CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
1234Next
Return to list New
View: 7422|Reply: 68

Isteri Shuk Jadikan Keruntuhan Rumah Tangga Sebagai Bahan Marketing?

  [Copy link]
Post time 17-1-2022 05:56 PM | Show all posts |Read mode



Keretakan rumah tangga pelawak Shuk Sahar dengan isterinya, Rossa Sera angkara orang ketiga bukan lagi rahsia.


Sebelum ini, wanita itu juga beberapa kali secara terbuka meluahkan rasa hati terhadap masalah rumah tangga yang dihadapinya.


Terbaru, Sera berkongsi di Instastory gambar tangkap layar dari panggilan video antara Shuk dengan dua orang anak perempuan mereka.





Bagaimanapun, apa yang mencuri perhatian adalah perkongsian beberapa tangkap layar perbualan yang dipercayai kiriman Shuk.


Bagaimanapun, paparan mesej hanyalah menunjukkan isi perbualan dari satu pihak tanpa disertakan nama pengirim.


Sukar dipastikan sama mesej berkenaan dihantar oleh pelawak itu atau hanyalah sebahagian daripada teknik pemasaran melariskan produk.















Sebelum ini, Sera menerusi sebuah video mengatakan dia nekad menurunkan berat badan kerana tiada siapa yang menyayangi andai seseorang itu tidak kelihatan menarik.


Kenyataan itu seolah-olah menggambarkan masalah rumah tangga yang dialaminya.




Pun begitu, harapnya masalah rumah tangga tidak dijadikan bahan pelaris produk bimbang nanti tersingkap perkara lain yang tidak sepatutnya diketahui umum.
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 05:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Awat x open undi sekali terus... Haaa senang nak rujuk based on undi netizen... Yihhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 06:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Ko cerai ko kahwin ngan soeb lah.. boleh berdua lawan marketing..
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 06:09 PM | Show all posts
alhamdulillah... pandai memanafaatkan situasi...
mantabbb......

akhirnya bersatu kembali sebagai satu keluarga...
u go girl...
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 06:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Xdanyr dy nk bsatu dgn syuk to...saje nak panaskan ati si farah...nak bagi farah meroyan...mesti time nie syuk tengah gaduh dengan si farah huhu
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 06:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Euw.. laki gila, bini pon sama gak naik..
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 06:28 PM From the mobile phone | Show all posts
sera ni cra senyum, mulut tu cam emma kembong.. btw ni dorg ni dh serai ke?..
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 06:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Sian si shukkk ni..tsepit dlm keterpaksaan
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 06:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak kena baca cite diorg sampai tahun 2030 ke uolls?
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 06:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Geli dua ekor ni. Termasuk lah perempuan garit sorang lagi tu. Mmg sepadan ujung nyawa couple ni. Klau hidup bertiga bermadu dgn scandal tu lgi baguss
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 07:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Bosan betul kelaku dua2 manusia ni
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 07:01 PM | Show all posts
biasa je rupanya, tak ada la cantik sgt
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 07:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Laki bini lembam annoying
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 07:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Tetiba rasa sebelah shuk tu fara ..
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 07:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Sebenarnya kalau dia buat marketing sekalipun, apa salahnya. Yang salah cuma orang yang bodo tertipu dengan marketing bodo ni….
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 07:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Buat duit selagi boleh...muehehhe
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 07:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah cerai belum tu?
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 08:22 PM | Show all posts
... takada masalah ... korang ni bias yer .. masa  yang sirang dulu  tu  sama juga .... kemain korang menyokong ...

ok jer sera ni .. kuat kerja cari duit

dia tidaklah jelita ... tapi cantik jer ... saya percaya sera ni jauh cantik dari kebanyakan acik porum cari

hahaa
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 08:22 PM From the mobile phone | Show all posts
laksmanabentan replied at 17-1-2022 06:09 PM
alhamdulillah... pandai memanafaatkan situasi...
mantabbb......



Ya kan drpd duk meratap sampai kemurungan berbulan2
Kena ingat bil nak kena bayor, alang2 menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan.
Dah alang viral sana sini amik la kesempatan membuat duit.
Mana tau bila duit dh byk mesti dah tak heran ngan laki tu dah.
Hati pun dah tak sakit, duit dh byk ada pilihan nak dapat lelaki jauh lebih ok.
Tp itu kalau mmg dah berpatah arang berkerat rotan tp kalau masih gak nak berbaik2 semula ngn laki tu takleh nak kata apa2 laa.
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 08:22 PM | Show all posts
... oh ya ... OK jer kalau dia dengan Shuib ... padan dah  ....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-6-2022 11:48 AM GMT+8 , Processed in 0.093610 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list