Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
Medal khas "Senior Forumer" untuk yang daftar CARI dari tahun 2001 hingga 2010 sahaja. Untuk tebus, sila klik disini
12Next
Return to list New
5274
View
38
Reply

Mona Allen Sedar Usia Makin Tua Tapi Belum Sedia Timang Anak

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 1-4-2021 09:42 AM | Show all posts |Read mode
Sering diajukan soalan mengenai anak, pelakon Mona Allen berkata dia masih belum terfikir untuk memiliki cahaya mata dalam masa terdekat ini.


Mona atau nama sebenar Munna Haraneza Allen, 35, memberitahu dia perlu menyelesaikan beberapa tugasan lakonan sebelum fokus mengenai perancangan keluarga.


Foto: IG




"Belum lagi, mana ada (hamil)... sekarang ini saya tengah dalam penggambaran drama episod panjang, jadi tak boleh nak ke arah itu.


"Tahun depan baru boleh nak fikir mengenai perancangan keluarga.


"Kita pun dah umur berapa... jadi selepas ini boleh fokus tentang keluarga pula," katanya kepada mStar.


Mona ditemui selepas tayangan perdana filem Salina yang diadakan di mmCineplex, eCurve, Petaling Jaya, Selangor, baru-baru ini.


Mona mendirikan rumah tangga dengan aktor Pekin Ibrahim atau Mohd Iznan Ibrahim, 39, pada 7 Disember 2018 dalam sebuah majlis tertutup.


  



Sementara itu Mona berkata dia kini sedang sibuk mempromosikan filem terbaharu lakonannya bersama suami berjudul Salina.


Bercerita mengenai pengalaman pertama bergandingan bersama Pekin, Mona berkata tempoh sebulan penggambaran agak mencabar buat mereka.


Ujar Mona dia dilayan seperti orang asing dan tidak bertegur sapa kerana terbawa-bawa watak dalam filem tersebut.




  



Ketika terima tawaran Salina saya gembira sangat, terutama apabila dimaklumkan berpeluang untuk berlakon pertama kali filem genre thriller psikologi bersama suami.


"Ingatkan dapat minta tunjuk ajar daripada dia, tapi lain pula hal yang berlaku. Sepanjang jalani penggambaran, Pekin tak nak bercakap dengan saya sama ada dari masuk kereta untuk pergi ke lokasi penggambaran sampai tiba di rumah semula.


"Rupa-rupanya tak mudah berlakon dengan suami sendiri... lagi pun dia pelakon juga, memang mencabar! Apa-apa pun saya bersyukur akhirnya filem ini menemui penonton," ujarnya yang memaklumkan filem ini menjalani penggambaran selepas lapan bulan mereka berkahwin.




  



  



Selain Mona dan Pekin, Salina turut dibintangi Alicia Amin dan Sharifah Shahora.


Filem arahan Raja Mukhriz ini ditayangkan di pawagam seluruh Malaysia bermula 25 Mac lalu. -CARI


Sumber: mStar Online

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2021 09:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Timang la cepat2, nanti dah tua2 nanti berisiko hokkeh.

Btw terus menopos iols tengok pekin tu. Imaginasi Mona mesti kuat ala2 sucker punch.
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2021 09:48 AM | Show all posts
bukan ke dlu ada gosip yg die dh penah ada anak
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2021 09:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Cantiknya mona ni
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2021 10:00 AM | Show all posts
yyaaaawwwnnnn...
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2021 10:04 AM From the mobile phone | Show all posts
Pekin kenapa dah hadi rupa gitu???camna nak tawar jadi hero kalau rupa gini???
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2021 10:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Dia belum ada anak dengan pekin tp dia dh ada anak yg statusnya diragui..
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2021 10:06 AM From the mobile phone | Show all posts
maxim replied at 1-4-2021 09:48 AM
bukan ke dlu ada gosip yg die dh penah ada anak

Ada..anak status x sah taraf..culture shock masa model celcom mata awak biru..
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2021 10:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Sukati lah mona.
Ur body ur life.
Jgn ujung2 merempan nyesal tangguh2 ada anak dah ler
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2021 10:10 AM | Show all posts
dudaberhias replied at 1-4-2021 09:45 AM
Timang la cepat2, nanti dah tua2 nanti berisiko hokkeh.

Btw terus menopos iols tengok pekin tu. I ...

sebut jer la belum ada rezeki, org paham.  takyah nak beralasan lum sedia bagai.
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2021 11:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Mona ni cantik
Jgn ler ckp tu
Rugi tau kecantikan tu
Kalau tak diwarisi
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2021 11:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Ingt makin tua makin senang pregnant ke???
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2021 01:22 PM | Show all posts
jangan cakap macam tu.. tak nak tak nak.. sekali memang jauh rezeki anak tu nanti.
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2021 01:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Pekin masa tgk cerita Bola sepak apa tah kat netflix sgtlahhhhh gundu..takleh jadi hero dah.. kena jadi tukang kebun.. masalahnya tukang kebun pun badan fit
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2021 01:32 PM From the mobile phone | Show all posts
masa sekolah rendah dlu i adore gila kat muna ni..cantik giler..femes jgk la dia time tu..dia pun sekolah menengah time tu..
pastu tup tup dia menghilang.bila muncul i dh xmnt sbb rasa pp dia nmpak keras/ pejal..xcantik mcm dlu..
pastu xfhm apa yg ada kt pekin membuatkan dia jatuh cinta
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2021 02:18 PM | Show all posts
Dia dah kawin 3 kali kan.? Pekin yang ketiga.
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2021 02:21 PM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias replied at 1-4-2021 01:45 AM
Timang la cepat2, nanti dah tua2 nanti berisiko hokkeh.

Btw terus menopos iols tengok pekin tu. I ...

Kiss leher pekin.....
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2021 03:11 PM From the mobile phone | Show all posts
dejure replied at 1-4-2021 10:06 AM
Ada..anak status x sah taraf..culture shock masa model celcom mata awak biru..

Umur brp anak tu skrg...girl or boy
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2021 03:13 PM | Show all posts
mesti dah besar anak dia tu
Reply

Use magic Report

Post time 1-4-2021 03:18 PM | Show all posts
taste dia pekin setelah kepam..

btw tade ke gmba anak mona ni?
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list