Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123Next
Return to list New
3158
View
41
Reply

Anak Konon! Nenek Dicekup Bermadu Kasih Dengan Lelaki Muda Di Hotel

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 21-11-2019 01:11 PM | Show all posts |Read mode
Seorang wanita warga emas antara 'dicekup' sedang memadu kasih dengan seorang lelaki muda ketika operasi serbuan di Hotel Melati di Tangerang, Jakarta pada malam Rabu.


Memetik Tribun News, Maria (bukan nama sebenarnya) pada mulanya tidak mengaku bahawa Fernando, 21, adalah kekasihnya.




Antara ditahan ketika serbuan
Kredit foto: Tribun News




Sebaliknya, wanita berusia 60 tahun itu mengakui bahawa lelaki terbabit merupakan anaknya yang sedang bekerja di kawasan perindustrian di kota berkenaan.


Bagaimanapun, anggota Satuan Polisi Pamong Praja (Satpol PP) kemudian mula curiga apabila wanita terbabit gagal memberitahu tempat kelahiran Fernando.


Apabila pasangan itu dibawa ke Pejabat Satpol PP Kota Tangerang, wanita itu menegaskan kepada anggota bahawa hubungan mereka tidak salah.

"Ya, ini kekasih saya dan tidak ada yang salah dengan hubungan kami," katanya. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 01:25 PM From the mobile phone | Show all posts
nenek, fernando tu cuma nak duit utk datang malaysia je nenek oiiii
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 01:27 PM | Show all posts
wow nenek 60 pun laku keras...
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 01:31 PM From the mobile phone | Show all posts
@Themilo tak makan hati ke tengok nenek dapat pucuk muda?
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 01:36 PM | Show all posts
Kurex replied at 21-11-2019 05:31 AM
@Themilo tak makan hati ke tengok nenek dapat pucuk muda?

kalau pucuk muda tu kaki rempit, busuk, sangkak nak kikis duit kita nak buat apa? lebih rela jadi antertu daripada hidup dengan biawak.
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 01:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Themilo replied at 21-11-2019 01:36 PM
kalau pucuk muda tu kaki rempit, busuk, sangkak nak kikis duit kita nak buat apa? lebih rela jadi  ...

ala.. takpe, untuk jadi bahan lepas hajat apa salahnya..
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 01:43 PM | Show all posts
suar orange tu mesti nenek

yang sorang lagi tu dah kenapa berhemet bagai
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 01:48 PM | Show all posts
alahaiii nenekkk...

yang mana satu boipren pucuk muda nya... kiri dan kanan dedua tutup muka...
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 01:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Nek ajar lah kami cara kekal kan nafsu kuda sampai ke tua {:laugh
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 01:54 PM | Show all posts
hebak mung nek....masih mampu bergetarkah mutiara khorsani mu?
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 02:03 PM | Show all posts
nenek ni kategori pedo tak?
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 02:15 PM From the mobile phone | Show all posts
amboi nenek..tak nak kalah...
nak yg muda jew...
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 02:30 PM | Show all posts
neneknya keliatan ganteng
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 02:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Kag indon pun ada acara tangkap basah persis di malaysia jgk..?
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 02:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Birahnya kau nek..


Tapi bila sebut pasal nafsu nafsi...Agak payah juga

Dah penat guna terung timun lobak

Nk yng real
Baru sdap mengomol
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 03:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Ingatkan di sini, Indonesia tak heranlah.
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 03:08 PM | Show all posts
pelik2 taste laki yindon
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 03:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Nenek byk mkn jamu ke.. sentiasa dahaga
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 03:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku ingat kat indo tak ada penguatkuasaan agama
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2019 03:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Nenek hot
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.096079s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list