CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 12243|Reply: 100

Zahida Rafik Takut Botak Rambut Gugur Teruk Lepas Vaksin

  [Copy link]
Post time 6-8-2021 05:07 PM | Show all posts |Read mode
Zahida Rafik di Instagram mendedahkan kesan dos pertama vaksin Covid-19 menyebabkan dia keguguran rambut.


Bagaimanapun, keadaan itu tidak mematahkan semangan aktres cantik berkenaan daripada mendapatkan suntikan dos kedua.




Kredit foto: IG




Dalam hantaran video terbarunya, Zahida tertanya-tanya sama ada pengikutnya mengalami simptom sama dihadapinya.

"Haritu saya ambila dos pertama. Rambut saya keguguran terlalu banyak, saya takut jadi botak.

"Adakah anda mengalami simptom sama seperti saya? Kongsikan apa yang anda lakukan.

"Takut nak ambil dos kedua, tapi saya mesti pergi kerana saya perlu jalankan tanggungjawab saya," katanya.







Kredit foto: IG




Tidak lupa pada golongan anti vaksin, Zahida menitipkan pesanan mereka bahawa semua orang mempunyai pilihan sendiri.

"Kita yang dekat luar tak perlu paksa orang nak ambil vaksin sebenarnya.

"Kalau tak suka, terserah pada anda. Tak payah sibuk nak jaga tepi kain orang.

"Apapun, kalau mereka dah sedia nanti mereka pergilah. Jangan sibuk pasal orang, okey," katanya.




  



Ada ke di kalangan pembaca keguguran rambut seperti Zahida atau berdepan simptom lain? - CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-8-2021 05:13 PM | Show all posts
gaya dia cakap mcm Jamie Chua pompuan cina singapore tu
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 05:16 PM From the mobile phone | Show all posts
bukan sebab faktor usia ke rambut gugur?
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 05:17 PM | Show all posts
tak, tu sbrnya symptom dah tua..  xde kena mngena dgn vaksin jah!
iols pun cucuk AZ juga, gilos kalau nak smp botak camtu.
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 05:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Lainnya muka heshe
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 05:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Bertudung la nenek.. Nk berniqob pun xper..
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 05:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Kao buat Botox dulu X tau plak takut... daserrr
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 05:31 PM | Show all posts
laaa salahkan vaksin pulak...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-8-2021 05:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Dh tua kn standard lh tu rmbut gugur
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 05:37 PM | Show all posts
anyway anywayyy
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 05:37 PM From the mobile phone | Show all posts
weh, lainnya muka dia ni sekarang
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 05:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 6-8-2021 05:23 PM
Lainnya muka heshe

kan? iols kena scroll banyak kali nak pastikan gambar tu memang dia, bukannya orang lain
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 05:39 PM From the mobile phone | Show all posts
rambut gugur boleh buat treatment acik
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 05:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Oh my guchinye muka...
Lain sgt smpai x de bentuk.asal...
Asal berskandal pak menteri..haha
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 05:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Itu tindak balas botox dgn vaksin, diinduce faktor usia.
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 05:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Knape aku tgk muka dia dh iras bam jat
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-8-2021 06:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa la duk buat muka jd gitu..jauh beza dgn dulu ..tp ig duk puji2 cantik lah..ntah2 kesan ubat lain kut..tambah vaksin dia jd ada efek gitu
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 06:22 PM | Show all posts
Kanser kottt
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 06:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Faktor ketuaan sebenarnya..
Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2021 07:10 PM | Show all posts
kak, rambut akak gugur sebab akak dah menua…  tetiba nak salahkan vaksin plak…  hahahah…
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-10-2022 09:53 AM GMT+8 , Processed in 0.192318 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list