Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123Next
Return to list New
3683
View
43
Reply

Fuh Rambutmu Persis Brokoli!- Siti Sarah Throwback Gambar "Sandarkan Pada Kenangan"

[Copy link]

Author: inspiro92       Show all posts   Read mode

Author
Post time 18-11-2019 10:03 AM | Show all posts |Read mode






Masihkah anda ingat dengan lagu hits Sandarkan Pada Kenangan, nyanyian duet Siti Sarah bersama Datuk Jamal Abdillah?


Lagu hits  yang malar segar  itu pernah mengungguli carta radio sekitar tahun 2003.















Sempena mengimbau  kembali memori lagu tersebut, Siti Sarah telah memuat naik fotonya bersama Datuk Jamal Abdillah di Instagramnya dengan kapsyen "Apa perasaan Datuk Jamal  masa tu?"


  




Foto kenangan itu  turut memaparkan Siti Sarah dengan gaya rambut afro lantas menerima usikan netizen termasuklah rakan-rakan artis  di ruangan komen.




Suami Siti Sarah, Shuib tidak ketinggalan mengusik isterinya melalui komen kelakar dengan menyamakan rambut penyanyi itu  seumpama "sekebun rambut".


Penyanyi itu kemudian membalas usikan nakal suaminya dengan komen "ok la pada buat sarang kat muka". Terhibur juga melihat keletah suami isteri ini saling usik-mengusik di media sosial.



Menjengah ke ruangan komen Instagram penyanyi itu, netizen dan rakan artis turut berjemaah mengusik dan menyamakan rambut penyanyi itu dengan bermacam-macam objek. Boleh tahan kelakar komen masing-masing. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 10:06 AM | Show all posts

dulu jadi diri sendiri ada keunikan tersendiri
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 10:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Still terhibur dgr lagu ni.. OT skit.. Agak2 kalau Nur Azura Yamani bleh nyanyi n duet ngan Tok Mal camno la nanti kan..?
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 10:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Dulu sarah ni bff ngn ezlyn kan?
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 10:28 AM From the mobile phone | Show all posts
jeruklimau replied at 18-11-2019 10:21 AM
Still terhibur dgr lagu ni.. OT skit.. Agak2 kalau Nur Azura Yamani bleh nyanyi n duet ngan Tok Mal  ...

Larat ke tok jamal
Kang tarik suara terbatuk batuk
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 10:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Iols suka versi dgn sarah ni...
Sedappp
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 10:31 AM From the mobile phone | Show all posts
shernazz replied at 18-11-2019 10:28 AM
Larat ke tok jamal
Kang tarik suara terbatuk batuk

Haha.. Kan?? Kot gigi xde dah masa tu..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 18-11-2019 10:37 AM | Show all posts
shernazz replied at 18-11-2019 02:29 AM
Iols suka versi dgn sarah ni...
Sedappp

versi ori dengn ogy kan? tp lg prefer versi sarah.lagu top masa sekolah rendah(darjah 5 kot masa tu)dulu ni.siap tulis dalam buku lirik.
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 12:49 PM | Show all posts
dia ni mmg dah putih melepak ke skrg ni?
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 01:44 PM From the mobile phone | Show all posts
jeruklimau replied at 18-11-2019 10:31 AM
Haha.. Kan?? Kot gigi xde dah masa tu..

Hahaha
Gigi pelesu kan hado..
Tapi peparu la kuat  ke idok gamaknya..hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 02:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Lain macam ja bibir Sarah ni... renovate ke tu dek?
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 02:56 PM | Show all posts
haha cute je sarah
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 03:14 PM | Show all posts
bibir atas masa pegang madu.. lain macam compare tu gambar dulu yg rambut afro...
bikin baru kaa...?
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 03:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Kelaka jugak sarah ni..
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 04:04 PM | Show all posts
tengok video tu terus throwback zaman sekolah menengah..
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 04:30 PM From the mobile phone | Show all posts
jeruklimau replied at 18-11-2019 10:21 AM
Still terhibur dgr lagu ni.. OT skit.. Agak2 kalau Nur Azura Yamani bleh nyanyi n duet ngan Tok Mal  ...

Iols doakn tokmal d beri kesihatan dan umur yg pjg...
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 04:33 PM | Show all posts
saya suka suara sarah...antara penyanyi yang berbakat..
semoga berbahagia till jannah dengan syuib
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 04:35 PM | Show all posts
awet muda je sarah ni
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 04:36 PM | Show all posts
awet muda je sarah ni
Reply

Use magic Report

Post time 18-11-2019 05:27 PM | Show all posts
dulu nyanyi elok sungguhlah merdu..skrg nyanyi mcm ada
makanan dlm mulut sambil2 kunyah tahan nafas jap baru keluar
suara..peredaran zaman dah kot..dl akk minat gak sarah ni..akk
cakap saja..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
2.673847s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list