CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 14635|Reply: 204

"Kalau Boleh Hari Ni Bini Mati, Esok Nak Kahwin Lain Dah" - Rani Kulop

  [Copy link]
Post time 11-1-2022 02:27 PM | Show all posts |Read mode
Aktivis, Abdul Rani Kulop dikecam warganet selepas memuat naik status seolah-olah sedang memerli individu lain.


Hantaran Abdul Rani di laman sosial Facebooknya menulis tentang kaum lelaki yang mudah mencari pengganti selepas kematian isteri bebanding wanita.




Kredit foto: Media Hiburan




Di ruangan komen, rata-rata pengikut Abdul Rani meluahkan rasa tidak puas hati terhadap kenyataan tersebut dan mengaitkannya dengan pelawak, Shuib.








“Kutuk, perli Shuib ke tu Abdul?


“Ayah pun sama jugak…Bini belum mati dah tambah lagi satu, tak padan dengan…!
“Ibarat meludah ke langit terkena muka sendiri…Setepek kena dengan netizen, jangan main-main Yah…” antara komen warga maya.


Ada juga komen yang meminta Abdul Rani supaya tidak mencampuri urusan orang lain kerana berkahwin lain selepas kematian isteri atau suami adalah fitrah manusia.








Tidak berakhir di situ, Abdul Rani turut memuat naik sebuah lagi hantaran yang mencetus kemarahann netizen.




Sumber: GEMPAK
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 02:47 PM From the mobile phone | Show all posts
heheheheheh

we all thinking it, he saying it.  
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 02:49 PM | Show all posts
kahkahkah..betul sangat2..
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 02:52 PM | Show all posts
ntah kenapa aku pon setuju..majoriti perempuan yg kematian suami memang pikirkan anak2 jer..
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 03:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Ini jam naseb samirah boek rata2 sokong diaaaaa..tkpeeee
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 03:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Kah kah..on point pokcik tulis
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 03:13 PM | Show all posts
tu page parody je bang.. org lain yg buat

takde pakcik tu rajin nak buat update page sendiri

baik dia prektis main dram dia jek
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 03:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Walaupun tak suka si rani kulop. Tp bila jujur setepek cmni, i setuju. Ni sikit2 dok berdrama bagai. Tahu, mmg sunyi tiada pasangan. Tp tak perlu kot over sgt drama. Annoying gila.
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 03:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Xpernah xterhibur ngn komen page rani kulop. On point! Jarang naw miss.
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 03:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Janganlah triggered. Betul lah apa dia kata tu. Siapa makan cili, dia rasa pedas.
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 03:25 PM | Show all posts
torbaik bang Rani..........tak nyempat2 nak tawin,  apa salahnya besarkan sikit kan anak tu ada2 je alasan nak tawin demi anak muntah ijau
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 03:49 PM From the mobile phone | Show all posts
watie79: ntah kenapa aku pon setuju..ma ...


Tak juga ade je yg dah kawen awal lepas abis iddah.
Rata2nya org pemes juga.
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 03:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Masalahnya memang betul pun kan... Netizen2 yang panas tak duduk diam tu mesti pengcekik bubble bee tegar dan ada diabetis tahap 3, lagi beberapa tahun kena potong kaki dan dialisis agittewww kaka doakan sambil beliak2 bijik mata hantar ain
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 03:55 PM | Show all posts
on point sangat pakcik ni tulis...

benci betul aku dengan jantan yg asyik dok meratib sayang bini, tup tup tak sampai 6 bulan bini takde dah menggeletis nak kawen lain. Itu ke makna cinta ko? Rubbish..

Macam tak jaga hati pak mertua dia pun ada.
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 04:09 PM From the mobile phone | Show all posts
First, terasa
Kedua, pedih haha
Muka sompek sompek .. tak baik
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 04:10 PM | Show all posts
ayah berkata pahit dan benar. mohon suib telan semua skali dengan bubble bee ye depan cermin.
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 04:14 PM | Show all posts
On point. memang tepat betul sasarannya kt jejantz malaya hihik....
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 04:18 PM | Show all posts
BETUL SGT AYAH OOIII
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 04:22 PM From the mobile phone | Show all posts
watie79 replied at 11-1-2022 02:52 PM
ntah kenapa aku pon setuju..majoriti perempuan yg kematian suami memang pikirkan anak2 jer..

Tak juga,ada kawan i laki baru mati x smp setahun dah kahwin lain dah..nak2 yg masih muda lg.kalau yg tua2 tu mungkinlah
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 04:24 PM | Show all posts
hahahah...setuju!!!
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-7-2022 11:20 AM GMT+8 , Processed in 0.119989 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list