Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123Next
Return to list New
4740
View
45
Reply

Nadia Brian Terpaksa Tunda Nikah Sebab Lokasi Dah Penuh

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Author
Post time 11-6-2019 11:30 AM | Show all posts |Read mode
Kredit foto: IG Nadia Brian




Pelakon Nadia Brian, 28, terpaksa menunda majlis pernikahannya dengan Muizz Nasruddin yang sepatutnya berlangsung pada 19 September depan.




  



Bukan berdepan konflik dan sebagainya, sebaliknya mereka terpaksa mencari tarikh baru kerana lokasi sudah penuh.

"Kami terpaksa tunda kerana belum ada lokasi. Sebelum ini, kami memilih 19 September kerana tarikh itu dirasakan menarik. Kami hanya mampu merancang," katanya kepada Harian Metro.


Nadia atau nama sebenarnya Nadia Najwa Mohamed Rashidi menjelaskan bahawa mereka enggan terlalu memikirkan perkara itu.




  



Katanya, mereka mungkin akan menunda majlis perkahwinan pada hujung tahun atau awal tahun depan.

"Sebenarnya, saya dan tunang tak kisah sangat mengenai tarikh atau angka. Sekarang, kami masih lagi melakukan beberapa persediaan awal," ujarnya.




  



Dalam masa sama, Nadia sempat mengimbau pesanan daripada rakannya, Fasha Sandha yang menasihati supaya menikmati fasa bertunang kerana banyak cabaran dan dugaan ketika ini.


Nadia berkenalan dengan Muizz selama dua tahun sebelum dilamar pada Februari lalu di Kota Paris.




  



Terlambat tempah lokasi ke, macam mana ni Nadia? Apapun, semoga semuanya berjalan lancar ya. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 11:33 AM From the mobile phone | Show all posts
sendu {:run
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 11:36 AM | Show all posts
takde rumah ke sampai nak kena nikah tempat lain..
susah-susah, masjid pun berlambak..
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 12:13 PM | Show all posts
siapa dua2 ni? retis ke?
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 12:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Iols x boleh tgok muka sheols.. mcm muka pelakon blue..
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 12:34 PM | Show all posts
celah mana dtg nama brian tu
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 12:36 PM | Show all posts
kiranya tarikh tu idak ler penting.. tempat uols nak kawin tu la kot yang penting..
huhuuhuhu ke seluruh negara penuh tarikh tu
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 12:37 PM | Show all posts
Brian tu datang mana?
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 12:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Laki sheolss ni ahli perniagaan jgk ke? Retis kan nak kawen ngn stok2 tokey jah
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 12:44 PM From the mobile phone | Show all posts
tomaz replied at 11-6-2019 12:40 PM
Laki sheolss ni ahli perniagaan jgk ke? Retis kan nak kawen ngn stok2 tokey jah

maintenance tinggi kot retis2 ni... tiap bulan spa, facial,baju lg..kalo ada jumpa kawin ngan petani 1 dalam 3000 kot
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 12:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Ntah kenapa slalu ttukar dia ngn nadiya shabab tu..eh..btul ke eja..yg kata muka mcm barbie tu..
Ke mata iols je xbtul..
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 01:10 PM | Show all posts
ye ada iras sikit la kot... sebab aku pun tak familiar muka retis....lol
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 01:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Kerana lokasi je pun bertangguh benda yg wajib. Nikah tu x kisah la kat mana pun. Kalau tangguh majlis sanding tu, org paham la kalau dh mmg tmpt tu penuh.
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 01:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Manis tinggi lampai sheols ni.. Apa2 pun tahniah lerrr
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 01:19 PM | Show all posts
byk gak dia ni berlakon tp knp cam x igt dia yg mana satu dlm semua cerita
x menhn nama pentas tu Nadia Brian
igt nama bpk dia Brian tp bukan rupanya
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 01:52 PM From the mobile phone | Show all posts
kaoru44 replied at 11-6-2019 12:49 PM
Ntah kenapa slalu ttukar dia ngn nadiya shabab tu..eh..btul ke eja..yg kata muka mcm barbie tu..
...

Dua2 muka fake?
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 02:01 PM | Show all posts
die ni cun tapi jenis mekap sekati, hilang teros cun
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 02:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni ke yg muka byk kawah tu
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 02:38 PM | Show all posts
Kalau tak salah dulu macam statement dia masuk paper nama brian tu nama atuk dia.ala...mcm zahirah mcwilson la kekdahnya.
Reply

Use magic Report

Post time 11-6-2019 02:41 PM | Show all posts
Muka sheols ni ori ker? Macam banyak sangat cucuk/filler.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.123401s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list