Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
5627
View
80
Reply

Lemah Dan Sakit Badan, Kekasih Sahkan Alya Iman Hidap Demam Denggi

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 26-11-2020 12:55 PM | Show all posts |Read mode
Alya Iman menghidap demam denggi dan perkara tersebut disahkan sendiri oleh kekasihnya, Ridhwan Rosli.


Menurutnya, Alya mengadu tidak sihat sejak berada di pejabat.


Foto: IG





"Alya demam denggi. Dia tak sihat sejak dekat pejabat lagi. Alya pergi ke pusat perubatan swasta dalam pukul 4 petang.


"Selepas lakukan semua ujian, sekarang kena tunggu keputusan Covid jadi dia kena kuarantin sekurang-kurangnya dalam 48 jam. Itu prosedur biasa sebelum admitted," kata Ridhwan kepada Gempak.



Foto: IG





Difahmkan, aktres tersebut kini berada dalam keadaan lemah.


"Alya lemah dan sakit badan. But I believe she's in good hand," tambahnya.


  



  



Sebelum ini, kekasihnya itu ada berkongsi foto Alya berada di sebuah katil hospital.


Semoga Alya cepat sembuh. Kekasih ada sisi, terus kuat ya! -CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 26-11-2020 12:59 PM | Show all posts
pegnent kot
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 01:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Tanda2 denggi lebih kurang covid pulak tu. Risau pulak kalau she meninggal.
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 01:08 PM From the mobile phone | Show all posts
hyunniesSS501 replied at 26-11-2020 12:59 PM
pegnent kot

Tolong la jangan tambah lagi dna  perangai pelik
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 01:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa Komen @Kurex
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 01:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Siapa ni?
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 01:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Woi sepol, aku tau kau ni benak, sebab kau tak kisah pun kena hina keji asalkan dapat duit. Sumpahan ni, kalau tak kena dekat kau, kena dekat anak2 / family kau. Kau boleh tak jangan bukak benang bersumberkan ig semata? Kenapa kau bodoh sgt???? Puihhhhh dekat muka kau! Puihhhhh puihhhhh puihhh puihhh puihhhhhhhh

Btw, walaupun aku tak kenal artis ni, seemoga sihat & jgn muncul lagi
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 01:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Bf dia mmg suka menonggek meh?
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 01:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Mak budak ni dh xde ke..
PA pon mmg xde sbb duit ciput ek smpi ke mana2 bf kena ckp bg pihak?


Dh macam laki bini. Kawen jela..
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 01:27 PM | Show all posts

Difahmkan, aktres tersebut kini berada dalam keadaan lemah.


aktress??

jadah nya berlakon citer ape
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 01:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Minggu ni brp kali nak post pasal minah ni?
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 01:42 PM | Show all posts
si budak ni da takde mak da ke sampai pakwe lak amik berat sl cikki birah ni???
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 02:06 PM | Show all posts
kalau dah melekap je nikah je la sebaik2 nya.Masih muda ruginya ikut lelaki ke mana2.Jadi bahan fitnah je.Moga cepat sembuh.
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 02:15 PM | Show all posts
common letchewww, bila kena denggi.. meols ni dah 2 kali kena denggi, tapi dedua tak kena tahan wad.. tapi letih la hari-hari nak kena gi KK ambik darah untuk buat platelets count..
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 02:30 PM | Show all posts
wikedsaikel replied at 26-11-2020 01:08 PM
Tolong la jangan tambah lagi dna  perangai pelik

eh sentap plak
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 02:36 PM From the mobile phone | Show all posts
riyadhK replied at 26-11-2020 01:17 PM
Siapa ni?

Hehehehe... thats a heavy insult you hehehe. Anak arwah Azmil Mustapha.
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 02:46 PM | Show all posts
dia ni yatim piatu sebatang kara ke ke hulu ke hilir dgn pakwa? kawen jelah yah oi
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 02:47 PM | Show all posts
Dia punya lemah longlai mengalahkan orang mengandung. Apa2 pun tahniah diucapkan.
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 02:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Bukan covid??
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2020 03:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Kerap plak berita pasal dia nih masuk forum huhu tp tak penah tgk lakonan dia cuma penah nampak dia jd model telekung bagai jela tu pun cam dia lepas gosip hangat aritu tidak idokla kenal juga.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2021 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list