Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
8673
View
112
Reply

Cat Farish Kahwin Kali Kedua

[Copy link]

Author: CARI-MRO       Show all posts   Read mode

Author
Post time 21-11-2020 11:08 AM | Show all posts |Read mode
"Sepanjang empat tahun kenal, kami tak pernah keluar berdua dan bercinta. Jadi, mulai hari ini kami nak melalui 'moment' itu bersama," kata penyanyi dan pelakon, Cat Farish, 46, yang melangsungkan pernikahan dengan Suriani Hassan, 34, dengan hanya sekali lafaz, hari ini.


Pasangan itu bernikah di Pusat Dakwah Islamiah Paroi, Negeri Sembilan jam 9.30 pagi mengikut prosedur operasi standard (SOP) iaitu dengan hanya membabitkan pengantin, bapa Cat dan bapa pengantin perempuan.


Pada majlis itu, Cat atau nama sebenarnya Farrish Zaquan menyerahkan mas kahwin RM300 beserta wang hantaran RM10,000, manakala dulang hantaran daripada kedua belah pihak akan diserahkan pada majlis yang akan diadakan dalam waktu terdekat.


Foto: IG




Cat yang juga anggota kumpulan Ruffedge berkata, dia sudah tidak sabar untuk berkongsi kasih sayang dan cinta dengan isterinya.


"Alhamdulillah, majlis berjalan lancar. Tidak ada rasa gementar pun sebab sudah bersedia lama.


"Sepanjang empat tahun ini kalau keluar pun mesti dengan kawan-kawan atau terserempak. Pertama kali jumpa pada Ekspo di Terengganu. Kedua pada Anugerah Industri Muzik (AIM) dan kali ketiga dua tahun lalu.  Selepas saya merisik pada 20 September lalu baru keluar sekali. Itu pun bukan berdua," kata Cat yang juga bapa kepada tiga anak.


  



Cat berkata, dia mula membuka hati untuk berkahwin kali kedua selepas sambutan Aidilfitri lalu.


"Sepanjang empat tahun itu kami hanya berbalas mesej saja. Itu pun kalau rasa nak mesej, baru mesej. Tidak ada rasa apa pun. Saya mula cakap nak cari penggantj lepas raya tempoh hari. Saya cakap, kalau saya dengan awak, nak kahwin terus. Dia pun balas, kalau betul nak masuklah meminang. Itu yang saya terus hantar rombongan merisik," katanya.


Ditanya mengenai penerimaan tiga anaknya terhadap perkahwinan baru itu, Cat berkata, semua anak merestuinya.


  



  



"Dia tahu saya duda dan pernah jumpa anak waktu lepas merisik. Dia okay menjadi ibu segera. Malah, anak-anak pun okay. Alhamdulillah, bekas isteri pun bagi sokongan pada anak-anak untuk terima mak baru mereka," katanya.


Cat pernah berkahwin dengan Hartiny Ramli dan bercerai pada April 2016.


Hasil perkahwinan itu mereka dikurniakan tiga anak iaitu Nia Karlyssa, 12, Eva Latheefa, 10, dan Qul Iskandar, 9. -CARI


Sumber: Harian Metro

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 21-11-2020 11:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah walaupub org prmpuan ni kalau usaha kurus nampak lawa org laki usaha kurus awat nampak tua ek
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 11:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Buat bypass ke?
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 11:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Till jannah.. Learn from previous mistakes gittew
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 11:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Bypass ke dia ni? Skin sagging teruk sangat nampk, klu exercise takda la teruk mcm u sekali
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 11:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah.. Semoga kekal hingga ke jannah.
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 11:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Daddy2 sgt si cat ni. Tahniah kpd mempelai.
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 11:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Lepas kurus nampak makin tua.. yess dia buat bs
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 12:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Lain dah cat farish ni.
Isteri baru ada meh2 muka isteri lama.
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 12:05 PM From the mobile phone | Show all posts
nazzse replied at 21-11-2020 11:34 AM
Bypass ke dia ni? Skin sagging teruk sangat nampk, klu exercise takda la teruk mcm u sekali

Gigih iols buka ig dia nak tengok gambar n video2 dia.
Kalau tengok video lagi laa muka dia lagi kiut senarnya masa chubby dulu asalkan tak buncit ok dah.
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 12:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Aiyo.. Tudung pengantin tu.. Pelik2 je
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 12:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah...semoga kekal ke Jannah
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 12:29 PM From the mobile phone | Show all posts
nazzse replied at 21-11-2020 11:34 AM
Bypass ke dia ni? Skin sagging teruk sangat nampk, klu exercise takda la teruk mcm u sekali

sama mcm man raja lawak tu... muka dh mcm homeless.. tak terurus.. org klau dh kurus, nmpk lah wangi nya... cat dgn man 2-2 muka tak sihat
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 12:40 PM From the mobile phone | Show all posts
congrats Cat..tringat masa Ruffedge tgh mendunia lepas lagu Tipah Tertipu dulu..dia bgtau iols gf dia budak law..nampak he was so proud of her..tapi tu la, sayang jodoh x panjang..takdir penentu segala kan (dtg lagu Tok jamal plak dah)
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 12:44 PM From the mobile phone | Show all posts
ptt tgk status wssp kwn ofis psl ni..agaknya cat farish ni kwn dia la kot eh..tak tau pulak dia ni duda...dulu dia gemok kan..tp cute
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 01:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah la
Jaga rumahtangga baik2
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 01:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka bini dia cam Camelia...
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 01:42 PM | Show all posts
Cat Farish buat pembedahan bariatrik November 2019.. macam penyanyi Aisyah tu.
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 01:43 PM From the mobile phone | Show all posts
lain betul cat
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2020 01:43 PM | Show all posts
isteri baru dia ada iras2 tini pulak
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list