Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
7757
View
91
Reply

Anak Achey Lambai Siapa Di Tanah Perkuburan?

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 27-2-2020 06:17 PM | Show all posts |Read mode
Ramai yang tertanya-tanya anak Achey lambai siapa di tanah perkuburan?


Semua bermula bila pelawak itu memuat naik video di Instagram, menyatakan dia dan anaknya, Tiara Zinnirah pergi menziarahi pusara Abam Bocey.


  



"Sampai sekarang saya pun tak tahu dengan siapa Tiara Zinnirah melambai-lambai tangannya ketika kami nak balik selepas menziarah kubur arwah Abam, baru-baru ini.

"Ketika di rumah, pelik jugalah apabila tengok video kami kerana pada hari berkenaan memang saya dengan Tiara saja berdua di kawasan tanah perkuburan itu selain isteri yang mengambil video," katanya kepada Harian Metro.


  



  



Menurut Achey, Tiara memang dari kecil rapat dengan Abam.


Tujuan Achey membawa anak kecilnya itu ke tanah perkuburan hanya untuk mendidiknya supaya jangan takut kerana di situlah tempat pengakhiran manusia.


Foto: IG


"Mengenai situasi tu (melambai tangan), kalau ada orang nak cakap saya suruh Tiara, terpulanglah kerana jujur diakui memang berlaku secara spontan. Saya tak suruh Tiara buat apa-apa pun termasuk melambai-lambai tangan di tanah perkuburan. Ketika itu memang tiada orang lain di situ,??? tambahnya. -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2020 06:25 PM | Show all posts
tak abes2 lg ke alaaaaaaaaaaaaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2020 06:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Udah2 la achey...  Hmmmm buat video bawak tshirt abam peluk2 fad kat airport...

Buat video kat kuburan..

Serious lah. Dah jemu.
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2020 06:41 PM From the mobile phone | Show all posts
dia ni bingit la..
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2020 06:55 PM | Show all posts
hijab budak2 memang ler terbuka..
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2020 06:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada lagi rupenya
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2020 07:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak payung
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2020 07:16 PM | Show all posts
Masuk mggu ke3 org dh x minat..
btw anak achey nmpk jin la tu..kan jin blh menyerupai manusia..bdk2 mmg blh nmpk apatah lg kat tanah perkuburan
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2020 07:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Kn dah ckp achey ni attention seeker je lebih. Bkn sedih sgt pon. Org klau btul2 sedih xde lah nk upload menangis byk kali
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2020 07:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Kiutnya tiara ..
Payung tu comel nya
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2020 07:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Ayooo mcm2 tak abis2 lg ke
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2020 07:34 PM From the mobile phone | Show all posts
hek ellehh..attention seeker sangatttzzzzz
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2020 07:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau lelebih dah mcm meratap pulak.
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2020 07:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Budak2 bila nak balik memanglah dia bye bye
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2020 07:44 PM From the mobile phone | Show all posts
so? so? so? (dengan nada diva tak sekolah)
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2020 07:47 PM From the mobile phone | Show all posts
padahal ko yg suruh budak tu bye kan.. bye belakang bye belakang! cepat bye aaagituhh watdehek la ko cik ngang weh
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2020 07:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Pengaruh filem kah konon2 roh si mati memakai baju putih bercahaya tersenyum bahagia di sisi kubur melambai ucap selamat tinggal kepada yg hidup
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2020 07:56 PM | Show all posts
Edited by giyomi at 27-2-2020 08:00 PM

bosan lar wehhh...seolah2 menangguk diair yg keruh. bosan.
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2020 07:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Comel anaknya
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2020 08:01 PM From the mobile phone | Show all posts
pprt            
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list