CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
1234Next
Return to list New
View: 5947|Reply: 66

Uyaina Arshad Dikutuk, Disamakan Dengan Isteri Firaun

  [Copy link]
Post time 24-1-2022 02:20 PM | Show all posts |Read mode
Baru-baru ini pereka fesyen terkenal, Shanell harun ada memuat naik video sedang menyiapkan Uyaina Arshad.


Difahamkan persalinan tersebut diinspirasikan daripada Cleopatra sempena Arabian Night yang diadakan pada 29 Disember lepas.




Foto: Tiktok




Bagaimanapun aksesori bertanduk yang dikenakan Uyaina itu mendapat kritikan dan kecaman hebat daripada netizen.


Mereka mempertikaikan maksud di sebalik aksesori terbabit.







Malah ada yang menuduh dan mendakwa Uyaina kelihatan seperti isteri Firaun.




Foto: via Murai.my






Meninjau di TikTok nampaknya ruangan komen dah ditutup.


Sehingga kini pereka fesyen atau Uyaina sendiri masih belum memberikan sebarang reaksi.


Pendapat anda macam mana? -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 03:21 PM From the mobile phone | Show all posts
isteri firaun nama Asiah tu top 4 muslimah beriman kot. yg lain xpasti…
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 03:25 PM | Show all posts
fesyen merepek2. my hsbd pun kata mcm firaun..
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 03:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Fesyen pompuan ni mmg hazabedah.
No wonder sanggup bertanduk.
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 04:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Tula nak jadi lain dr yg lain sangat
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 04:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Hmm tak ok ke u olls?
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 04:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Ingatkan pertunjukan fesyen, rupanya majlis bersanding..
Motif sangat pakai tanduk segala..
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 04:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Xde tanduk tu pon da takpe
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 04:46 PM | Show all posts
korang kalau nk muslimah sgt x pyh duk tgk gmbr tu semua. semua acah2 nk muslimah bagai.
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 04:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Makhluk apakah?

Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 05:24 PM | Show all posts
anak sultan brunei pun takde nak bertanduk-tanduk firaun macam ni yuyana oii..

skala menguap tetaplah : 10x tido bangun tido bangun semula!!!
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 05:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Pompuan ni mmg over pun. Selalu mengundang kecaman. Bila netizen komen kata dia bawa negative vibe, tau pula sentap
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 05:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Teringin nak jadi sekor kerbau ke????
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 05:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak macAm Nefertiti atau Cleopatra pun , macam Pokémon pulak tengok
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 05:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Mula2 kemunculan je ala2 alim dh lama hauk
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 05:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Perempuan ni buatlah apa sekalipun, tetap nampak tak lawa ye. Terpaksa bergantung kepada kontroversi kecil-kecilan macam ni je la kot
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 05:52 PM | Show all posts
dah mcm redbull da ghopenye.hahhahadoi
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 05:54 PM | Show all posts
eh baru ni aku tgk video kat fb pasal sorang penyanyi kulit hitam mengaku dia mangsa illu..dia pakai tanduk gini juga la..tak ingat plak aku nama penyanyi tu.
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 07:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Sejenis acah2 akak thor rangnarok nehh.. Haha
Reply

Use magic Report

Post time 24-1-2022 07:38 PM | Show all posts


kdg2 pelik tgk retis kita kawen kemainnn over.
me tengok retis korea Park Shinhye kawen baru ni nmpk helokk sgt..
kawen pakai pakai tradisional hanbok korea cantikkk sgt
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-6-2022 10:14 AM GMT+8 , Processed in 0.086665 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list