Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123Next
Return to list New
6204
View
47
Reply

Jarang Muat Naik Gambar Dengan Suami, Netizen 'Speku' Dottie Dah Cerai?

[Copy link]

Author: Sarirsa       Show all posts   Read mode

Author
Post time 8-11-2019 10:54 AM | Show all posts |Read mode
Sesiapa yang mengikuti perkembangan Dottie di Instagram pasti dapat melihat wanita itu sering keluar bersuka-ria bersama rakan-rakannya. Dia juga selalu berkongsi di sebalik tabir drama lakonannya di media sosial itu.


Pun begitu, ramai tertanya-tanya sekiranya pelakon wanita ini telah berpisah dengan suaminya, Mohd Haffis kerana jarang memuat naik gambar berdua di mana-mana laman media sosial.





Kredit foto: Blog





Namun, Dottie menafikan andaian itu dan menjelaskan bahawa dia dan suaminya masih bahagia dalam mengecapi rumah tangga mereka, ulas Gempak.

"Saya rasa khabar angin itu timbul sebab saya tak mendedahkan gambar suami dan aktiviti yang kami lakukan bersama-sama. Jadi, orang anggap macam-macam.

"Saya masih lagi berkahwin dan berstatus isteri orang. Tiada apa-apa pendedahan rasmi pun untuk dimaklumkan. Biasalah kalau ada turun naik masalah dalam rumah tangga, itu normal. Kami masih tinggal sebumbung, masih bersama dan bahagia," katanya.





Kredit foto: IG





Dottie turut menjelaskan bahawa suaminya itu merupakan seorang yang pemalu, sebab itu dia jarang berkongsi gambarnya.


"Sebenarnya, bukan saya tak nak muat naik gambar bersama tetapi saya tak berapa minat dan dia pun kurang gemar. Saya menghormati privasi dia dan dia pun tidak berkecil hati. Lagipun dia pemalu," selorohnya.



Tak upload gambar pun, orang speku cerai. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 8-11-2019 11:23 AM | Show all posts
So?
Perlu ke semua org tau
Reply

Use magic Report

Post time 8-11-2019 11:30 AM | Show all posts
sapa lah agaknya yang tertanya2 tu..
Reply

Use magic Report

Post time 8-11-2019 11:31 AM | Show all posts
kalau sebelum ni kerap post gambar tetiba tak, biasanya betul dah ada problem
Tapi kalau mmg jarang2 tak hairanla.
Reply

Use magic Report

Post time 8-11-2019 11:32 AM | Show all posts
laaaa kawen da ke...... frozen sgat
Reply

Use magic Report

Post time 8-11-2019 11:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Bkn semua org suka kan boh pic pasangan kat socmed
Aku pun last boh pic laki masa raya, tu pun pic sefamily
Reply

Use magic Report

Post time 8-11-2019 11:52 AM | Show all posts
eeii tak suka la dia ni suka tayang2 perut. geli plak
Reply

Use magic Report

Post time 8-11-2019 11:54 AM | Show all posts
igt tak kahwin lagi..
Reply

Use magic Report

Post time 8-11-2019 11:54 AM | Show all posts
nasib aku bukan retis..kalau tak mesti kena speku juga...

Reply

Use magic Report

Post time 8-11-2019 11:57 AM | Show all posts
boroi pun nk tayang perut tuh...

Reply

Use magic Report

Post time 8-11-2019 12:00 PM | Show all posts
makin seksi dah dia ni...
Reply

Use magic Report

Post time 8-11-2019 12:02 PM | Show all posts
sapa ni? penting ke untuk hakak tahu...

mencapub di hari jumaat...hehhehe
Reply

Use magic Report

Post time 8-11-2019 12:06 PM | Show all posts
aku pon rasenye tiga tahun sekali baru aplod gambar laki.. tu pon time raya je..

Reply

Use magic Report

Post time 8-11-2019 12:25 PM | Show all posts
doti ni gemok tak pecah eah kulit dia?
Reply

Use magic Report

Post time 8-11-2019 12:48 PM | Show all posts
sejak perut da tinggal selapis manjang tayang perut je si dot ni
Reply

Use magic Report

Post time 8-11-2019 01:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Dottie ni saper pulak?
Reply

Use magic Report

Post time 8-11-2019 01:17 PM | Show all posts
mizruncing replied at 8-11-2019 11:52 AM
eeii tak suka la dia ni suka tayang2 perut. geli plak

kn..gigih nk tunjuk gak kt org..
Reply

Use magic Report

Post time 8-11-2019 01:55 PM From the mobile phone | Show all posts
sukacactus replied at 8-11-2019 11:37 AM
Bkn semua org suka kan boh pic pasangan kat socmed
Aku pun last boh pic laki masa raya, tu pun pic  ...


Iols pun takletak hanya suami je yg boleh letak gambo iols kat fb dia lgpun elok la biar semua kawan2 fb dia tau dia dah ade istri yg cantik lawa serba serbi bagus

Tapi iols mmg xkan buh gambo suami koser laaa sedangkan gambo anak2 pun tak buh juga.

Kita  kalau ade kebun yg subur elok penuh hasil jangan ditayang dan dibagi tau satgi mai segerombolan babik
Reply

Use magic Report

Post time 8-11-2019 02:04 PM | Show all posts
Entah lah...iols pun tak pernah upload gambo hubby i
Tak suka share aktvt meols dgn hubby & anak2 dlm medsos
Org luar x perlu tau kisah hidup seharian meols & family sbgmana meols pun tak hadap nak tau hal kehidupan org lain
Reply

Use magic Report

Post time 8-11-2019 02:15 PM | Show all posts
manehnya replied at 8-11-2019 11:57 AM
boroi pun nk tayang perut tuh...

kan. stress haku tengok
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.111511s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list