CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 15069|Reply: 100

Anak Azmin Lawan Syed Saddiq, Akhirnya Dia Kena Kecam Netizen!

  [Copy link]
Post time 1-7-2021 05:54 PM | Show all posts |Read mode
Foto:




Status ahli parlimen Muar, Syed Saddiq yang memuat naik gambar bersembunyi di sebalik sepapan telur telah mengundang kemarahan anak Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Azmin Ali iaitu Basheer Azmin.


Ianya rentetan Saddiq yang kononnya terpaksa menarik balik kenyataannya pada tahun 2017 iaitu bersetuju bahawa bakal Perdana Menteri Malaysia adalah Azmin Ali.



Basheer menganggap itu satu penghinaan kepada ayahnya lalu mengkritik Saddiq yang sengaja mencipta publisiti murahan.








Foto: Twitter


Foto: IG





Berikutan itu, netizen mula menjawab komen tersebut dengan jawapan penuh humor atau pun sarkastik kerana siapa yang mencipta publisiti murahan sebenarnya?





Foto: Twitter




Foto: IG





Ada pula yang meminta agar keluarga para menteri tidak menggunakan sosial media kerana ia lebih menonjolkan kebodohan berbanding kebaikan. Apa pula pendapat anda? - CARI





Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2021 05:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Mana satu anak luar nikah Anwar dan Samsidar?
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2021 06:03 PM From the mobile phone | Show all posts
nasib takde yang lebih sadis tepek skendel jemin dgn kepsyen mak tiri ko kem salam or gambor dibah aa dengan kepsyen macik dari neraka kem salam
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2021 06:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Mana satu yang bernama Fara yang ada simpanan juta dollar tuhh
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2021 06:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Zwman rakyat tgh susah ni elok la anak beranak menteri diam.. klu ko taknak jejak kawasan anta bekalan makanan..elok ko diam je .. free bodoh je dapat.. tau la bodoh tu free
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2021 06:19 PM | Show all posts
chuppppp yg mana satu tuan empunya twit tuh??

sorry iols mmg x kenal anak beranak heols ni... kenal dek beradik heols je sebab mendonia seantero mesia ber kontroversian sesaje
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2021 06:23 PM | Show all posts
who r yuss nau
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2021 06:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Anak azmin pun sama mencabup. Dah kenapa menyampuk, bapak hang mmg tak layak jadi PM. Sbb I pun dulu sama mcm syed saddiq ingat dia berpotensi. Rupenye
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2021 06:36 PM From the mobile phone | Show all posts
anak jemin ni x tahu ke 1 msia tgh terbakor dgn ayah ko? ayah ko punca kes cobid naik & ramai org mati.. dasar anak pembunuh..
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2021 06:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Suh dia check dna la sape bapak dia sebenar..
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2021 06:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Sempudal lawan sempudal ... begitulah
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2021 06:43 PM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy: Mana satu anak luar nikah Anwar dan Samsidar?

Afifa katanya..  
Cer check dna ngan nurul izzah lol
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2021 06:44 PM | Show all posts
gaduh la kome dulu sekapal elok2 je peluk cium bagai now berpecah dah nak londeh melondeh
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2021 06:46 PM From the mobile phone | Show all posts
padan muka anak jemin... ada hati nak kondemn org lain padahal Azmin Ali tu tak guna ....
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2021 06:51 PM From the mobile phone | Show all posts
kalau iols jadik bash err ni, iols diam2 makan rete bapak. bapak ko memang tak layakkkkk, terimalah hakikat! jangan harap nak cium bau bekas kentut kat kerusi empuk PM punnnn
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2021 06:57 PM | Show all posts
Orang lelaki walau sebenci mana pun kat seseorang, tapi bila tengok anak perempuan orang tu yg cantik-cantik tetap on jugak....




Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2021 07:04 PM From the mobile phone | Show all posts

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2021 07:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Ank2 si sempudal tershial ni mmg kuat menyalak dekat socmed.
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2021 07:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Bapak burit anan retarded
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2021 07:10 PM | Show all posts
Hebat fam ni menunggang. Nampak elok dari anak pak arab
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

26-5-2022 04:53 AM GMT+8 , Processed in 0.087700 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list