CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
1234Next
Return to list New
View: 9137|Reply: 68

ANAK KURUNG IBU SUPAYA MATI KELAPARAN

[Copy link]
Post time 18-6-2014 11:33 PM | Show all posts |Read mode




BEIJING – Seorang wanita berusia 90 tahun dikurung di dalam sebuah bilik tidur dengan harapan dia akan mati kebuluran oleh anaknya sendiri, lapor akhbar MailOnline semalam.

Wanita malang itu, Xiaoming Tsui bagaimanapun terselamat selepas hampir sebulan cuma bergantung kepada air minuman dan bubur bijirin yang dibaling melalui tingkap oleh jiran-jiran ketika anak-anaknya keluar.

Tidak tahan melihat nasib warga emas di kampung Yangjuan di Hunan itu, salah seorang jirannya yang tidak menyatakan namanya menghantar mesej kepada pasukan polis melalui internet.

Sebaik menerima laporan itu, pihak polis melakukan serbuan di rumah berkenaan.

Perkataan pertama yang diluahkan oleh wanita itu ialah: “Tolong beri saya makan.”

Berikutan serbuan itu, seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki wanita itu kini berhadapan dengan tuduhan cubaan membunuh.

“Wanita itu sakit dan bagi menghilangkan masalah mereka untuk menjaga, anak-anaknya cuba mengurungnya di dalam sebuah bilik dengan harapan dia akan mati kelaparan.

“Mereka tidak memberikan makanan dan mereka memberitahu dia tidak memerlukan bilik mandi, malah tidak sesiapa dibenarkan untuk berjumpanya,” kata seorang jurucakap polis.

Sumber: Agensi



komen TT: Memang sial anak2nya...harap dapat hukuman yang setimpal..memang kejam sangat...

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 18-6-2014 11:51 PM | Show all posts
kurang ajar punya anak...perangai terlampau materialistik...
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2014 12:19 AM | Show all posts
gila punya anak.takde mak tak wujud ko kat dunia ni!
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2014 12:47 AM | Show all posts
China..mak pon di biar kelaparan
at least msia letak kt umah kbjikan
tu pon dh dihina
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2014 01:30 AM | Show all posts
kesian tol aku tgk nenek ni...gila cadbury tol ank2nyer
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2014 01:51 AM | Show all posts
Astaghfirullah, sampai kurus kering maknya. Sedih aku tngk
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2014 07:59 AM | Show all posts
kejam betul!!!
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2014 08:00 AM | Show all posts
tggl tulang ngn kulit je...pjg umo beliau...
klo tau ank dia camni...baik dipijak2 jek ms kecik
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 19-6-2014 08:08 AM | Show all posts
I wonder wht did the mom do? Sampai mcm tu skali anak2 tergamak buat kat mak sendiri?
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2014 08:13 AM | Show all posts
klu aku berjiran dgn dorg mmg aku bunuh je anak2 nenek ni.. bagi mkn racun jer..sial sangat perangainya..
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2014 08:32 AM | Show all posts
zalimnya layan mak sampai camtu sekali...
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2014 08:39 AM | Show all posts
kejam betul
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2014 09:17 AM | Show all posts
myakayina posted on 19-6-2014 08:13 AM
klu aku berjiran dgn dorg mmg aku bunuh je anak2 nenek ni.. bagi mkn racun jer..sial sangat perangai ...

Kalau aku, tanam hidup, letak kerengga banyak2 dalm tu..labah2 besar...atau rendam dalam air panas. Fuh bestnye
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2014 09:33 AM | Show all posts
ya ampun...sampai kering kontang maknya tak makan...
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2014 09:38 AM | Show all posts
ya Allah sampai kurus mcm gitu...
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2014 09:40 AM | Show all posts
stupid pny anak..
kecik2 mak bela bg makan..
dah beso buat mak cenggini plak
haiyoooh!
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 19-6-2014 09:41 AM | Show all posts
CHINA.....apa yg xde/xbuat



kesian nenek ni
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2014 09:51 AM | Show all posts
Nasib la bukan kat Malaysia...Kalau jadi kat Malaysia kasi rejam itu anak ramai2...

Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2014 09:53 AM | Show all posts
mohon kurung anak dia pulak

Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2014 10:15 AM | Show all posts
keringnya hati anak2 dia
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-9-2022 10:27 PM GMT+8 , Processed in 0.102996 second(s), 26 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list