Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
14679
View
156
Reply

Artis Bergelar Dato Buat Hal, Paksa Borak Lucah Dengan Seorang Ejen Insurans

[Copy link]

Author: bawangkecik       Show all posts   Read mode

Author
Post time 20-11-2019 10:35 AM | Show all posts |Read mode
Seorang lelaki di media sosial Facebook yang dikenali sebagai Adzren Adnan telah mendedahkan kisah dua ejen insuran wanita yang telah diganggu oleh seorang selebriti lelaki yang bergelar Dato. Siapakah artis tersebut?


Yang menggemparkan, artis lelaki ini katanya sudah berumah tangga. Kisah bermula apabila dua orang ejen tersebut telah mendapat panggilan temujanji berkenaan hal insurans.


Namun, wanita berkenaan terkejut kerana ketika dibawa berjumpa selebriti ini, Dato tersebut mula bercakap perkara lucah. Tambah wanita tersebut lagi, artis lelaki tersebut sempat menghina para penjual insuran yang katanya hanya tahu menggoda lelaki. Amboi...







Sekadar gambar hiasan



Set appointment konon nak cakap pasal insurans


Alasan tertinggal barang...


Sekadar gambar hiasan



Mula bercakap lucah dan 'double meaning'


Ajak masuk karaoke, siap hina ejen insurans


Sekadar gambar hiasan


Berhati-hatilah..




Wah, panas ni. Siapakah gerangan jejaka artis bergelar dato ni? - CARI







Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 11:22 AM | Show all posts
artis dato?? Rosham? Fizz?
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 11:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Siapa agaknya Dato' yg ade rekod cmni sebelum ni?
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 11:25 AM | Show all posts
menunggu spekuan acik acik forum
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 11:26 AM | Show all posts
ramai sgt artis yang ada title dato'. susah nak teka
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 11:33 AM | Show all posts
Lorra2411 replied at 20-11-2019 11:26 AM
ramai sgt artis yang ada title dato'. susah nak teka

penangan dato beli...  hahaha...

tapi aku terbayang pij perus la pulak...  hampun datok...  ekekeke...  maybe sejarah silam u membuatkan den terbayangkan u...


Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 11:34 AM From the mobile phone | Show all posts
tanak-balik replied at 20-11-2019 11:22 AM
artis dato?? Rosham? Fizz?

Tok syam macam tak je sbb xde rekod mende gini tapi tahlah kan
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 11:35 AM From the mobile phone | Show all posts
sekarang nk ramai dato beli
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 11:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Sah bukan tok syam sbb kat situ sebut bini artis. Jeng2 siapakan pelakon lelaki bergelar dato dan bini artis?????
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 11:39 AM | Show all posts
Suchi replied at 20-11-2019 11:34 AM
Tok syam macam tak je sbb xde rekod mende gini tapi tahlah kan

tok syam bz jaga market..
bini dia bukan artis
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 11:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Tok payid
Tok pishh

Yg ni je yg terlintas. Sekali tgk tok suluk
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 11:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Suchi replied at 20-11-2019 11:36 AM
Sah bukan tok syam sbb kat situ sebut bini artis. Jeng2 siapakan pelakon lelaki bergelar dato dan bi ...

Tok yang menang award baru ni ke? Yang takde job 3 bulan
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-11-2019 11:43 AM | Show all posts
pelakon lelaki bergelar dato dan dah berkahwin

fahidkamilz
pizperuz
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 11:43 AM From the mobile phone | Show all posts
lazim replied at 20-11-2019 11:42 AM
Tok payid
Tok pishh


Tok payid bini bukan main hot..rajin cari duit kot.
Kalau iye tok payid, memang otak letak kat lutut...kekeke
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 11:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Suchi at 20-11-2019 11:46 AM
palmolive replied at 20-11-2019 11:39 AM
tok syam bz jaga market..
bini dia bukan artis


Mmg bukan dia kalau dia nk buat pangai gini rasanya lama dah.
Dia mmg takde gosip skandal bagai ni walopun  sesama retis pompuan sekali pun.

Kes ni dato si kawan artis yg ngaku dato gak  ni cam nak aniaya je ejen2 insurans kata nak tumpangkan balik udahnya bawak kt tempat lain plak.
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 11:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Hmmm tunggang langgang cerita ni. Tak paham.
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 11:51 AM | Show all posts
dato
bini artis
watak dlm movie cemerlang sbb perangai sebenar sama (watak miang?gatal?jahat?)

Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 11:51 AM | Show all posts
Suchi replied at 20-11-2019 11:34 AM
Tok syam macam tak je sbb xde rekod mende gini tapi tahlah kan

datok yg bini nya retis jugak, tok sham bini bukn retis kan
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 11:52 AM | Show all posts
dah agak.. mesti nama topaspispus keluar..
ngamuk datin kang tatau
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 11:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Artis tu bukan dato tapi mengaku dato. Bini dia pun artis.

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.202902s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list