Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12218
View
155
Reply

Kontroversi Kahwin Dan Tajaan Majlis Resepsi Sehingga RM10 Juta, Raja Ilya Buka Mulut

[Copy link]

Author: bawangkecik       Show all posts   Read mode

Author
Post time 21-9-2019 08:52 AM | Show all posts |Read mode
Tidak mahu berteka teki nampaknya, Raja Ilya akhirnya membuka mulut tentang majlis perkahwinannya yang berlangsung di Perth sembilan bulan lalu adalah disebabkan masalah peribadi dan dalaman keluarga suaminya.



Ditemu bual oleh Media Hiburan baru-baru ini,Raja Ilya menegaskan bukan mudah untuk keluarga Trent menerima status mualaf suaminya.

"Dipendekkan cerita,  ianya mengenai isu keluarga dan itu menjadi sebab kenapa kami mengambil keputusan berkahwin di Australia,"
"Tak semua boleh terima apabila seseorang itu menukar agama dan tak semua setuju,"




  

  



"Ianya melibatkan keluarga sebelah suami saya," ujarnya ketika ditemui di majlis resepsi beliau di Star Avenue Lifestyle Mall, Khamis lalu.



Mengulas lanjut mengenai kelewatan majlis resepsi beliau sehingga memakan masa 9 bulan, pelakon Appalam ini memberitahu ianya disebabkan oleh kekangan masa. Namun Raja Ilya menolak punca kelewatan bukanlah disebabkan isu tajaan yang diwar-warkan sebelum ini.



"Kami ambil masa 9 bulan untuk adakan resepsi kerana kekangan masa, saya sangat sibuk dengan lakonan dan ini sahaja masa yang saya ada,"


  



Raja Ilya yang tampil seperti Cinderella bersama suaminya pada malam resepsi itu turut mendedahkan jumlah tajaan majlis tersebut hampir mencecah 10 juta ringgit.



Beliau juga tidak menjangkakan ramai sekali yang ingin memberi kerjasama dan tajaan untuk majlis tersebut. Dua majlis yang diadakan di Kuala Lumpur itu dikhabarkan berlangsung dengan meriah dan penuh gemilang.


"Saya sendiri baru tahu jumlah sebenar kedua-dua majlis hampir 10 juta," ujarnya lagi.





Menggayakan perhiasan barang kemas daripada Habib Jewel yang bernilai 2.5 juta, Raja Ilya berterima kasih kepada mereka yang sudi menaja majlis resepsi dan majlis berinai mereka.



Ketika disoal mengenai soal rezeki anak, aktress berusia 34 tahun ini belum memikirkan soal tersebut kerana ingin fokus dalam soal kerjaya dan suami terlebih dahulu. Raja Ilya dikhabarkan akan berbulan madu di Langkawi bersama kedua-dua belah keluarga  selepas ini.



Raja Ilya dan suami, Trent Garrent telah berkahwin dalam sebuah majlis ringkas pada 23 Disember lalu di Perth, Australia. Semoga berbahagia hendaknya! - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2019 09:05 AM From the mobile phone | Show all posts
larh.. tgk mcm ok jer famli laki sheolss.. xkn brmasalah plak..
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2019 09:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Ke propa sebenarnye nak kumpul sponser
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2019 09:15 AM | Show all posts
Ke ko yg tukar agama? Or kawin pancasila?
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2019 09:24 AM From the mobile phone | Show all posts
More pics of Trent pls
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2019 09:30 AM From the mobile phone | Show all posts
Propa je ni... mat salleh byk yg ok kalau ada fam members msk agama lain.. iyeee iyeee je bz belakon asyik muka mighaaa je kluar tv takda muka dia ni pun

Kawen nak gah tapi duit takdok.. mengemis minta belas sponsor sana sini
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2019 09:33 AM | Show all posts
Gaji dari Marvel kot ....dia kan belakon ''Invisible Woman".
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2019 09:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Majlis dia kenapa nampak mcm x ramai tetamu..mcm sesi shooting semata..nmpk mcm xde oeg on ye gk..gmbr2 dia mcm xnmpk suasana dr tetamu yg hadir..ig story pn byk repost dr org yg sponsor gk
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2019 09:38 AM | Show all posts
Nk jgk cite sponsor 10 juta tu.
X penah kalah die ni.
Maybe duit baki bayaran Marvel x abis pakai lg tu
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2019 09:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni siapa
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2019 09:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Bz berlakon?? X pernah nmpak pon lakonan dia kt tv? Siaran apa?
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2019 09:57 AM | Show all posts
bz berlakon siaran tv mana?
timor leste?
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2019 09:59 AM From the mobile phone | Show all posts
mana gmbr nikah kak? dah 9 bln.. takkan cameraman x bagi official gmbr nikah lagi?
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2019 10:08 AM | Show all posts
sponsor je.. bukan keluar duit sendiri pon..
sembang tak nak kalah..
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2019 10:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Honeymoon langkawi je? Sengkeknya
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2019 10:15 AM | Show all posts
sape tumis  kari dalam thread ni?
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2019 10:20 AM From the mobile phone | Show all posts
nyata dia ni sembang kari kuat..
boleh jadi juara ratu propa..
nak caras nek ta ke apa
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2019 10:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Ok iols phm...nextttttttt
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2019 10:33 AM From the mobile phone | Show all posts
Dlm ig dia tak da nmpk pun
kat lokasi
selalu berkepit dgn laki je
celah mananya busy
Reply

Use magic Report

Post time 21-9-2019 10:33 AM | Show all posts
ramilah begum dgn kari mmg tk dapat dipisahkan...
marvel la.. 10 juta la..
bukak bisnes pun lingkup..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.102556s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list