JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
13102
View
118
Reply

Habis Madu Sepah Dibuang, Emma Maembong Dan Syed Abdullah Putus?

[Copy link]

Author: top5complete       Show all posts   Read mode

Author
Post time 10-2-2019 07:28 PM | Show all posts |Read mode





Rakyat Malaysia digemparkan dengan gambar mesra pelakon Emma Maembong tidak bertudung disisi Syed Abdullah iaitu abang Menteri Belia dan Sukan tersebar di Internet.


Lebih memburukkan keadaan, Emma mengejutkan kita semua dengan pengumuman bahawa dia tidak lagi akan bertudung.


Nampaknya, kontroversi yang melanda gadis cantik ini tidak akan berhenti setakat itu sahaja. Kesan kepada hubungan mereka dan gosip yang berlaku, Emma telah memadam semua gambar bersama Syed Abdullah di akaun Instagramnya. Hasil carian juga mendapati tiada lagi nama Syed Abdullah di media sosial itu.





Habis Madu Sepah Dibuang, EMMA MAEMBONG & SYED ABDULLAH PUTUS?











Bukan itu sahaja, Syed Abdullah juga sudah unfollow bekas kekasihnya itu di IG.


Walaupun diserang netizen kerana dituduh menjadi punca aktres itu membuka tudung, namun Syed Abdullah memberitahu dia menerima semua kecaman dan makian dengan hati yang tenang.





Kredit foto: IG Emma Maembong/IG Syed Abdullah




Persoalannya, apa langkah Emma selepas ini? - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 07:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Macam muka amar bangla pulak dolah ni.
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 07:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcm gayah je....{:run
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 07:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Siapa yg untung? Siapa yg rugi?
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 08:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Propa la tu.
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 08:06 PM From the mobile phone | Show all posts
sharlenetexas replied at 10-2-2019 07:43 PM
Macam muka amar bangla pulak dolah ni.

Syed abdul ni kerja apa sbnrnya
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 08:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka jenis badboy abg syed sadiq ni, mesti ramai forummer pompuan sini rembes kat dia
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 08:22 PM | Show all posts
awekjepun replied at 10-2-2019 07:46 PM
Siapa yg untung? Siapa yg rugi?

Itulah kan? Malunya pihak lelaki tak seberapa tapi aib si pompuan, tercalar sana-sini shnga tertempias nama sang ayah.  Foto seorang gadis duduk di kelangkang Syed Dolah, kalau ianya bukan Emma, bererti Syed Dolah sudah pernah berfoto begitu dgn gadis lain. Bererti, Syed Dolah itu lelaki yg nakal dn kurang akhlak. Sayang, pandai makan tapi tak pandai simpan.
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 08:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Ape pekejaan abgnya?
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 08:35 PM From the mobile phone | Show all posts
RED 666 replied at 10-2-2019 08:15 PM
Muka jenis badboy abg syed sadiq ni, mesti ramai forummer pompuan sini rembes kat dia

Bkn pompuan je uols.. jantan2 kat ig tu pun ramai yg rembes kat heols.. uhukkkks
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 08:39 PM From the mobile phone | Show all posts
propa je tu. lps ni btunang. lps tu kawin. mcm kes nora nedim dulu. tupun kalau ayoh restu la
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 08:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Jom kapel ema

I xkn tnya kisah silam u sbb lelaki y baik xkn tnya kisah silam aweknya
Itu y i bc dlm page KRT

I pandai modi moto taw
Dlu masa i main moto, i korek blok tepi longkang je
Rebore blok smpai oversize 300

Org cakap blok besar2 ni xbest compression kurang tp dorg xtau, pakai piston kecik mmg la xsedap
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 08:42 PM From the mobile phone | Show all posts
RED 666 replied at 10-2-2019 08:15 PM
Muka jenis badboy abg syed sadiq ni, mesti ramai forummer pompuan sini rembes kat dia

Tak minat dua2.. tp mcm nak masuk teamSA...

Elokla putus... SA byk pilihan..
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 08:43 PM From the mobile phone | Show all posts
caca_eric replied at 10-2-2019 08:06 PM
Syed abdul ni kerja apa sbnrnya

Katanya flight attendant
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 08:43 PM From the mobile phone | Show all posts
kembangbunga replied at 10-2-2019 08:35 PM
Bkn pompuan je uols.. jantan2 kat ig tu pun ramai yg rembes kat heols.. uhukkkks

Kawan lgbt iols dok like gamba syed ni
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 08:43 PM From the mobile phone | Show all posts
haruslah replied at 10-2-2019 08:27 PM
Ape pekejaan abgnya?

Katanya flight attendant, mas crew
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 08:44 PM From the mobile phone | Show all posts
caca_eric replied at 10-2-2019 08:43 PM
Kawan lgbt iols dok like gamba syed ni

Sama laaa.. kwn2 yg mcm tu suka sgt like pic syed dolah ni.. hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 08:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Ingatkan bakalan jadi  "us againts the world", cinta jagung.
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 08:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Ye ke, saje je kot unfollow sebab x tahan dengar kecaman..
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 09:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah agak dh. Xde nya depa ni berakhir di jingjang pelaminan.

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.064411s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list