Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1234Next
Return to list New
6062
View
65
Reply

"Buat Apa Sembunyi, Bukan Bunuh Orang" - Sajat

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 26-2-2021 04:23 PM | Show all posts |Read mode
Semalam, hangat diperkatakan apabila Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) mengerahkan anggotanya memburu usahawan kosmetik, Sajat selepas mendapat waran tangkap daripada Mahkamah Tinggi Syariah Shah Alam.




Kredit foto: The Star




Ia susulan kegagalan Sajat atau nama sebenarnya Muhammad Sajjad Kamaruz Zaman menghadiri prosiding kes berpakaian wanita pada Selasa lalu. Menjengah ke Instagram milik Sajat, dia dilihat masih lagi aktif mempromosikan produk peniagaannya iaitu bengkung dan emas.


Dalam pada itu, di ruangan komen Instagram Sajat, rata-rata netizen meninggalkan komen mengenai kontroversi tersebut, malah ada juga yang bertanyakan dimana usahawan itu bersembunyi.


Tidak melatah dengan pertanyaan netizen itu, Sajat tenang membalas dengan mengatakan dia tidak perlu bersembunyi kerana dia bukannya melakukan kesalahan berat seperti jenayah bunuh.




Kredit foto: IG




Pada 6 Januari lalu, Sajat mengaku tidak bersalah atas pertuduhan berpakaian seperti wanita. Sajat didakwa melakukan perbuatan itu dalam majlis bacaan Yasin dan solat hajat, 23 Februari 2018 di premis kecantikannya, Nursajat Beauticion, Seksyen 16, Shah Alam.




Sumber: RotiKaya

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 26-2-2021 04:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Ya ampon sebijik muka mona Fendi...
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 04:39 PM | Show all posts
Jantannya muka ko Jat.
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 04:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Makin terserlah muka pondan
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 04:42 PM From the mobile phone | Show all posts
makin jantan muka bamjat..
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 05:03 PM | Show all posts
Edited by CiliPadiSedap at 26-2-2021 05:06 PM

100 lebih cari sajat xjumpa sajat aman2 main ig. hebat
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 05:06 PM From the mobile phone | Show all posts
takda telor is real guysssssz
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 05:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Skuau at 26-2-2021 05:13 PM

{:1_273:
noor2 replied at 26-2-2021 04:30 PM
Ya ampon sebijik muka mona Fendi...


Aku pon tenung,tgk betul2....ikut kacamata aku berpower tinggi....eh ialah ada iras la.....
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 05:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Skuau replied at 26-2-2021 05:12 PM
{:1_273:

Aku pon tenung,tgk betul2....ikut kacamata aku berpower tinggi....eh ialah ada iras la.. ...

Lama2 terserlah muka jantan dia....ubahla mcm mana tetap x boleh lawan kejadian asal tuhan...huhu...tetap terbentuk balik...so dia kena sentiasa repair...sampai AJM...
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 05:20 PM From the mobile phone | Show all posts
muka jantan, tangan jantan, kaki jantan. terpaksa cari high heel, size paling besar
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 05:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Bengkak sbb apa sajad? Lain kali kol lah lawyer bgtau tak sihat. Yg hang senyap dah kenapa.
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 05:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni baru betul Jan takde Tel
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 05:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Kes ni dipanggil siasatan sebab berpakaian wanita masa majlis agama.
Yg dia pakai telekung posed as wanita selamba redah masuk kawasan solat wanita, Raudhah semua tu takda kena apa2 tindakan ka?
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 05:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Gambar atas tu macam wayang Cina. Selalu yg berlakon tu lelaki kan?
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 06:08 PM | Show all posts
noor2 replied at 26-2-2021 05:15 PM
Lama2 terserlah muka jantan dia....ubahla mcm mana tetap x boleh lawan kejadian asal tuhan...huhu. ...

saj.png
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 06:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Sombongnya statement mcm kesalahan tu biasa2 dan ramai yg sokong dia...
Allahu...moga segera diberikan hidayah...
Lain kali sila bgtau lawyer hang pasai pa x dpt hadirkan diri..Ni lawyer pun x tau mcmana??
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 06:19 PM From the mobile phone | Show all posts
jadd jaddd.. hati kau keras jadddd
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 06:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Lelaki kn mmg ego. Mana nk ngaku salah. Jat la cthnye.
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 07:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Jat,ko  g duduk overseas je la jat.ko nk jd ape,nk wat ape selagi xlggar undang2 neg tu ikot ko lah. Pyh jat ko nk  hidup gni dlm neg ni ngn care ko.
Reply

Use magic Report

Post time 26-2-2021 07:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Brp umor dia ni? Rasa x sampai 40thn lg kan?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list