Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1234Next
Return to list New
11764
View
66
Reply

Isteri Artis Bukan Model Berhijab, Model Seksi Rupanya...

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 26-11-2019 12:09 PM | Show all posts |Read mode
Baru-baru ini, ada seorang artis lelaki yang menamatkan zaman bujang dengan wanita yang dicintainya.


Memang ringkas majlis pernikahan mereka, tapi tetaplah meriah dengan kehadiran ahli keluarga dan wakil media.


Dengar kata, memang ramai yang terpesona dengan kejelitaan isteri artis tersebut.


Maklumlah, model katanya. Namun, menurut Cik Pang dari Harian Metro, ada cerita kurang enak pula tentang pengantin perempuan berkenaan.




Gambar Hiasan




Disebabkan itu, namanya menjadi bualan hangat tetamu selepas majlis tersebut berakhir.


Mereka mendakwa, wanita tersebut bukanlah model berhijab seperti yang disangka, sebaliknya model seksi.


Cik Pang juga menyatakan gambar seksi wanita berkenaan sudah tersebar di media sosial.


Apapun memang sudah jodoh, harap sahajalah artis tersebut dapat membimbing isterinya supaya berpakaian lebih sopan selepas berkahwin.


Ada juga yang mendakwa gambar-gambar seksi tersebut adalah gambar lama.


Mungkin sudah sampai masanya artis lelaki itu menapis apa yang sesuai untuk dimuat naik di lama sosial isterinya. Tak begitu? - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 12:14 PM | Show all posts
artis berhijab baru kawen sarah hildebrand saje haha adoi siapa ni? Hint tak sampai la
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 12:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Ooooo
Takpela model sexy pun
Sukahati dialah
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 12:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Mesti bini nazrief ke apa yg bru kawen tu..bininya pun model dan seksi ada ttgok gmba sebelum2 ni
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 12:16 PM From the mobile phone | Show all posts
QueenIsolde: Mesti bini nazrief ke apa yg bru kawen tu..bininya pun model dan seksi ada ttgok gmba sebelum2 ni

Yerlah tu kot
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 12:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Bila jemput makcik bawang dtg kenduri kawen.. Nasib bdn la..
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 12:22 PM | Show all posts
ooo si Nazrief Nazri yang belakon cite cemburu seorang perempuan tu ep??

dia pun baru nikah kan
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 12:28 PM | Show all posts
mohon TT tepek pic model sexy itu si Aizatul Aqma Hamdan namanya hehe
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 12:31 PM From the mobile phone | Show all posts
awal sgt masuk sini..
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 12:36 PM | Show all posts
bukan Ipo ker..ape tah penyanyi tu..masa kawen mati2 aku ingat bini dia berhijab ..rerupanya tak...
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 12:48 PM | Show all posts
SiMontel replied at 26-11-2019 12:36 PM
bukan Ipo ker..ape tah penyanyi tu..masa kawen mati2 aku ingat bini dia berhijab ..rerupanya tak...
...

iolss rasa macam nazrief tu. sebab kalau tak silap ada dalam artikel bagitau bini dia model berhijab.yang bini ipo tu berlakon dalam MV lagu ipo tu. saat bahagia kot tajuk dia.
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 12:55 PM | Show all posts
Wife heols kan memang sejenis seksi, tapi sheols lagi banyak jadi model untuk baju muslimah, tudung. So orang ingat sheols bertudung. Alaaa yang muka macam Hajjah Lopa tu.

Cik Pang juga menyatakan gambar seksi wanita berkenaan sudah tersebar di media sosial.


Tersebar acaner pula? Bukan ker sheols sendiri yang upload kat ig?
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 12:56 PM | Show all posts
SiMontel replied at 26-11-2019 12:36 PM
bukan Ipo ker..ape tah penyanyi tu..masa kawen mati2 aku ingat bini dia berhijab ..rerupanya tak...
...

PDA kuat ippo dgn wife dia eik, selalu naik explore
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 12:58 PM From the mobile phone | Show all posts
mieymiey replied at 26-11-2019 12:55 PM
Wife heols kan memang sejenis seksi, tapi sheols lagi banyak jadi model untuk baju muslimah, tudung. ...

Sheols mmg berhijab hbis. Lpas putus tunang meroyan bkk tudung, buat rambut and sexy. Tup tup nikah org yg same jugekkkk
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 01:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Wife nazrief tu kan...iols slalu jer nampak dia jadi model tp xde la berhijab pun..n dia cantik kot..x tau la pulak kalau dia model pakaian berhijab muslimah...
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 01:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Apa nak peliknyer bini heol model seksi n bkn model hijab. Jantan tu kesah ke. Jantan tu sndiri pun model spender dlu
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 01:05 PM From the mobile phone | Show all posts
MissLana replied at 26-11-2019 12:14 PM
artis berhijab baru kawen sarah hildebrand saje haha adoi siapa ni? Hint tak sampai la

tak lah. ni bini model spender kot
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 01:59 PM From the mobile phone | Show all posts
MissLana replied at 26-11-2019 12:14 PM
artis berhijab baru kawen sarah hildebrand saje haha adoi siapa ni? Hint tak sampai la

Artis lelaki yg baru kahwin la you.. bininya tu yg seksi.. sure tak habis baca ni..
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 02:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Iols rasa sheols lg nampak lawa kalau pakai hijab..Seyess xtipu
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2019 02:18 PM | Show all posts
.... dah memang tu Pilihan dia...
seksa.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.114413s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list