Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
2445
View
101
Reply

Apa Yang Sheila Majid Cakap Tak Benar - Annuar Musa

[Copy link]

Author: CARI-MAMS       Show all posts   Read mode

Author
Post time 7-12-2017 11:00 AM | Show all posts |Read mode
Susulan kenyataan yang dikeluarkan oleh ratu jazz negara, Datuk Sheila Majid di twitter berkenaan kenaikan kos sara hidup, ia telah mendapat perhatian Ketua Penerangan Umno, Tan Sri Annuar Musa.


Katanya kenyataan berkenaan kenaikan kos sara hidup itu adalah tidak benar, malah banyak perkara yang dikatakan oleh Sheila adalah tidak benar.


"Banyak yang salah, kerana ini bukan bidangnya," ujarnya kepada Mstar Online.


Foto Mstar


Pun begitu, Annuar berkata dia menghormati pandangan dan tanggapan rakyat.


Kita kena hormatI suara di luar sana. Kita kena beri perhatian. Kita kerajaan kena positif, katanya lagi.
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 11:05 AM | Show all posts
bodohnya sembab ni....dia memanglah tak rasa kenaikan kos sara diri sebab byk projek sana sini...
skandal MARA apa citer bro?
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 11:13 AM From the mobile phone | Show all posts
Apa yg salahnya sial? Kau segala duit minyak elaun kau dpt, rasuah songlap sana sini mmg la kau x rasa. Bodohnya kau harap kau jatuh terduduk!
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 11:14 AM | Show all posts
Bila orang senang hasil makan dedak bercakap.  Nampak sangat bahalol bertingkat.
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 11:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Dari macai sampaila pemimpin x abis abis dia punye bangang. Ko duit 7 keturunan pun x abis pakai sedapla cakap.
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 11:29 AM | Show all posts
Bongok. Pangkat menteri....tp bangang.
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 11:31 AM | Show all posts
dasar batak tua bangka bodoh punya musa
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 11:33 AM | Show all posts
di media2 sosial, sheila majid dihina diperlekeh dan disindir.

ini balasan pada manusia yang tidak tahu bersyukur pada nikmat yang diberi Sang Pencipta, malah asik mengeluh walaupun sudah diberi kekayaan dan kepopulariti.



Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 11:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Ape yg x naiknya kos sara hidup? Kaw pj usj 2-3 hari ni dah mula kehabisan stok minyak masak peket n yg dlm botol rm3++ tu. Minyak murah minyak recycle x bagus utk kesihatan? Tu je mampu beli
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 11:42 AM | Show all posts
bersyukur la wahai sheila majid, ente hidup diMalaysia yang aman damai hinggakan pekerja asing boleh cari makan dan menyara kehidupan keluarga mereka di nepal, bangladesh, indon,

dan ente masih mampu buat show sana sini,

jika ente hidup di Yemen atau mana2 negara yang berperang....baru ente tahu apa itu sengsara dunia.

Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 11:42 AM From the mobile phone | Show all posts
cikgukafa replied at 7-12-2017 11:33 AM
di media2 sosial, sheila majid dihina diperlekeh dan disindir.

ini balasan pada manusia yang tida ...

bodo ..  ko ingat kejayaan shila dlm bidang dia tu  anugerah umno ka ?  Jangan jadi bingai ..  jatuh bangun dia hasil titik peloh dia . Takda kena mengena dgn umno .
Buduss .
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 11:47 AM | Show all posts
ana, bapa kepada 4 orang yang masih bersekolah, masih mampu menghantar ke4 4 anak ana ke pusat tuition yang mewah kelas tinggi.

kerana apa???

kerana ana tahu bersyukur, bersyukur kerana hidup di Malaysia, banyak peluang mencari wang halal.

bila mana manusia bersyukur, insyallah rezeki akan barokah, cukup mencukupi terasa nikmatnya.

ini janji Allah swt janji yang pasti.



Dan (ingatlah) ketika Rabbmu memaklumkan, Sesungguhnya jika kamu bersyukur, niscaya Aku akan menambah (nikmat) kepadamu, tetapi jika kamu mengingkari (nikmat-Ku), maka pasti azab-Ku sangat berat. [Ibrahîm/14:7]

Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 11:51 AM | Show all posts
dess402 replied at 7-12-2017 11:42 AM
bodo ..  ko ingat kejayaan shila dlm bidang dia tu  anugerah umno ka ?  Jangan jadi bingai ..  jat ...

manusia ayng tidak tahu bersyukur akan mengelus, mengeluh dan mengelupur seperti khinzir yang mendengus tiap saat menyesali diri kenapa dia dijadikan sebagai seekor khinzir.

padahal, derajat dia sebagai seekor khinzir cukup besar kepada pecinta2 steak khinzir dan sup babi.




Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 11:51 AM | Show all posts
Kepala Bapak Kau Nuar Musang
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 11:54 AM | Show all posts
cikgukafa replied at 7-12-2017 03:51 AM
manusia ayng tidak tahu bersyukur akan mengelus, mengeluh dan mengelupur seperti khinzir yang mend ...

ko ni tak layak jadi cikgu,sbb setiap post ko sampah takde isi...menggunakan agama untuk melindungi diri dari kena caci...itulah @cikgukafir...ko elok jadi anjing kurap tepi jalan...
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 11:56 AM | Show all posts
MH3707 replied at 7-12-2017 11:54 AM
ko ni tak layak jadi cikgu,sbb setiap post ko sampah takde isi...menggunakan agama untuk melindung ...

Taksub habis dah tu. Takleh nk buat apa.
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 11:57 AM | Show all posts
kenarikelabu replied at 7-12-2017 03:56 AM
Taksub habis dah tu. Takleh nk buat apa.

anjing kurap mmg macam tu...

@cikgukafir

Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 11:59 AM | Show all posts
MH3707 replied at 7-12-2017 11:54 AM
ko ni tak layak jadi cikgu,sbb setiap post ko sampah takde isi...menggunakan agama untuk melindung ...

ente sebenarnya seekor anjing, seekor anjing yang melalak meminta perhatian ana.

ketahuilah ente, ana jijik dengan anjing.




Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 12:00 PM | Show all posts
cikgukafa replied at 7-12-2017 03:59 AM
ente sebenarnya seekor anjing, seekor anjing yang melalak meminta perhatian ana.

ketahuilah ent ...

anjing kurap
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 12:00 PM | Show all posts
MH3707 replied at 7-12-2017 11:57 AM
anjing kurap mmg macam tu...

@cikgukafir

kerana ibu bapa ente anjing, maka ente pun jadi lah seekor anjing.

anjing yang melalak mencari perhatian ana.

ana jijik dengan anjing.


Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 12:00 PM | Show all posts
cikgukafa replied at 7-12-2017 04:00 AM
kerana ibu bapa ente anjing, maka ente pun jadi lah seekor anjing.

anjing yang melalak mencari  ...

anjing kurap
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 12:02 PM | Show all posts

tidak perlu beritahu, ana sudah tahu siapa ibu bapa ente. hanya sepsang anjing kurap jalanan.




Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 12:02 PM | Show all posts
cikgukafa replied at 7-12-2017 04:02 AM
tidak perlu beritahu, ana sudah tahu siapa ibu bapa ente. hanya sepsang anjing kurap jalanan.


...

anjing kurap

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 12:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Xbaik ckp umno bodoh yang baik kita tumbangkan umno bn pru kali ini
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2017 12:03 PM | Show all posts

maaf, ada kira ibu bapa ente hanya sepasang anjing. rupa2nya sepasang anjing kurap.

terima kasih atas konformasi ente.


Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.053287s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list