Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12Next
Return to list New
1813
View
28
Reply

Tidak Sempat Berbulan Madu, Suami Eyra Hazali Berkorban Demi Harimau Malaya

[Copy link]

Author: top5complete       Show all posts   Read mode

Author
Post time 6-11-2019 10:41 AM | Show all posts |Read mode
Tahniah buat Eyra Hazali yang baru mendirikan rumah tangga dengan penjaga gol Johor Darul Takzim (JDT), Haziq Nazli beberapa hari yang lalu.


Namun, siapa sangka dalam pada itu suaminya dipanggil untuk melaporkan diri ke kem latihan pusat Harimau Malaya, semalam.



Foto Instagram





Haziq, 20 tidak sedih malah berbangga kerana latihan tersebut merupakan panggilan pertama Skuad Harimau Malaya untuk menghadapi persediaan bagi kelayakan kedua Piala Dunia 2022/Piala Asia 2023.


"Alhamdulilah dia dapat rezeki lagi besar dengan sertai skuad Harimau Malaya. Nak cakap saya sedih itu rezeki kahwin dan dia juga dapat memperbaiki lagi kerjayanya," katanya kepada mstar.



Foto Instagram





Soal berbulan madu mereka masih belum merancang lagi.


"Tapi rancangan nak ke mana itu ada tapi belum buat sebarang persiapan atau pengesahan. Saya tak nak dia habis kerja terus honeymoon, bagi masa dia rehat dahulu," ujarnya.



Foto Instagram





Haziq juga telah membataskan syarat isterinya dalam menjayakan sesebuah lakonan.


"Tidak boleh berpegangan tangan atau bersentuhan dan dia juga tidak mahu saya lakonkan babak atas katil walaupun saya bertudung. Cukuplah lakonan yang bersederhana saja, tak perlu berlebih-lebihan untuk dapatkan babak romantik," katanya kepada mstar.



Semoga semuanya lancar buat Haziq, berkhidmat demi negara itu lebih penting! - CARI



Foto Instagram
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 11:05 AM | Show all posts
aaahhh suewetnye depa... smoga berkat perkahwinan depa... sama padan sama cantik sama muda, x mekap berkati , n x try hard to impress
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 11:06 AM | Show all posts
what do u expect kalu kawen ngan sportsman?
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 11:38 AM | Show all posts
dua2 ni muka budak2 baik ja.

suka diorang ni pasal xover. xtry hard nak lime light.
muka melayu asli yg baik2. just nice.
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 11:43 AM | Show all posts
kalau baca netizen kat fb kelakau betoll
lutut longgar la...ape laaa
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 11:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Nmpk sederhana, xover.. Pasangan pon sama cntik sama padan, moga kekal till jannah..
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 11:49 AM | Show all posts
umur laki tu 20 tahun ??? eh iols igt 24 25...
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 11:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Comei je 2 ketul nie..x over..
Semoga berbahagia melayari alam rumahtangga  eyra n haziq
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 12:22 PM From the mobile phone | Show all posts
muda ya budak tu baru 20, yang pempuan berapa? badan sheol nampak sado
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 02:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Bestnya muda2 dah kahwin..janji laki dah mampu tanggung..semoga kekal la perkahwinan diorang ni
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 02:53 PM | Show all posts
ok good luck
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 02:55 PM | Show all posts
awalnuya kaweenn sure rasa dunia mereka yg punyaaa
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 02:58 PM | Show all posts
Simple je tengok mereka berdua ni. Tajuk tak menahan, sampai berkorban tu....btw,
Gudluck for husband Eyra.

Muda sgt ni...kene byk sabar, berat ujian kahwin ni.
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 03:16 PM | Show all posts
dah nak sgt kawen, so kena gak belajar berkorban tuk whor r yusss berdua ni.
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 03:23 PM From the mobile phone | Show all posts
buapakperut: muda ya budak tu baru 20, yang pempuan berapa? badan sheol nampak sado


lbh kurang jer umo diorg.. rsenya 20 jgk.. sbb thn lps brtunang umo sheolss 19..
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 04:50 PM | Show all posts
ciannya sis
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 04:55 PM | Show all posts
alalala till jannah ya
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 05:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Eh muda lagi rupanya yg lelaki ni,
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 06:30 PM From the mobile phone | Show all posts
best jugak kawin awal
drp bercinta sakan pastu kawin dgn org lain
buang masa dan perasaan
Reply

Use magic Report

Post time 6-11-2019 06:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Tahniah..semoga kekal smpi syurgaaa..
Eloklah kalo da suka sama suka, lebih baik ade ikatan..drpd ke hulu hilir, asik up cite nak kawin tp x kawin2.
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.100351s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list