Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
9054
View
57
Reply

Nampak Letih Dan Mata Sembap, Peminat Minta Ayda Jebat Dan Nabil Mahir Kurangkan Aktiviti Malam

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 26-1-2021 10:18 AM | Show all posts |Read mode
Biasalah baru sahaja kahwin, perasaan cinta Nabil Mahir dan Ayda Jebat semakin membuak-buak.


Difahamkan pasangan romantik ini berbulan madu di Langkawi dan sudah pun pulang,


Di Instagram, mereka ada memuat naik video dan jelas kelihatan agak letih.


  



Mata masing-masing pun sembap tapi tetaplah ceria di depan kamera nak hiburkan peminat.


Di ruangan komen, ramai yang tanya adakah pasangan ini tak cukup tidur.


Apalah yang dibuat malam-malam sampai tak tidur tu?




Foto: IG




Rata-rata peminat menasihatkan agar Ayda dan Mahir mendapatkan tidur dan rehat yang secukupnya.


Siap ada yang suruh kurangkan aktiviti malam kerana risau pula beri kesan terhadap tahap kesihatan mereka.




  



  



Amboi siap ada yang komen nakal.


Mana tahu kan, Ayda dan Nabil sedang berusaha mendapatkan 13 orang anak seperti yang diimpikan? -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 26-1-2021 10:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Celaka kau sepol!!!
Makin lama makin sampah kau ni. Nak pulak bukak benang pasal artis sampah!
Cibai kau!
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 10:38 AM | Show all posts
Kurex replied at 26-1-2021 10:31 AM
Celaka kau sepol!!!
Makin lama makin sampah kau ni. Nak pulak bukak benang pasal artis sampah!
Cib ...

sabaq kurex sabaq..
adoiii lawak la hang ni
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 10:41 AM | Show all posts
Low bar betul KPI reputz CARI.
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 11:38 AM | Show all posts
kowser nya news ni
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 11:43 AM From the mobile phone | Show all posts
Like seriously... nak weols berspeku pasal seleb baru nikah mata sembab
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 12:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Okay..
Mata sembab buat satu thread..
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 12:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Nampak love bite kat dada aj lol

Lol newlyweds nampak angau dua2
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 12:11 PM | Show all posts
Edited by makcun14 at 26-1-2021 12:47 PM

biasa la tu,orang baru nikah.haruslah cardio activity laki bini mantap. orang yang dah berumah tangga berpuluh tahun mungkin tak heran. Ni yang sibuk is kepochi mesti bbnu tak lalui lagi hebatnya cabaran rumah tangga iteww
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 12:14 PM | Show all posts
dah kenapa ni pun jadi tajuk benang?
tu bukan muka tak cukup tido.
Tu muka busuk, selekeh duk rumah tak mandi sepanjang hari tahu makan tido je.
Sesuai la kau 2 org laki bini.
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 12:16 PM | Show all posts
dua2 nampak busuk
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 12:27 PM From the mobile phone | Show all posts
astaga
haha iols nak gelak
tu la segala benda nk tayang, sampai mata sembab pun org perasan. tk pasal org dok speku aktiviti malam
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 12:45 PM | Show all posts
innocent_me replied at 26-1-2021 12:14 PM
dah kenapa ni pun jadi tajuk benang?
tu bukan muka tak cukup tido.
Tu muka busuk, selekeh duk ruma ...

terlebey tdo asik bgn kol 12 tghri pon mata bole sembab gak kan...
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 01:15 PM | Show all posts
si nabil ni keje apa ek ?
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 01:33 PM From the mobile phone | Show all posts
ketahian apa kah innehhh?????
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 01:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni nk ckp, jgn kuat beromen ke?
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 02:30 PM From the mobile phone | Show all posts
bulanbulat: Nampak love bite kat dada aj lol Lol newlyweds nampak angau dua2


Ehh serius laaaa
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 02:33 PM | Show all posts
bodo nya thread ni.
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 02:52 PM | Show all posts
astaganaga saiful
Reply

Use magic Report

Post time 26-1-2021 02:54 PM | Show all posts
Sial la thread sampah mcm ni.
Konon2 nk innuendo la aktiviti malam.
Bijik la thread komen netizen ni.
Ko x sangkak sgt ke Sepul oi
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list