Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
10441
View
92
Reply

Sasha Saidin Bakal Nikah Kali Ketiga Dengan Duda Awal Tahun Depan

[Copy link]

Author: ameenarara       Show all posts   Read mode

Author
Post time 12-11-2019 02:52 PM | Show all posts |Read mode
Pasti tidak sabar menantikan hari bahagia setelah lapan tahun bergelar ibu tunggal. Sasha Saidin telah mengumumkan akan bernikah dengan lelaki berstatus duda yang digelar sebagai Mr W.


Seperti yang dimaklumkan pada MyMetro, perkahwinan tersebut akan berlangsung pada awal tahun depan dan sekadar mengadakan majlis yang sederhana.


Foto: Instagram Sasha Saidin




Banyak perkara perlu diuruskan terlebih dahulu sebelum menetapkan hari pernikahan tambahan pula bakal suami bekerja di luar negara.


Dia tidak sangka ramai yang bertanya akan pernikahan ini dan ada pihak yang mahu menaja majlis tersebut.


  



Dia dan bakal suami cukup terharu dengan tawaran tersebut dan kemungkinan boleh mengadakan majlis resepsi.


Selepas bergelar isteri, dia mengesahkan akan berpindah ke Timur Tengah kerana bakal suami bekerja di sana. Sungguhpun begitu, dia tidak akan meninggalkan kerjaya seninya dan akan berulang-alik ke tanah air.


  



Dia juga akan berusaha mengembangkan bakatnya dalam bidang peragaan jika ada peluang untuk menembusi pasaran di sana. Walau sibuk dengan jadual kerja dia tetap akan memberi keutamaan pada keluarga.


Semoga ini adalah jodoh terakhir untuk Sasha dan harap semua dipermudahkan. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 02:56 PM | Show all posts
kerjaya seni? dia ni ada berlakon lagi ke sis?
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 03:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Gambo bakal suami tepeklah tt
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 03:03 PM | Show all posts
tetap sendu......

Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 03:05 PM | Show all posts
Bernikah kali ke 3? Yg first sape? yg kedua tu org indon kan?
Camne aku boleh tertinggal ketapi
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 03:06 PM From the mobile phone | Show all posts
ezacbee replied at 12-11-2019 03:05 PM
Bernikah kali ke 3? Yg first sape? yg kedua tu org indon kan?
Camne aku boleh tertinggal ketapi

1st warga US kg kansas.
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 03:09 PM | Show all posts
Bakal yg ke 3 ni mcm orang asing jugak nmpk gayanya
Ke org M'sia tp keje oberc?
Apa lah keje dia dlm industri ni sampai perlu berulang alik Timur Tengah - Malaysia
Sheols ni bila dah tua nnt sebiji muka omaknya
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 03:10 PM | Show all posts
8 tahun dah dia janda?
kerjaya seni? ape kerjaya seni dia?
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 03:12 PM From the mobile phone | Show all posts
mesti ecah jd flower girl ms sasha kawen nanti
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 03:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Buat beshe beshe dah le...
Dah kali ke 3 kut
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 03:14 PM From the mobile phone | Show all posts
takde kejutan dekat gosip ni
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 03:24 PM | Show all posts
Mr W tu orang Malaysia ker?
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 03:38 PM | Show all posts
mieymiey replied at 12-11-2019 03:24 PM
Mr W tu orang Malaysia ker?

org malaysia katanya..dia dah lama kenal mamat tu
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 03:41 PM | Show all posts
W?wan fizo ?
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 03:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak tau diam2 dah nk kawin kali ke 3??
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 03:44 PM | Show all posts
antara modal aku menyabun di bilik mandi time bbnu dua dekad yg lalu
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 03:45 PM | Show all posts
sendu suam kuku sup kambing
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 03:46 PM | Show all posts
Kalau aku jadi dia. Bila dah berumur cmni & kawin kali ke 3. AKu tak tumpu kpd karier dah. Aku akan tumpu pada suami & buat anak baru. Buat apa nak kerja jika dah dpt laki kaya kan..    Itu kalau aku lah...   ahahhahaha
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 03:56 PM From the mobile phone | Show all posts
mimi77 replied at 12-11-2019 03:41 PM
W?wan fizo ?

Hahaha... Matilanaaaaaakkkk..
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2019 04:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Retis walau sendu memang takkan tinggalkan sampai mati eh dunia hiburan ni?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.217799s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list