Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
76408
View
1173
Reply

"Ingatkan Dapat 'Bekas' & Ada Anak, Kurang Bitternya" - Fazura Dikecam Perli Neelofa?

[Copy link]

Author: Lilrose    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 3-4-2021 05:30 PM | Show all posts |Read mode
Umum tahu segelintir masyarakat tanpa mengira pangkat atau darjat masih berdegil tidak mematuhi arahan kerajaan yang tidak membenarkan aktiviti merentas negeri kecuali dengan kebenaran polis.




Kredit foto: IG




Justeru, tindakan Fazura memberi komen terhadap persembahan kumpulan UNI yang dianggotai Atu Zero, Fad Bocey dan Fakhrul UNIC di Muzikal Lawak Superstar 2 (MLS2) menjadi bualan hangat netizen.

"Sampai seludup mak bapak. Kita kenalah mematuhi peraturan kerajaan. SOP kan... Tak boleh rentas (negeri), jangan rentas," ujarnya.





Kredit foto: IG









Kenyataan Fazura itu mencetuskan teka-teki di kalangan netizen sama ada ia ditujukan buat individu tertentu atau sekadar pesanan umum buat semua golongan masyarakat.




Kredit foto: Twitter




Lembut saja sindirannya buat pihak yang masih berdegil melanggar SOP kerajaan. - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 3-4-2021 05:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Ye laa puan lopa mmg nak semua marketing free kan. Padahal rasanya faz mmg tuju kat group tu je.
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2021 05:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Eh nak bitter2 pula Fazura throw shade. Betul la tu. Kahkahkah.
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2021 05:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Cakap benda betul. Pon nak bitter ke lobank forever.... Bekas2 pon takde la nampak burung berterbangan.... Sape yg lg dpt bekas.... Bekas boipren ke.... Bekas org ramai dah nampak burung.... Hkakakakakkaka
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2021 05:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Bodoh punya benak, byk mkn tahi mancis agaknya
Bekas xpe lagi, yg ambil hasil rampasan tu mcm mn?
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2021 05:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Satu msia pn bitter ngn pasangan yg berhoneymoon Sedangkn org lain nk tgok mak bapak kt kg pn x bole
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2021 05:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Gitulah benak sekalian..
Time depa menyindir, membuli org , mengata artis lain kemain gah memasing.. bila org bg general statement terus koyak
Bila ko berani membuli, melaser kena berani jugaklah terima kalau org balas balik, bongok!
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2021 05:49 PM From the mobile phone | Show all posts
akhirnya aku dpt jgk masuk forum, dari semalam nk log in membawa ke pagi ni langsung tak dpt. ptg bru dpt masuk.

masuk nk tepek ni je..lol. kesian baby timah yg tak bersalah..
85DEF863-FE10-4AA6-A5D4-5ADF05D377CA.png
85DEF863-FE10-4AA6-A5D4-5ADF05D377CA.png
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2021 05:49 PM From the mobile phone | Show all posts
missyL replied at 3-4-2021 05:45 PM
Satu msia pn bitter ngn pasangan yg berhoneymoon Sedangkn org lain nk tgok mak bapak kt kg pn x bole ...

Kan.. Deme kayangan siap leh update berjimba
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2021 05:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Betul la tu
X boleh rentas, jgn rentas
Kalau dah dpt kebenaran, pandai2 la simpan
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2021 05:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Masukkeluar: akhirnya aku dpt jgk masuk forum, dari semalam nk log in membawa ke pagi ni langsung tak dpt. ptg bru dpt masuk.masuk nk tepek ni je..lol. kesian baby ...


Yeaps. This is the real benak epots. Tengok bahasa saja.
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2021 05:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Bodohnya lobenak
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2021 05:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Sorry la.. Apa si fazura tu ckp betul.. Kenapa nak seludup mak bapa yg tua.. Risiko depa utk kena covid-19 tinggi.
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2021 05:57 PM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 3-4-2021 05:54 PM
Yeaps. This is the real benak epots. Tengok bahasa saja.

I pun syak gitu.. tu mesti geng2 benak we were togeder... dia punya benak memang terpaling lah... huhuuuu
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2021 05:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Masukkeluar replied at 3-4-2021 05:49 PM
akhirnya aku dpt jgk masuk forum, dari semalam nk log in membawa ke pagi ni langsung tak dpt. ptg br ...

I think mmg mrs fattah pilih utk sendu seketika lepas baru dpt anak ni...baby baghu 6 bulan...bukan mcm sorang tu kan...nok nikoh sempat lg buat promo...doh nikoh..tak sabar rentas desa nak kijo....apo dikejar tatau la...
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2021 05:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Betul la apa yg dia ckp tu..
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2021 05:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Masukkeluar replied at 3-4-2021 05:49 PM
akhirnya aku dpt jgk masuk forum, dari semalam nk log in membawa ke pagi ni langsung tak dpt. ptg br ...

Bodohnya..aku rasa timah tu anak retis plg cute kot
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2021 06:01 PM From the mobile phone | Show all posts
dua_chzy replied at 3-4-2021 05:54 PM
Yeaps. This is the real benak epots. Tengok bahasa saja.

one more..kelakar tgk fans dk bergaduh kt ig ohmedia psl laki siapa paling bagus paling baik..haha.
520D8778-2538-43CB-B48B-98B13B7F40C6.png
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2021 06:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Takde pun aku rasa statement tu menjurus pada Lopak. Bongoks la benaks n lopa clan ni. Sah sah komen tu berkaitan dengan lawak tu.. sheols juri kan. Takkan nak bagi komen, awk nampak hensem malam ni...
Reply

Use magic Report

Post time 3-4-2021 06:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Oh em ji. Hadoi teruknya puak epot ni. Siap dgn anak dikutuknya.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list