Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
7938
View
108
Reply

Dah Banyak Kali Netizen Kritik, MK K-Clique Buat 'Bodoh' Ditegur Pakai Emas

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 20-2-2021 03:57 PM | Show all posts |Read mode
MK K-Clique antara selebriti yang menjadi kegilaan wanita.


Disebabkan itu setiap gambar atau video yang dimuat naik pastinya menjadi perhatian.


Baru-baru ini, MK ada memuat naik video yang menunjukkan dia sedang miming mengikut lirik lagu.






Kacak nampaknya memakai persalinan baju Melayu berwarna hijau dan bersongkok.


Ala-ala nak memikat hati gadis pilihan gayanya.


Pasti ramai yang terpesona melihat senyuman serta gaya MK namun apa yang lebih menjadi perhatian kali ini kerana ramai yang kurang senang melihatnya memakai gelang tangan emas.




  



Di runagn komen ramai yang mengkritik penyanyi rap ini.


"HARAM tetap HARAM ya orang kampungku. Mau beli emas untuk simpanan dibolehkan tapi kalau pakai memang HARAM untuk lelaki," antara komen yang ditinggalkan.


Tak kurang juga yang cuba menasihati MK.


  





Namun setakat ini MK tidak memberikan sebarang respon dengan komen-komen netizen.


Buat pengetahuan ini bukan kali pertama MK tayang pakai emas, namun dia hanya buat 'bodoh' sahaja apabila ditegur.


Apa pun semoga MK terbuka hati dan berubah menjadi lebih baik lagi. -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 20-2-2021 04:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ingat menarik ke lelaki pakai rantai, gelang emas bagai ni? Kalau tengok ig story dia lama2 mcm rimas pulak asyik senyum2 jelir lidah.. Tp yelah org ckp kalau tak suka jgn tengok kan.. Ermm suka hati lah mk oii
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2021 04:23 PM | Show all posts
tak kenal.. NEXT
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2021 04:46 PM | Show all posts

Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2021 05:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Yaampun biar la diaa
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2021 05:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Takpe la.... Dia nak bergaya... Jgn marah dja
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2021 05:22 PM From the mobile phone | Show all posts
sejenis creatures yg tidak belajar agama...
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2021 05:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Knp dia ni blh jd kegilaan ramai? Aku tgk kegelian pulak
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2021 05:26 PM From the mobile phone | Show all posts
dubuk replied at 20-2-2021 04:46 PM

Apa khabar Cikgu shida sekarang ya
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2021 05:45 PM From the mobile phone | Show all posts
dubuk replied at 20-2-2021 04:46 PM

Cikgu Shida ni ada lagi ka?
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2021 05:54 PM From the mobile phone | Show all posts
dh tegur tk nak dengar terpulang la pd dia
tugas kita dh selesai
nk kutuk nak kecam.kang tak pasal kita plak dapat dosa
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2021 06:09 PM | Show all posts
Nampak busuk je, ni pon boleh jadi kegilaan ramai
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2021 06:11 PM From the mobile phone | Show all posts
dubuk replied at 20-2-2021 04:46 PM

Agalnya mcmana cikgu ni buat pdpr kan..
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2021 06:12 PM From the mobile phone | Show all posts
dubuk replied at 20-2-2021 04:46 PM

Agaknya cikgu ini dekat mana sekarang?
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2021 06:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Veneer kat gigi tu.. nmpk tak natural lnsg
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2021 06:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 20-2-2021 05:45 PM
Cikgu Shida ni ada lagi ka?

Tu la...lagi tertarik nak tahu pasal cikgu shida dari MK.haha...tak pasal2 iols bukak youtube tengok cikgu shida.last update 9 taun lepas.mana la cikgu chida skrg...
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2021 06:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia sarung Zhulian lar tuh, netizen ni pun
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2021 06:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Sapa kau? Apa kerja kau? Kenapa nama kau begitu? Dan kenapa kau bodoh?
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2021 06:34 PM | Show all posts
adakah beliyau memakai emas tulen atau sekadar celup emas or emas fake cap korea or zhulian?

pape pn dia dh timbulkn fitnah

ni acah2 rappers obersi la knn

depa nunn siap diamonds bling bling

yg tanam dlm gigi bagaii
Reply

Use magic Report

Post time 20-2-2021 06:46 PM From the mobile phone | Show all posts
hensem yg biasa je bg iols
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list