Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12053
View
202
Reply

Nabil Mahir Kena Marah Dengan Ayda Jebat, Meleleh-Leleh Air Mata Menangis

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 10-2-2020 02:17 PM | Show all posts |Read mode
Kisah percintaan Ayda Jebat dengan Nabil Mahir bukanlah lagi rahsia.


Masing-masing memang suka berkongsi dan tayang kebahagiaan di Instagram masing-masing.


Biasalah pasangan bercinta mestilah ada masa nak merajuk, masa kena marah kan?


  



Sama sahaja dengan mereka berdua bila Ayda Jebat marah Nabil Mahir.


Katanya kena marah sebab tak bagi bawak balik patung bergambar Ayda di Watsons.


  



Sampai meleleh-leleh air mata Nabil kena marah.


Alahai manja betul kena marah begitu pun dah menangis.


  



Video ini tular di media sosial dan mendapat reaksi yang bercampur baur dari netizen.


Ada yang suka tapi ramai juga yang meluat.


Foto: IG


Sweet ke tidak? -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 02:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Menguapppppppnyaa
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 02:21 PM | Show all posts
nak muntahhhh...
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 02:22 PM | Show all posts
gediknyaaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 02:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Geli je.. {:nose
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 02:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 02:29 PM From the mobile phone | Show all posts
pa benda aku baru baca ni.... Taik betul perangai bbnu ni. Bunuh diri je lah oiiii... Puiiiiii
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 02:35 PM From the mobile phone | Show all posts
WuvvWaff tu apa? Tnya sbb xtau.. mcm bunyik hanjing je.. tp x kan dia panggil nabil ni hanjing plak..
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 02:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Isshhhh tu pn nk menangis... ni kalo btl jd kawen rasanya aj mcm jg anak bkn jg suami... mengada2 mesti selalu menangis even benda kecik mengalahkn budak
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 02:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Ewwww.. Beach, please??!
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 02:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku rasa mcm dia titik eyemoist saja
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 02:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 02:44 PM | Show all posts
Tengok dah tahu pasangan ni tak kemana pun hubungan diorang. Tak matang. Macam budak2 bodoh tengah bercinta.
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 02:44 PM | Show all posts
kak kiahhh oooo kak kiah? hilang dah teteknya kut banyak nau menggelabah...
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 02:44 PM | Show all posts
meyampahnya
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 02:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenajisan apakah inih
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 02:47 PM From the mobile phone | Show all posts
RumiMenari replied at 10-2-2020 02:35 PM
WuvvWaff tu apa? Tnya sbb xtau.. mcm bunyik hanjing je.. tp x kan dia panggil nabil ni hanjing plak. ...

Konon love la tu...tp dok sebut wuff dah mcm anjing je. Time2 bercinta dah menganjing sesame sndri secara halus hahaha...

Weh aku cringe gile ngn kapel ni wehh
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 02:49 PM | Show all posts
why u CRAYING
why u CRAYING

bloody hell
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 02:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Iols masuk hanya untuk
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2020 02:54 PM | Show all posts
macam pondan menangis..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.130910s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list