Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
2922
View
35
Reply

[Jenayah] Simpan gambar bogel isteri rakan, lelaki mati dibelasah

[Copy link]

Author: Syd    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 7-5-2019 03:08 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Simpan gambar bogel isteri rakan, lelaki mati dibelasah

MUHAMMAD AFHAM RAMLI | 07 May 2019

Fadzil Ahmat

SUNGAI BULOH - Gara-gara memiliki serta menyimpan gambar bogel isteri rakan, seorang lelaki maut dibelasah dalam kejadian di sebuah rumah di Bandar Baru Sungai Buloh, di sini, Jumaat lalu.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor, Senior Asisten Komisioner Fadzil Ahmat berkata, pihaknya menerima panggilan Mers999 daripada seorang lelaki tempatan memaklumkan anaknya dipukul oleh beberapa individu hingga tidak sedarkan diri.

Menurutnya, anggota kereta peronda (MPV) dan pihak Hospital Sungai Buloh dikejarkan ke lokasi kejadian sebelum mengesahkan mangsa telah meninggal dunia.

"Siasatan mendapati kejadian dipercayai berlaku akibat mangsa berusia 27 tahun ini memiliki gambar bogel isteri suspek dan menyimpannya di dalam telefon bimbit.

"Sebelum kejadian, mangsa telah datang ke tempat kejadian setelah dipanggil oleh isteri kepada suspek ke rumahnya untuk mendapatkan maklumat berkenaan gambar bogel tersebut. Sampai di sana, mangsa disyaki telah dipukul dengan menggunakan rotan oleh empat suspek terdiri daripada tiga lelaki serta seorang wanita," katanya kepada Sinar Harian, hari ini.

Beliau berkata, siasatan awal juga mendapati, mangsa yang juga rakan kepada suami wanita terbabit dikatakan mengambil gambar bogel ketika wanita itu sedang mandi.

Mangsa ini juga dikatakan mengugut wanita tersebut agar mengikut kehendaknya jika tidak mahu gambar itu disebarkan.

"Siasatan masih dijalankan dan polis telah menahan empat suspek termasuk pasangan suami isteri tersebut pada hari kejadian.

"Kesemua suspek berusia 26 hingga 36 tahun itu kini direman tujuh hari sehingga Jumaat ini bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan," katanya.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2019 03:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Wanita tu tak rela kan. So padan muka.
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2019 03:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Padan muka ko. Ugut2 kan dah kena
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2019 03:40 PM | Show all posts
edisi cash kah?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 7-5-2019 03:41 PM From the mobile phone | Show all posts
mandi la pakai kain.

tapi kalu nak ngintai tu dah hobi. mmg mendapatlah
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2019 03:49 PM | Show all posts
tu lah...ugut2 orang...cassshhhhhhhhh!!!
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2019 04:00 PM | Show all posts
dalam bilik air pun tak selamat..
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2019 04:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Akhirnya menang jd arang, kalah jadi abu. Mendapat la meringkuk dlm penjara. For now at least 7hari semua tu tidur lokap.
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2019 04:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Syd replied at 7-5-2019 03:41 PM
mandi la pakai kain.

tapi kalu nak ngintai tu dah hobi. mmg mendapatlah

Teringat kain basah rumah arwah tok acik. Kain jenis ape tah cepat nau kering. Corak garis2 mcm pyjama
Skang ni jgn harap la nak jumpa kain basah bersidai kat bilik air sesapa
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2019 04:08 PM | Show all posts
brazzers....wakakakakakaakaakkakaka
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2019 04:14 PM | Show all posts
memang cari pasal betul, dahlah ambil gambar lepas tu ugut pula.. dah tak ada perempuan lain kah?
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2019 04:24 PM | Show all posts
Mendapat sudah tapi sampai hilang nyawa satu hal lain pulak
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2019 05:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Syd replied at 7-5-2019 03:41 PM
mandi la pakai kain.

tapi kalu nak ngintai tu dah hobi. mmg mendapatlah

Penah mandi pakai kain basahan x?
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2019 06:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Cash tapi pukul sampai mati now semua pulak kena dakwa. iol tak suka baca kes mangsa pulak kena dakwa padahal dia yang teraniaya. Maybe geram sangat and suspek degil. Sapa boleh sabar kan
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2019 10:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Klau kena ugut camtu, patutnya kena buat apa eh?
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2019 10:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Acikgomen: Teringat kain basah rumah arwah tok acik. Kain jenis ape tah cepat nau kering. Corak garis2 mcm pyjamaSkang ni jgn harap la nak jumpa kain basah bersi ...

Masa zaman bujang dulu, saya melawat kawan di Pahang, tidur rumah dia. Bilik mandi kat luar. Dia pesan - kalau mandi, guna kain basahan yang disidai.. Nipiiiiiiiiis je kain tu...ikat kat pinggang tapi rasa transparent... Hehe {:shy
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2019 10:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Mesti ugut nk dpt seks percuma..
Eloklah mati pun
Reply

Use magic Report

Post time 7-5-2019 11:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Mau nye xmati.. Cari pasal sungguh..
Reply

Use magic Report

Post time 8-5-2019 12:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Mendapat kau...
Reply

Use magic Report

Post time 8-5-2019 12:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Acikgomen replied at 7-5-2019 04:04 PM
Teringat kain basah rumah arwah tok acik. Kain jenis ape tah cepat nau kering. Corak garis2 mcm py ...

Kami masih guna kain tu achik.mmg senang pakai senang kering
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.108039s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list