Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1234Next
Return to list New
11660
View
79
Reply

Erra Fazira Lupa Letak Gambar Aleesya, Ziana Zain Pula Update Gambar Anak Bujangnya

[Copy link]

Author: Cari-Azza       Show all posts   Read mode

Author
Post time 12-11-2019 02:37 PM | Show all posts |Read mode


Maria Mariana. Filem yang menautkan Erra Fazira, 45 dan Ziana Zain, 51 sebagai adik beradik. Itu ketika mereka bergelar anak dara dan kini masing-masing bergelar ibu tunggal.


Selain perkembangan karier seni, peminat juga tidak putus-putus ingin mengetahui kehidupan peribadi artis kesayangan mereka.


Jadi, apabila Erra Fazira lama tidak memuatkan gambar anaknya, Aleesya, ramai yang bertanya perihalnya. Begitu juga Ziana yang jarang bercerita mengenai anaknya, namun terkini menyiarkan gambar anaknya. Peminat masing-masing teruja.



Kredit foto: ig




"Ramai yang DM, tanya kenapa lama tak ada gambar Aleesya, entahlah..."



Menurut Erra sendiri, dia sekarang lebih kerap mengemaskini di IG Story berbanding 'feed' hingga kadang-kadang terlupa terus.


Ig




Dengan bergurau menyatakan saiz kasut Aleesya besar dan tahun depan saiz nak sama dengan dirinya, membuatkan ramai bersetuju iras mereka berdua sama.


Malahan Chef Wan dan pelakon Salina Saibi turut memuji kemanisan wajah Aleesya.






Sementara itu, Ziana Zain pula mengulang siar foto anaknya yang sudah masuk fasa remaja.


Ig




Tanpa sebarang kapsyen tambahan pun, ramai peminat seakan tidak percaya anak-anak Ziana sudah besar rupanya. Malahan anak sulongnya, Aiman juga mirip wajahnya dan bapa saudaranya, Anuar Zain.


Ig





Begitulah bila jadi artis, semua pun peminat nak tahu. Membesar bersama dan mirip ibu masing-masing membuatkan anak-anak artis ini menjadi tumpuan warganet. Apa pun kegigihan primadona ini harus dicontohi oleh ibu tunggal di luar sana ya.- CARI
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 02:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Ini pun jadi berita ke ... haila netizen pon
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 02:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Pelik je paggl mom
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 02:47 PM From the mobile phone | Show all posts
So gossipnya apa?
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 02:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Cmana erra blh lupa ye..biasa dia xpnh lupa..hairan btl ni..
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 02:50 PM | Show all posts
lesprincesse replied at 12-11-2019 02:42 PM
Ini pun jadi berita ke ... haila netizen pon

sebagai tatapan umum, mereka berdua makin berusia makin lawa
anak dah besar, mak masih cun melecun
mohon acik semua gigih bermotivasi mencantikkan diri, jgn cucuk2 sudah


Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 02:52 PM | Show all posts
calling for @Kurex

helok tak anak kak jena?
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 02:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Apooo cmni pn.blh bukak tred ? {:dot
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 02:53 PM From the mobile phone | Show all posts
aku ingatkan apa la hal yg panasnya td
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 02:55 PM | Show all posts
Handsome anak Kak Z... Gichiewww
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 02:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Kak Jenna punya tetek omak aiii terkezut iols tgk
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 03:02 PM | Show all posts
acik jena dh 51?? maigaddd
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 03:09 PM | Show all posts

mcm drama bila aidil ada fitri. rengsa aku bila ungku ismail terpaksa panggil mak dia (aida khalida) mom. mom sana mom sini. director pun dok ikut sgt skrip. guna mama je kan lagi senang kot nk urban sgt
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 03:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Themilo replied at 12-11-2019 02:52 PM
calling for @Kurex

helok tak anak kak jena?

manis tu ada.. muka jantan. yg sorang tu senyuman manis. tak jemu tengok. ensem.. tapi sebab tak nampak sebalik baju dan seluar tu, takde semoga..
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 03:13 PM From the mobile phone | Show all posts
buruknya ketet ziana
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 03:23 PM | Show all posts
tang mana muka AZ.. mcm ex hubby ada la
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 03:26 PM | Show all posts
Sejenis berita apa ni???
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 03:28 PM | Show all posts
apa punya benang lahhhhhh.....
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 03:30 PM | Show all posts
ni benang MILF ke ni?
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 03:39 PM From the mobile phone | Show all posts
lawanya alesya. mletop2 bsr nanti
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.265011s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list