Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1867
View
18
Reply

Bukan Semua Salah Suami, Elvina Tak Menyesal Kongsi Masalah Rumah Tangga

[Copy link]

Author: ameenarara       Show all posts   Read mode

Author
Post time 19-11-2019 10:16 AM | Show all posts |Read mode
Terpalit dengan isu rumah tangga yang pernah melanda hidupnya dan suami, Datin Elvina Mohamad tidak sedikit pun menyesal apabila hal rumah tangga menjadi perhatian.


Kemelut itu diketahui apabila Elvina berkongsi luahannya diganggu orang ketiga yang merupakan ejen insuran cuba menggoda suaminya, Mohd Haniff Borhan.




Foto: Instagram Elvina




Memandangkan perkara itu telah pun selesai dengan baik, Elvina dan suami ketika ditemu bual Berita Harian sudah lama membuka lembaran baru dalam hidup mereka bersama anak tercinta.


Mereka tidak mahu lagi mengingati peristiwa hitam tersebut dan situasi itu sebenarnya menguatkan lagi hubungan cinta mereka.




  



Tambahnya lagi, dia tidak meletakkan segala masalah tersebut di bahu suami sepenuhnya dan mengakui dirinya juga membuat kesilapan.


Disebabkan apa yang telah terjadi, dia menjadi seorang yang berhati-hati dengan orang disekeliling dan tidak memberikan sepenuh kepercayaan lagi.




  



Elvina berkata dia masih mendapat tempat dalam industri walaupun dirinya boleh sahaja duduk di rumah menguruskan anak. Dia juga tidak dapat berehat lama selepas bersalin kerana tidak menyangka masih mendapat tawaran lakonan.


Dia tidak mahu menolak rezeki yang datang dan menegaskan dia berlakon bukan semata-mata kerana wang.


  



Jaga rumah tangga baik-baik selepas ini. Harap Elvina semakin bahagia dengan kehidupan baru bersama suaminya. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 10:27 AM | Show all posts
"Elvina berkata dia masih mendapat tempat dalam industri walaupun dirinya boleh sahaja duduk di rumah menguruskan anak. " - dengan kata lain see my level lah gitu?
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 10:33 AM | Show all posts
lawa dik vina ni, suka tgk blakon dlm citer istrik utk diiktiraf,

klu lakinya buat hal lg, mmg x reti nk syukorla, dpt bini cantik anak lawa
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 10:34 AM | Show all posts
lawa pun takde gerenti yer.....
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 10:38 AM | Show all posts
bini cantik anak comel nak apa lagi la laki tu kalau buat perangai lagi
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 10:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa pulak kesilapan dari dirinya. You tak salah dik vina. Jangan sesekali menyalahkan dirimu.
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 10:57 AM From the mobile phone | Show all posts
comey, berlakon pun pandai
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 11:00 AM | Show all posts
manehnya replied at 19-11-2019 10:33 AM
lawa dik vina ni, suka tgk blakon dlm citer istrik utk diiktiraf,

klu lakinya buat hal lg, mmg x  ...

agaknya sebab laki dia pun sedar diri tak hensem tapi vina masih nak... so dia pun terasa mesti nak kan duit aku ni... hahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 11:46 AM | Show all posts
coco replied at 19-11-2019 11:00 AM
agaknya sebab laki dia pun sedar diri tak hensem tapi vina masih nak... so dia pun terasa mesti na ...

hahaha betul ckp uols
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 11:48 AM | Show all posts
hehe.. dia pun tak cite apa salah dia jugak time tu..
dan apa sbb musabab ppuan tu kacau asben dia. xpe lah doa yg baik2 sajork utk dia.
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 12:09 PM From the mobile phone | Show all posts
menjadi je jadi watak jahat dalam demi rindumu ngn janna n sean..
rase nk sekeh sekeh je kepala
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 12:27 PM | Show all posts
bagus la kalau sedar diri
kadang2 dok nak menyalahkan pihak ketiga tapi molot sendiri tak berjaga bila berkata
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 12:29 PM | Show all posts
Dia tidak mahu menolak rezeki yang datang dan menegaskan dia berlakon bukan semata-mata kerana wang.


bolehlah produser bayar murah-murah jer

Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 12:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Aduhai cakap mendabik dada sungguh... suci bebenor yaaa... hmmmm
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 01:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Si intan najuwa ni sama spesis gn si azlina ni..cuma laki azline ni muda dan helok skettt je dr tunang intan yg dah kertu pakcik2
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 01:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Tempat di industri apa nye...  Duk umah sambil mencapub
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 08:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Ramai sangat pelakon la sampai iols tak kenal. Ni kalau jumpa tepi jalan pun iols ingat netizen je sheols ni
Reply

Use magic Report

Post time 19-11-2019 09:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Sheols ni punya la lawa , berbakat tp kahwin awal pulak. Laki sheol nampak mcm kaya jugak walaupon rupa nan hado
Reply

Use magic Report

Post time 20-11-2019 02:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Mmg lawa la elvina ni{:iwant
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.639296s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list