Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
8277
View
149
Reply

Suspek Sorok Kepala Isteri, Anak Atas Siling Rumah

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-10-2019 01:15 PM | Show all posts |Read mode
Berita Harian melaporkan, suspek yang membunuh isteri dan anak sebelum dikerat lapan menyembunyikan kepala mereka di atas siling rumah mangsa.


Menurut sumber, kepala kedua-dua mangsa ditemui polis di Taman Merdeka Jaya, Batu Berendam, Melaka kira-kira jam 8 malam, Jumaat lalu.

Bahagian kedua-dua kepala mangsa ditemukan di atas loteng rumah dua tingkat yang didiami mangsa bersama suaminya.

Keluarga mangsa juga hadir ke Jabatan Forensik Hospital Melaka, malam kelmarin (Sabtu) untuk pengesahan, katanya.




Kredit foto: BH Online




Dalam laporan BH semalam, Ketua Polis Melaka Datuk Mat Kasim Karim berkata, pihaknya enggan mendedahkan penemuan anggota badan terbaharu (kepala mangsa) kerana dikhuatiri mengganggu siasatan atau pertuduhan.


Beliau bagaimanapun memaklumkan pihaknya giat mencari pergelangan tangan mangsa yang dipercayai dibuang ke dalam tong sampah.

Bahagian tangan belum dijumpai dan ia masih dicari dalam melengkapkan bahagian badan yang lain.

Ia difahamkan dibuang ke dalam tong dan kemudiannya diangkut oleh pihak ditugaskan untuk dibuang, selain sudah lama, katanya sebelum ini.


Media pada Khamis lalu melaporkan, mayat dua beranak ditemui dikerat lapan bahagian di Kampung Ladang, Krubong pada jam 4 petang.


Wanita dan kanak-kanak itu dibunuh di rumahnya sebelum dicampakkan di kawasan semak.


Berikutan itu, suspek lelaki warga Singapura yang juga suami mangsa ditahan kerana disyaki terbabit dalam kes. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 01:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Mmg hati dia kejam...bukan tak sedar..dlm keadaan sedar. Sbb dh bunuh..ada masa kerat dan gigih naik atas bumbung. Bukan gila ke dadah..mmg sejenis hati kejam..
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 01:20 PM | Show all posts
kejam sungguh
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 01:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Bila orang bodoh merancang pembunuhan. ....dia ingat buang asing2 jauh2 orang tak boleh detect mangsa yang dibunuh. .....

Dan tiada manusia yang melakukan kejahatan ni bijak pun....semua bodoh2. ..termasuk pembunuh altantuya letup hancur badan sekalipun tetap akhirnya mendapat balasan. ...
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 01:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Sila cincang hanat ni dr kaki. Jgn bg dia mati mudah2
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 01:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Agak2 jantan mental ni makan/hisap dadah apa eh?
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 01:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Kejamnya...yang baca ni pun x sampai hati.
Kenapa sanggup buat sampai macam tu.
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 01:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Sampainya hati kau... Kenapa kau tak kerat badan kau sendiri je...
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 01:33 PM | Show all posts
Selain kesian kt mangsa, aku juga kesian kt tuan rumah yg disewa tu...sape lah nk duk situ lps ni
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 01:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak sedar bunuh anak konon
Konon tetiba budak tu dah mati
Kenapa plak kau tetiba boleh sorok sorok kepala dan buang anggota badan tu ke tempat lain?
Kau memang dh nekad nak bunuh depa kan...
Pastu kerat lagi
Ni mmg panas baran ni....
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 01:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Stress the chinese neighbour next door..

X memasal sebelah jd suwey pd dorang..
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 01:36 PM | Show all posts
dia sorok kepala dengan harapan identiti mangsa tak dikenali.. but atas bumbung? betulla, kalau dok buat dosa tu, pandai tera mana pun kantoi jugak
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 01:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Oh atas siling.  Sebelum ni kata atas bumbung.  Apapun, mmg dia fikir nak lupuskan bukti.  X adanya temporary insanity.
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 01:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Hati kering gila..tkdak perasaan sungguh
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 01:41 PM | Show all posts
ya allah. apa punya manusia la mcm ni. japgi kang kalau ada dignosis dia pesakit mental, mesti terlepas hukuman gantung.
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 01:41 PM | Show all posts
confem berhantu rumah ni......bg free pun x der sapa nak duduk.....silap2 jiran sebelah pun pindah....syok2 tgh mandi....tido tetiba terdengar benda kat silling rumah mana x cuak
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 01:41 PM From the mobile phone | Show all posts
ulamalu replied at 14-10-2019 01:38 PM
Oh atas siling.  Sebelum ni kata atas bumbung.  Apapun, mmg dia fikir nak lupuskan bukti.  X adanya  ...

Betul.....dia nak  lupuskan bukti.....mungkin dia fikir badan cepat reput. ...orang tak boleh nak kenal siapa yang dibunuh. ....

Kepala yang disimpan dalam siling rumah mungkin tak.kan dijumpai. ...kalau jumpa pun dah hilang wajah tinggal tengkorak orang tak kenal.....

Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 01:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Cuma kurang bijak pegi buang anggota lain dekat tepi semak je. Gigih panjat siling letak kepala. Cmne la rupa kepala tu dah berapa hari. Dengan mulut anak terbelah lg.
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 01:54 PM From the mobile phone | Show all posts
raihaneem replied at 14-10-2019 01:40 PM
Hati kering gila..tkdak perasaan sungguh

Betul.. masa potong tu xsedih ke, wanita yg dicintai mati di tgn sndiri. Dh xde belas kasihan
Reply

Use magic Report

Post time 14-10-2019 01:56 PM From the mobile phone | Show all posts
shernazz replied at 14-10-2019 01:34 PM
Tak sedar bunuh anak konon
Konon tetiba budak tu dah mati
Kenapa plak kau tetiba boleh sorok sorok ...

Org baran, suka dadih biasanya jiwang.. pndai ambik hati. Nk beli jiwa, lps tu baran lg.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.098194s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list