Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12Next
Return to list New
2479
View
28
Reply

Bergambar Dengan 'Jelitawan Sajat', Netizen Syak Aliff Syukri Menganjing Kawan Baik

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Author
Post time 13-5-2019 04:40 PM | Show all posts |Read mode
Baru meraih simpati ramai kerana isterinya mengalami pendarahan teruk, jutawan kosmetik terkenal Datuk Seri Aliff Syukri dikecam netizen kerana bergambar dengan Sajat.


Umum maklum Sajat atau Muhammad Sajjad Kamaruzzaman, 34, sering mengundang kecaman kerana masih 'tidak dapat menerima hakikat' dengan status sebenar jantinanya apabila berpakaian mengalahkan wanita asli.


Malah, ramai tahu bahawa Aliff memang berkawan rapat dengan Sajat dan sering memuat naik gambar dan video bersama.








Namun, apa yang membuat netizen marah kali ini adalah tindakan Aliff memuat naik gambar Sajat bertudung berserta kapsyen 'jelitawan' yang ditujukan buat Sajat.




Baik suruh Datin yang peragakan...


Niat ingin mempromosikan produknya memakan diri apabila ramai netizen meluat jenama tudungnya tidak diperagakan model wanita.


Dalam masa sama, ramai mempertikaikan tindakan Aliff yang sering menunjukkan dirinya menyokong puak seperti Sajat dan penyanyi dangdut Indonesia, Lucinta Luna.




Kredit foto: IG Aliff Syukri




Puasa-puasa ni, memang sengaja Aliff Syukri menguji kesabaran ramai. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2019 04:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Amboi body heshe...
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2019 05:21 PM | Show all posts
boikot je..senang
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2019 05:36 PM From the mobile phone | Show all posts
makin tak lawanya heols
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2019 05:45 PM | Show all posts

apa2 produk melibatkan geng kunyit jangan beli. lagi kaya dorang lagi  menjadi2 memondan dikhalayak...
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2019 06:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Ajar anak agama,  tapi kau sendiri tak faham agama. Citt
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2019 07:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Konsep dia kan semua publisiti mestilah negative agar org berterusan mengatakan pasal produk dia.

So heshe gunakan sajat sbb dia tau org akan kondem seterusnya tudung dia akan jd bual bicara org ramai. Koser lah amik tau psl dorang ni. {:run
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2019 08:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Isteri kan ada kenapa si pondan juga yg kau ambik....
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2019 08:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa ko x rotan sebat sajat tu lepas tu sambil sajat nangis teresak2 ko sapu krim sambil promot produk
Reply

Use magic Report

Post time 13-5-2019 10:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Menghalalkan yg haram..bila kena tegur, meleleh hingus nangis2 sambil tanya apa salah saya
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2019 07:19 AM | Show all posts
ketatnya baju Muhammad Sajad..
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2019 08:07 AM | Show all posts
takda maknanya menganjing..fefondan memang camtu..jgn lurus sgt..depa nganjing netizen lagi ada la..
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2019 08:16 AM | Show all posts
ntah apa2 la dia ni
mengajar ank mcam la dia bapak yg betul
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2019 09:08 AM | Show all posts
Ketam mengajar anaknya berjalan lurus.
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2019 09:13 AM | Show all posts
ingat kan dh tone down sikit lepas ayahnya ningal, dah x buat dah post pelik2...

x paham la perempuan yg beli produk bapok nih...
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2019 09:16 AM | Show all posts
mieymiey replied at 14-5-2019 09:08 AM
Ketam mengajar anaknya berjalan lurus.

ater...dia pun jalan terkepit2..

Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2019 09:39 AM | Show all posts

perfect hourglass sgt kan
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2019 11:29 AM | Show all posts
jelita sangatttt
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2019 11:35 AM | Show all posts
Jenis gila perhatian ni mana nak fikir baik buruk sebelum buat sesuatu perkara tu
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2019 12:19 PM | Show all posts
JANGAN BELI
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.110723s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list