21-1-2022 03:09 PM
Emmm sbb hang kayaa semua pakat duk sembahhhh.. mcn aku ni semekinn.. baik tara mana pung tarak sa ...

Kan sbb pak ada nama masing2 nk jaga piyuk nasik elijah ni baru nk bermingle dgn geng kayangan sejak berlaki org ada2 ni
Tp selekeh la diorg dok pakai swaeter rimasss
Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2022 03:14 PM | Show all posts
cmf_premierleag replied at 21-1-2022 02:34 PM
Low class..ko pakai mug hermes mahal pun rupa tetap hodoh.kening dan muka ko mcm nenek kebayan

masa awal2 pkp dulu iolss ada terjumpa dia. walaupun pakai mask, iolss boleh cam dia. tau tak macam mana iolss boleh cam?
kening dia.

Reply

Use magic Report

Post time 21-1-2022 03:15 PM From the mobile phone | Show all posts
makadek replied at 21-1-2022 03:13 PM
Kan sbb pak ada nama masing2 nk jaga piyuk nasik elijah ni baru nk bermingle dgn geng kayangan sej ...

Mcm tuu laa doniaaa.. koh koh..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-6-2022 07:14 AM GMT+8 , Processed in 0.193379 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list