Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
123Next
Return to list New
6829
View
47
Reply

Yak Yak Yay! Puteri Sarah, Syamsul Yusuf kembali bahagia

[Copy link]

Author: piao       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-5-2021 09:26 PM | Show all posts |Read mode
Rumah tangga Puteri Sarah, Syamsul Yusuf kembali bahagia

  



PETALING JAYA – Perkongsian foto keluarga bersama suami dan anak-anak oleh pelakon Puteri Sarah ketika sambutan Aidilfitri semalam mengundang reaksi gembira peminatnya dalam Instagram.

Menerusi beberapa keping foto keluarga yang dimuat naik pelakon yang juga isteri kepada pengarah dan aktor Syamsul Yusuf itu dalam Instagramnya, kelihatan Sarah, 35, terlihat gembira dan berseri-seri disamping suami serta dua orang anak mereka, Syaikhul Islam, 3, dan Sumayyah, 1.

Foto-foto yang mempamerkan kebahagian rumah tangga Sarah bersama Syamsul, 37, itu ternyata ditunggu-tunggu peminat selama ini.


  


“Alhamdulillah. Semoga kedua-duanya kekal bahagia hingga ke akhir hayat,” komen salah seorang pengikutnya.

“Alhamdulillah. Ya Allah kurniakanlah kebahagiaan buat pasangan ini serta pasangan-pasangan lain,” doa seorang lagi pengikutnya dalam Instagram.

Kebahagiaan dan kemesraan yang dikongsikan Sarah itu turut mendapat perhatian dan doa dalam kalangan rakan selebriti apabila turut berkongsi kegembiraan Sarah sekeluarga antaranya Janna Nick, Lufya, Sariyanti, Salina Saibi.

  


“Alhamdulillah semoga Allah SWT jaga keluarga ini daripada syaitan dan malaun (penjahat). Amin,” tulis Lufya pada ruangan komen.

Sekitar September tahun lalu, status rumah tangga Syamsul dengan Sarah menjadi tanda tanya selepas timbul dakwaan wanita itu hadir ke Pejabat Agama Islam Daerah Gombak.

Sarah atau nama sebenarnya Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin dikatakan hadir dengan ditemani seorang wanita yang didakwa ibu mertuanya.

Bagaimanapun, tujuan kehadiran pelakon yang cukup dikenali dengan drama Dunia Anita ke pejabat agama tidak dapat dipastikan.

Namun, hubungan kemesraan pasangan suami isteri itu kembali terjalin tidak berapa lama kemudian.

Malah Sarah mendakwa keharmonian yang terjalin antara dia dan suami ternyata tidak disenangi segelintir pihak.

Menurut Sarah, ada sahaja pihak yang tergamak mencipta akaun palsu semata-mata ingin mengintip aktiviti harian dia dan suami seolah-olah tidak senang melihat mereka sudah berbaik semula.

Pasangan tersebut berkahwin pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata. – K! ONLINE

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 14-5-2021 09:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Macam utk photoshoot purpose shj
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2021 09:30 PM From the mobile phone | Show all posts
dah tu nk kena mggelabah teksssss ke tak ni?
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2021 09:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Hmmm..for show or for real? Personally aku tak rasa boleh bertahan...mayb utk anak2 yg masih kecil diaorang terpaksa.
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2021 10:01 PM From the mobile phone | Show all posts
PS ni mesti sesal gile dgn sextape, sheol bebetul observe aurat. Rumahtangga sheol ni contoh bila suami baik buat hal lepas kita bertaubat. So gegirls di luar sanun jgn cari penyakit mengaku takda dara bagai kat bakal suami..ada masa si suami plak buat hal
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2021 10:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulillah. jom kita doa yg baik2
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2021 10:32 PM | Show all posts
bertahan sbb fam mertua baik niii
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2021 10:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulillah... mudah2an bahagia dan kekal hingga syurga... aamiinn yra
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2021 11:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulillah, semoga berpanjangan
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2021 11:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulillah..semoga kekal bahagia..
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2021 11:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Tayanglaaa tayangg.. Kang meroyan blk klu laki kena kebas.. Raya pon menayang blh raya dgn in laws walhal smua tahu si selam tu dok kt rumah banglo 6tgkt bkt antarabangsa tu

Jenis semua nk kiss n tellbluerghhhh


#netizenperlutahu
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2021 11:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Doa je la baik2 utk org.. xtunjuk nti org xtau dh berbaik blk.. moga berbahagiala dedua ni
Reply

Use magic Report

Post time 14-5-2021 11:42 PM From the mobile phone | Show all posts
KIM.K replied at 14-5-2021 10:01 PM
PS ni mesti sesal gile dgn sextape, sheol bebetul observe aurat. Rumahtangga sheol ni contoh bila su ...

Samsul ni bukan baik sangat la zaman bujang. Kan pernah ada kes pukul Diana Danielle. Kes jeles.
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2021 12:07 AM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 14-5-2021 11:42 PM
Samsul ni bukan baik sangat la zaman bujang. Kan pernah ada kes pukul Diana Danielle. Kes jeles.

i mean still safe 2-3 notch dari pengalaman puteri sarah. boleh pulak bawak imej agama dgn bimbing wife kira ok la..
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2021 12:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Knp kat ig mil xda muka sarah.. Yg lain semua ada dlm 1 gambar
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2021 12:19 AM From the mobile phone | Show all posts
umbut replied at 15-5-2021 12:09 AM
Knp kat ig mil xda muka sarah.. Yg lain semua ada dlm 1 gambar

Sarah beraya kt rumah parents dia
Lps tu bru mertua dia n laki dia g sna...okeh lggar sop..yg salam tu kt rumah parent sarah lh tu dpn makayah masing2
Sekian hasil stalk ig dorg smalam
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2021 12:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Pasu..jika dah pecah..boleh kau sambung tp tak mcm semulajadi sebelum ia pecah
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2021 12:48 AM From the mobile phone | Show all posts
KIM.K replied at 14-5-2021 10:01 PM
PS ni mesti sesal gile dgn sextape, sheol bebetul observe aurat. Rumahtangga sheol ni contoh bila su ...

Sextape dgn si amar bangla ke...

Teruk juga dia ni dulu...
Habis tu syamsul mesti nak balas balik kn


Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2021 01:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Alhamdulillah...
Reply

Use magic Report

Post time 15-5-2021 02:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Berani ekk dh langgaq sop masih tayang kt sokmed?
Bkn kayangan pon sama.. kt wasap status aku tu haaa.. ada ja dok post2 sedara mara dtg beraya.. xpon depa p beraya.. ramai plk tu.. ehhh

Haluu pulissss
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list