Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
11753
View
168
Reply

Sape yg cuba nak sihir remy ishak???

[Copy link]

Author: mixed    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 17-10-2019 09:15 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode

Td jejalan tertgk kt igs story remy
Sape yg nak sihir aban wemmy ?


Screenshot_20191017-201519.jpg

Screenshot_20191017-205337.jpg

Bincang kan

Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 09:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Org2 biasa pun kna sihir apatah lg retis
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 09:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Gigih mengupload gmbo quran dan penerangan utk membalas blk sihir dgn hrpn penyihir itu takut.. ntah baca ntah tidakkkk
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 09:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah kena sihir baru nak buka quran ke mcm mana.

#donekecam
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 10:04 PM | Show all posts
tukang sihir nanti masuk kubur kena guling2 macam pizza hut dan pizza domino
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 10:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga elok2 saja utk remy & keluarga. Org yg dengki dgn kita kalau bawak mulut tak jadi, dia bagi sihir.
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 10:06 PM | Show all posts

sihir ertinya muslihat, bukan black magic cuma fantasi,

jika mendakwa kena buatan orang sekian sekian, itu cuma temberang, tapi temberang itu boleh menyebabkan permusuhan
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 10:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Madel replied at 17-10-2019 01:56 PM
Dah kena sihir baru nak buka quran ke mcm mana.

#donekecam


Dia bc tafsir quran tu, xde wuduk pun bole pegang tafsir quran tu.
Citer psl sihir ni, pakcik aku citer zmn dulu ada kwn dia bdn sado tp suka
main2 pompuan. Tiba2 di santau, badan sado terus tggl tulang.
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 10:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Iols pernah gak terpikir retis tersohor macam ibu piyah contohnya tak kena ke dek dengki ke apa, lagi2 dulu rebutan. Nauzubillah, minta dijauhkan kita semua dari hasad dengki manusia dan sihir
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 10:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Sihir is real guys. Aku sendiri pernah mengalami. Hope bang remy okay2 je
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 10:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Bincangkan? Ni soalan spm p.islam.ke.. berapa markah?
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 10:42 PM From the mobile phone | Show all posts
iols sedang berubat. Moga Allah tunjukkan jalan. Tapi bukan sihir. Jin ni penuh tipu daya. Dikatanya sihir. Padahal mmg ada dgn kita lama dh. Mulalah nk berprasangka. Nauzubillah
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 10:45 PM From the mobile phone | Show all posts
unguaurora replied at 17-10-2019 09:29 PM
Gigih mengupload gmbo quran dan penerangan utk membalas blk sihir dgn hrpn penyihir itu takut.. ntah ...

padu ko bagi dikkkk
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 10:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Xleh ke berubat senyap2?ni dah mcm attention seeker plak...jgn pasni retis2 sendu lain tibe2 acah2 kena sihir sudehhhh~
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 10:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Akak cuma nak kata,

Sihir is real.

Black magic is real.

Syaitan is real.
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 11:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Kaka dah terbayang Sami Siam pakai Kain lilit Oren mulut kumat-kamit baca mentera. Harap2 Remy sekorga baik2 sajo.
Tapi Sapa nak sihir heols?? Ker badi ponti ikut heols balik rumah???
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 11:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Sihir mmg btol ada ok. Sblm ni meols ingtkn mgkin dikalangan melayu kt mlysia je rupanye kalangan Muslim smpai North aprika sinung. Sian smpai nk mati org tu kne sihir.
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 11:26 PM | Show all posts
Suruh lah ahli keluarga sebelum tidor baca 3 Qul. Sembahyang Tahajud tiap malam juga bersedekah ... sihir payah nak datang kalau rajin sedekah, tahajud dan baca 3 Qul ( 9 kali setiap satu ayat).

Mencegah lebih baik dari mengubati.

Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 11:27 PM | Show all posts

Eh silap 3 kali setiap ayat total 3 ayat 9 kali.
Reply

Use magic Report

Post time 17-10-2019 11:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Laa. Walaupun i x brape sngt suka ngan bamremy nie. Tp masuk bab ni i simpati. No wonder nmpk igs shipper semua mendoakan bamremy dr dia g bali ritu n smoai skrg.. Smge baik2 shje bamremy. Spe laa dengki sangat ke bamremy nieeeeeee oii
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.123946s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list