CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 14257|Reply: 115

Kejayaan Anak Bangsa - Air Tangan Fazley Yaakob Kini Di Rangkaian Kedai Kopi Ter

  [Copy link]
Post time 7-4-2021 09:26 AM | Show all posts |Read mode
Kredit foto: Twitter Puteri Ildiya




Penyanyi dan chef selebriti terkenal, Dato Fazley Yaakob berkongsi keterujaannya di laman Instagram apabila berpeluang bekerjasama dengan jenama F&B kegemaran orang ramai termasuk dirinya sendiri.


Air tangannya kini sudah memasuki rangkaian pasaran kopi terkenal di seluruh negara iaitu Starbucks!




  



Sentuhan Fazley seperti Kek Biskut Batik, Eclairs Daging Salai Lemak Cili Api, Kek Kuih Ketayap Inti Kelapa Gula Melaka, Roti Kerak Gula Melaka dan Roti Kerak Pandan dinspirasikan dari citarasa tempatan.




Kredit foto: Facebook Starbucks




Buat masa ini, menu tersebut boleh didapati di seluruh cawangan Starbucks di sekitar Lembah Klang dan bagi kawasan di luar kawasan, akan dilancarkan tidak lama lagi.




Kredit foto: Eclairs Daging Salai Lemak Cili Api via Facebook Starbucks





Kredit foto: Roti Kerak Pandan via Facebook Starbucks




Kredit foto: Kek Biskut Batik via Facebook Starbucks




Kredit foto:Roti Kerak Gula Melaka via Facebook Starbucks




Kredit foto: Kek Kuih Ketayap Inti Kelapa Gula Melaka via Facebook Starbucks




Tengok gambar tampak menyelerakan. Bagi yang berkesempatan bolehlah cuba di cawangan Starbuck berhampiran anda.


Apapun tahniah Dato Fazley! - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2021 09:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Nampak menyelerakan. Acik2 forem berdekatan boleh la p beli n review. Nak tau gak apa rasa daging salai sandwich tu. Nak jumpa daging salai sedap n tak liat susah sgt...
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2021 09:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Bagus lah berusaha utk survive selagi mampu..all the best laa
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2021 09:34 AM | Show all posts
Oihh nampak sedap eclairs daging salai tu... review please utk yg dah try.
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2021 09:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Ai tunggu Youtuber ArieyJojo review. Semlm tgk dia review Taco Bell, terus ai teringin nak makan. Bila lah boleh merentas sempadan ni.
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2021 09:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Nampak sedap. Tapi pakai mask laaaa. Kau pi cabut tu apsal
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2021 09:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak apa.. Aku selalu beli kopi kat kafe kecik saja
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2021 10:01 AM | Show all posts
baru org berciter sukasucre dia dah tutup..rupa2nya ada projek besar
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2021 10:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Nampak menyelerakan
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2021 10:26 AM | Show all posts
Tahniah..belum ada lg chef tempatan masuk stabak kan
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2021 10:29 AM | Show all posts
tikusmontok replied at 7-4-2021 10:01 AM
baru org berciter sukasucre dia dah tutup..rupa2nya ada projek besar

SukaSucre tutup, dia buka kedai Minang kapau, serius sedap giler.....
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2021 10:30 AM | Show all posts
innocent_me replied at 7-4-2021 09:34 AM
Oihh nampak sedap eclairs daging salai tu... review please utk yg dah try.

sedap wei... p try....
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2021 10:32 AM | Show all posts
Ok la..tak memalukan nmpk menarik juger
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2021 10:36 AM | Show all posts
tikusmontok replied at 7-4-2021 10:01 AM
baru org berciter sukasucre dia dah tutup..rupa2nya ada projek besar

tak boleh nak cover kos ker tu....
sayangkan bila cafe best2 tutup...
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2021 10:38 AM | Show all posts
newme11 replied at 7-4-2021 10:29 AM
SukaSucre tutup, dia buka kedai Minang kapau, serius sedap giler.....

iya ke sis? share location
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2021 10:43 AM | Show all posts

ok iols dah tgk sini...mmg nampak mengancam

Minang Kapau [url=home.php?mod=space&uid=2395945]@ Bukit Damansara (@minangkapau) • Instagram photos and videos[/url]
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2021 10:47 AM | Show all posts
tikusmontok replied at 7-4-2021 10:38 AM
iya ke sis? share location

67g , Jln 1/70B Medan Setia 1
Damansara Height KL
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2021 10:59 AM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 7-4-2021 09:37 AM
Tak apa.. Aku selalu beli kopi kat kafe kecik saja

Same with me...kaka
Iols dr zaman blajar lagik mmg xkkanlah nak bazirkan duit g cafe2 wellknown nih
Sayang duit wehh...dahlah banyak penat2 partime
Ade siap kopi starbucks iols buang lagi pasal xsedap ikut tkak ni (sian mytaukeh lanje)
Agipun mmg xske minum coffee prefer teh es.greentea
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2021 10:59 AM | Show all posts
newme11 replied at 7-4-2021 10:47 AM
67g , Jln 1/70B Medan Setia 1
Damansara Height KL

amboi laju...adik abang ke abang adik ni?

boleh la mencuba sini, rebung dah tak sedap
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2021 11:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Aikiko replied at 7-4-2021 10:59 AM
Same with me...kaka
Iols dr zaman blajar lagik mmg xkkanlah nak bazirkan duit g cafe2 wellknown n ...

Hahahaha.. Pernah ada satu masa gila sangat dgn starbucks.. Lepas tu balik alor setar.. Masa tu x ada starbucks.. Jadi sejak dari tu suka minum kopi dari gerai @ kafe biasa..harga marah berbanding starbuck.. Muahahahaha
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

19-1-2022 10:33 PM GMT+8 , Processed in 0.098403 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list