Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
14681
View
188
Reply

'Bersemut' Kakak Lina Tak Sanggup Lepaskan Suami Pergi Kerja

[Copy link]

Author: top5complete       Show all posts   Read mode

Author
Post time 23-1-2020 10:13 AM | Show all posts |Read mode
Setelah empat hari bergelar isteri, Elly Mazlein terasa sangat berat hati untuk melepaskan suami barunya pergi kerja. Elly kelihatan sangat ceria serta bahagia di samping suaminya, Mohamad Azlan.



Foto: IG



Pernikahan dan persandingan mereka yang disambut tempoh hari cukup gilang-gemilang, Azlan sudah pun memulai tugasan semula sebagai seorang guru Geografi di sekolah.


Untuk pengetahuan anda semua, malam semalam pasangan suami isteri ini hadir ke rancangan MeleTOP. Studio dipenuhi dengan gelak tawa dengan jenaka-jenaka spontan Elly yang mesra disapa Kak Lina.






Foto: IG




Apa yang lebih manis apabila Kak Lina memuat naik video dirinya menghantar suami tercinta di muka pintu untuk bergegas ke tempat kerja. Kemas memakai kemeja serta tanda nama, Cikgu Azlan juga sempat bersalaman dan mencium isteri tersayang.





Foto: IG




  



Mesti ramai mak cik bawang di luar sana cemburu dengan kehidupan Elly sekarang. Semoga Kak Lina berbahagia sehingga ke anak cucu dengan Cikgu Azlan, mari kita sama-sama doakan mereka. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 10:32 AM From the mobile phone | Show all posts
Selamat pengantin baruu moga kekal hga anak cucuu
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 10:36 AM | Show all posts
tumpang tengok...

laki sedap mcm tu mmg la kalu aku pun ikat x bg keluaq umah
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 10:42 AM | Show all posts
hensem lakinya. walaupun cikgu tapi mata i tgk laki dia mcm footballer
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 10:46 AM | Show all posts
motor apa yg laki dia pakai tu, berkenan pulak aku dgn motornya

Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 11:04 AM From the mobile phone | Show all posts
Cantik la dress bridesmaid kakak lina pompom...berkenan plak ngan kalernya...lembut je....
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 11:07 AM From the mobile phone | Show all posts
Budak tahun 6 ke tulis artikel ni.
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 11:11 AM | Show all posts
kalau kak lina sanngup nak tanggung biawak idup sila la teruskan tahan suami tu dari pegi bekerja

Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 11:13 AM | Show all posts
suka tengok kak lina pompom sekarang.
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 11:14 AM From the mobile phone | Show all posts
Semoga kak lina pom pom bahagia bersama suami dan anak yach..meols suka sheols sejak kampung people
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 11:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Potong kaki la macamni. Diabetic habis
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 11:20 AM | Show all posts
aiyooo. chuols yg kata shuben kaka lina ni hensem x habis2 ni chuols duduk area mana eh susah sgat ke nk jmpa laki rupa sebegini  ???? ramai jah laki meleis rupa sebegitu terutama di felda-felda serta pantai timur.... rupa typical meleis jah pun...
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 11:21 AM | Show all posts
mmg suka tgk life dia skrg. mmg tak sngka dia pilih laki cikgu. semoga brkekalan.
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 11:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Suka tgk kak lina skrg...even gedik manje..
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 11:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Walaupun kak lina spesis gedik tp dia funny. Terhibur gak kdg2 dgn kerenah dia
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 11:33 AM | Show all posts
gitu kak lina tak puas gomoi laki naaaa....
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 11:35 AM | Show all posts
Alah...dh lama tak dapat, tetiba dpt mmg lah taknak lepas...
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 11:37 AM | Show all posts
hensem apo? biasa2 je aku tgk..
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 11:46 AM From the mobile phone | Show all posts
ngaja skolah mane papa awan nano ni..abes la kt skolah jd bahan bawangan cikgu perempuan dkt tmpt makan cikgu hihi
Reply

Use magic Report

Post time 23-1-2020 11:48 AM | Show all posts
Macam biasa kena kongsi moment2 pengantin baru kat orang ramai.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.108792s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list