CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 15737|Reply: 241

Ebit Lew Bawa Bidadari Bercuti Di Switzerland, Netizen Suruh Rehat Betul-Betul

  [Copy link]
Post time 20-10-2021 01:18 PM | Show all posts |Read mode
Ebit Lew nampaknya sedang menikmati momen bahagia bersama isteri dan anak-anaknya di Switzerland.


Ebit kata, meluangan masa bersama keluarga adalah detik terindah dalam hidupnya.


Foto: IG






"Doakan yer. Bawa bidadari dan anak-anak ke swiss. Tiadalah masa paling indah di dunia ini melebihi saat bersama keluarga. Peneman di dunia dan di sana insyaAllah. Semoga setiap langkah ini mendapat Redha dan kasih sayangNya,"tulisnya melalui Instagram.


Di ruangan komen, pengikut setia sentiasa mendoakan kesejahteraannya ketika bercuti.




  

Antara komen:


"Anda layak menikmati cuti ini."


"UEL dikenali dengan dakwah yang sangat lembut dan selalu menyebut 'Allah Sayang Kita'. UEL sentiasa berkhidmat dan tersenyum depan semua orang tanpa lelah.


"Sentiasa tunjukkan contoh layanan baik terhadap isteri beliau."




  



  



  



  



"Bila selalu buat kebaikan, semua orang mendoakan yang baik-baik."


Seronoknya habiskan masa dengan bidadari. Anda dah bawa bidadari bercuti? -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2021 01:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Kes seksual die senyap je ker?
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2021 01:24 PM From the mobile phone | Show all posts
baru bercuti then bercuti lagi.. hebat!
tp dia ada kes polis.. masih boleh keluar negara juga ye?
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2021 01:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcm senyap ja mesej2 lucah cium2 telwfon tu
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2021 01:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa heols xpergi mekah? Patut heols berdoa depan kaabah mohon petunjuk & hidayah
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2021 01:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Untunglahh boleh pusing2 satu dunia hasil duit derma org ramai
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2021 01:43 PM | Show all posts

Ape Beze Dengan Kes Semburit?

MsPercy replied at 20-10-2021 01:22 PM
Kes seksual die senyap je ker?

Nah bagi pentaksub semoge meke pulak selak kain batek:



http://www.geocities.ws/keceriaan/maklumat_diri.htm

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2021 02:01 PM | Show all posts
Edited by slyfynx at 20-10-2021 03:43 PM

X tkt riak ke tunjuk penerbangan business class?
Eh, lupe lak bukan ustaz sgt pun.

Chop...
AKu masih cuba menahan diri dari memaki.
So... cukup sampai di sini

Thanks sayawifenikmie
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2021 02:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Untungla.. Belom sabit kesalahan lg.. Baru dipanggil bantu siasatan.... Hahaha
Ebit 1-acik forum 0
Haha
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2021 02:14 PM From the mobile phone | Show all posts
perlu ke nak tunjuk bcium dgn bini dia tu euuwww..pakai kopiah lg kan
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2021 02:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Kes dlm siasatan boleh gi oversi ya. Ai baru tau al maklum la org kampung nan permai. Tak tahu style2 org ada ada
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2021 02:17 PM | Show all posts
swiss ni tak silap aku negara yg takde extradition. harap2 selamat pegi selamat pulang la ye jgn tak pulang2 terus
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2021 02:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Iols konpius selalu tgk Tazkirah malam jemahat, ostad2 dan mustajah  pesan  jgn tunjuk sgt kebahagiaan, kemewahan dan hubungan intim kita dgn pasangan. Cium2 pipi pun tak digalakkan. Tapi ostad Yebit buat takpe ke?
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2021 02:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Tapi apsal dia tak bawa family gi mekah je. Bukan apa... Gi tanah barokah untuk minta doa agar Allah bantu dia pulihkan nama dia yg dah tercemar teruk. Kalau betul la dia dipihak yg benar.
Lepas tu baru gi jejalan tenangkan diri giteww
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2021 02:26 PM | Show all posts
pakai duit sapa tu...tanye je..
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2021 02:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Baru perasan dia bukan tabligh yg sebenar rupanya..
Selama ni tak perasan cara pakaiannya
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2021 02:30 PM From the mobile phone | Show all posts
tripleid replied at 20-10-2021 01:42 PM
Untunglahh boleh pusing2 satu dunia hasil duit derma org ramai

Tp menjawab kat sana sakit ooo...
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2021 02:32 PM | Show all posts
ish.. ish.. ish.. rengsanya baca thread ni!
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2021 02:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Kedai runcet BMF yg pakat2 berotor 2km dulu tu ada lagi?
Reply

Use magic Report

Post time 20-10-2021 02:43 PM | Show all posts
dlm fb ramai masih mengidolakan beliau
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

21-1-2022 04:48 PM GMT+8 , Processed in 0.121583 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list