Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
7537
View
97
Reply

Penuntut IPT Ditikam Berkali-kali, Ditolak Dari Tingkat 26

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 12-5-2021 08:03 AM | Show all posts |Read mode
Seorang pelajar sebuah institusi pendidikan tinggi (IPT) maut ditikam berkali-kali sebelum mayatnya dicampak melalui balkoni di sebuah kondominium di Damansara Perdana, pada Khamis lalu.


Mangsa warga tempatan yang berusia 24 tahun itu disyaki ditolak dari tingkat 26 dan mayatnya dijumpai dalam keadaan terbaring di tingkat dua bangunan bersebelahan yang dalam proses pembinaan.




Mohamad Fakhrudin menunjukkan senjata tajam yang digunakan suspek untuk menikam mangsa.





Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Mohamad Fakhrudin Abdul Hamid berkata, polis menerima panggilan berkenaan kejadian itu daripada seorang lelaki warga tempatan sekitar pukul 1.17 tengah hari, pada hari yang sama.


Hasil siasatan mendapati mayat mangsa dijumpai di tingkat dua kawasan pembinaan yang belum siap bersebelahan dengan bangunan kediaman tersebut dalam keadaan cedera di badan disyaki dibunuh.


Bertindak atas maklumat dan hasil risikan, sepasukan polis dari Unit Jenayah Berat (D9), Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Petaling Jaya telah memberkas seorang lelaki warga tempatan berumur 24 tahun di kawasan tempat letak kenderaan, Bandar Sunway, Subang Jaya sekitar pukul 4.25 petang, ujarnya ketika sidang akhbar di IPD di sini, hari ini (semalam).


Menurutnya, pemeriksaan terhadap suspek mendapati dia mengalami kecederaan di kedua-dua belah tangan dan mendapat kira-kira 100 jahitan dipercayai akibat bergelut dengan mangsa.


Polis turut merampas beberapa barangan daripada suspek, antaranya telefon bimbit, serangkai kunci rumah dan kereta, sijil cuti sakit dan kad temu janji dari pusat perubatan swasta atas namanya.


Hasil siasatan lanjut telah membawa kepada penemuan pakaian milik suspek yang berlumuran darah di kediamannya, di Taman Sri Kuching, Kuala Lumpur, ujarnya.


Tambah beliau, hasil bedah siasat mendapati terdapat beberapa kesan tikaman pada badan mangsa sehingga menyebabkan berlaku pendarahan yang banyak.


Motif pembunuhan dipercayai akibat tidak berpuashati berkenaan hasil jualan dadah dan juga masalah hutang antara suspek dan mangsa.


Ujian saringan air kencing yang dijalankan mendapati suspek positif dadah jenis ganja dan kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh, ujarnya.




Sumber: K! ONLINE

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 08:08 AM From the mobile phone | Show all posts
Ya Allah sedihnya berlaku di malaysia dan yg terbunuh ni orang tempatan....
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 08:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Oh...terlibat dadah...okla tarik balik sedih...elokla mati dua2 lepas ni..buat kerja haram rupanya..perosak bangsa dan negara..
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 08:12 AM | Show all posts
dua2 pengedar dadah la yea..
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 08:16 AM | Show all posts
ok baru nak simpati. Allahu, begitu sekali pengakhirannya di dunia fana ni. moga Allah ampunkan dosa arwah mendadih tu.
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 08:28 AM | Show all posts
pusher ke? dua2 lelaki ek?
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 08:33 AM From the mobile phone | Show all posts
DP mmg byk negro and blh jadi keldai dadah situ port panas.. Elokla mereput.. Makpak hantar bljr.. Ko jual dadah.. Bikin malu company ja
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 08:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Aduhai aku baca title ingatkan kejadian berlaku di luar negara tapi rupa-rupanya di Malaysia
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 08:45 AM | Show all posts
good riddance..idop pun x guna
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 08:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Apa nak jadi malaysia ni
Baby 9 bulan kena rogol
Student gaduh tikam2
Semua kes melibatkan dadah
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 10:05 AM | Show all posts
rosak masa depan terjebak ngn dadah ni... muda2 lg... belajat di IPT harapan mak ayah... sekali jd mcm ni...
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 10:08 AM | Show all posts
Edited by Chairman at 12-5-2021 10:09 AM

Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 10:22 AM | Show all posts
Edited by monreyes at 12-5-2021 10:24 AM

melayu ke ni....
nak hidup senang cara mudah la ni
at first ingatkan negro...

Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 11:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Angkara dadah... Mana tahu boleh tangkap kartel dadah sekali ni.
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 11:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Astghafirullah..dadah perosak bangsa
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 11:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalaulah polis tu nik izani lagi menarik untuk dibaca & difollow kes ni.

To mangsa sorry no sorry. Tengok barang bukti macam bangsa M je dua ekor ni
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 12:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau pusher eloklah dua-dua ni mati. Sekor mati kena bunuh, sekor lagi mati kena gantung. Kalau hidup pun menjahanamkan masa depan org lain.
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 12:24 PM | Show all posts
Dadah membawa padah..
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 12:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Melayu ke.. lelaki ek? Aku benci betul dgn pushers ni taik dadah mcm adik ipar aku betina.. tak layak pgl pompuan. Negro mana ntah dia kawan.. jual dadah dah setahun. Husband pun bodoh.. last2 menyusahkan aku laki bini bila kena tangkap polis.
Reply

Use magic Report

Post time 12-5-2021 12:36 PM | Show all posts
ya ALLAH...ngilu baca perincian mayat tu. Nak kata ape kan , kes narcotics ni macam ni. Semoga dimudahan urusan.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list