Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
12Next
Return to list New
1291
View
34
Reply

Maut 'Disampuk' Bayangan Gelap

[Copy link]

Author: Archaiv       Show all posts   Read mode

Author
Post time 30-1-2020 10:26 AM | Show all posts |Read mode




Daily Star Online melaporkan, seorang lelaki dewasa bernama Mohamed Irshad telah rebah dan meninggal dunia selepas melihat sebuah "bayangan hitam".


Sebuah rakaman kamera litar tertutup (CCTV) di Meerut, India menunjukkan pada awalnya bayangan hitam itu seakan-akan mengelilingi kawasan berkenaan.


Mohamed Irshad kemudian dilihat berhenti di tengah laman dan matanya seakan-akan terpandang sesuatu sedang mengelilinginya. Bagaimanapun, lelaki itu rebah selepas berpaling dari bayangan tersebut.








Kredit foto: YouTube NEWS24 UP & Uttarakhand





Menurut adiknya, Noor Mohammed, mangsa dalam keadaan sihat ketika meninggalkan rumah selepas makan tengahari.


Sehingga kini, kematiannya masih menjadi misteri. - CARI



Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 30-1-2020 10:32 AM From the mobile phone | Show all posts
Seram pulak aku.. Masa dia dah sampai
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2020 10:36 AM | Show all posts
Malaikat maut ke..?
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2020 11:00 AM From the mobile phone | Show all posts
sihir, jin, bayang atau manusia?
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2020 11:18 AM | Show all posts
Grim reaper?
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2020 11:26 AM From the mobile phone | Show all posts
cctv blur...  pelaku gagal di cam
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2020 12:00 PM | Show all posts
Dalam fikiran kita malaikat maut ke tu.
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2020 12:01 PM | Show all posts
Dalam fikiran kita malaikat maut ke tu? Hanya terlintas di dalam fikiran sahaja.
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2020 12:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Adakah ini yg dikatakan angin ahmar (Stroke)...ada doanya utk mngelak kena angin ahmar ni xsilap..
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2020 01:15 PM | Show all posts
no komen....
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2020 02:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Mungkin dah ajal..
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2020 04:03 PM | Show all posts
innalillah. dah kematian dia terakam dlm kamera. semoga rohnya ditempatkan di kalangan org beriman
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2020 04:43 PM From the mobile phone | Show all posts
dah smpai ajal. tp seram jgk tgk.
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2020 04:54 PM | Show all posts
innalillah, heart attack kot..
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2020 07:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalo dh ajal.. X kan tercepat atau terlambat sikit pn. Innalillah. Semoga roh beliau di tempatkan di kalangan org beriman. Takziah utk keluarga arwah
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2020 09:11 PM From the mobile phone | Show all posts
ye la tu.mungkin memang betul dia mati di situ.tapi bab bayang tu i tak percaya.edit je tu.karala memang i tak percaya walaupon islam berapa keturunan.walaupon title tun i tak percaya
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2020 09:14 PM | Show all posts
Dementor ke tu kalau iolss di situ dah lama iolss guna patronus iolsss.. seekor bewok
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2020 09:16 PM | Show all posts
Tengok macam dia terkejut sebab nampak benda pelik macamtu, tak tahulah asap ke jin ke apa... Mungkin dari tu la dia kena heart attack... takziah
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 31-1-2020 01:57 PM | Show all posts
sarah82 replied at 30-1-2020 10:32 AM
Seram pulak aku.. Masa dia dah sampai

Yang ni tak tahu sahih atau tak... Tapi takkanlah makcik kat tepi tu pelakon.  Perkara yang saya curiga cuma mengapa perlu di tengah-tengah skrin cctv. apapun, terima kasih sebab sudi baca.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 31-1-2020 01:59 PM | Show all posts

Tak tahulah. Saya tulis berita ni cuba cari sumber asal tapi tak dapat pula. Tapi video ni 50-50 mcm betul. Terima kasih sebab sudi baca.
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list