Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12Next
Return to list New
2922
View
37
Reply

Bakal Suami Izinkan Eyra Hazali Terus Berlakon, Tapi Ada Syarat...

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 20-9-2019 11:33 AM | Show all posts |Read mode
Tak lama dah lagi, Eyra Hazali bakal bergelar isteri kepada pemain bola sepak JDT, Muhammad Haziq Nadzli pada November nanti.


Menurut pelakon ini, dia akan mengikut bakal suaminya itu menetap di Johor.


Walaupun tak bersedia sepenuhnya tapi Eyra akan cuba sedaya upaya nak menyesuaikan diri dengan keadaan di sana.


  



  



"Memang berdebar untuk memulakan kehidupan baru pada November ini, lebih-lebih lagi saya bakal menetap di Johor bersama bakal suami nanti.


"Kalau nak cakap 100 peratus bersedia memang belum lagi, tapi saya akan ambil ini sebagai satu cabaran dan tanggungjawab baru apabila bakal menjadi isteri.


"Bagaimanapun saya ada berbincang dengan Haziq untuk tidak menetap di Johor sebaik kami mendirikan rumah tangga kerana ada beberapa urusan yang perlu diselesaikan dulu," katanya kepada Harian Metro.


  



  



Tambahnya dia bersyukur sangat sebab Haziq tak halang pun dari terus bergiat aktif dalam bidang lakonan.


"Namun dia ada satu syarat iaitu ibu saya perlu sentiasa berada di sisi sebagai pengurus peribadi. Selebihnya, dia menyerahkan kepada saya untuk menerima apa saja tawaran yang datang."


Foto: IG


Semoga semuanya dipermudahkan untuk Eyra dan Haziq. -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 11:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Aku ingat dah kahwin, tgh mengandung. Maybe sbb sheolls suka pakai baju kembang kot. Pastu bila dia pakai tudung ni makin tembam pipi.
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 11:44 AM From the mobile phone | Show all posts
ni sama spesis ngan ruhainies,intan najuwa...
klau kluar cerita pasal boifren n tunang..
tp aku risau pulak org yg over xcited ni..semua nk citer..takut bila da kawin nnt x seindah sprt yg diidam2kan...takut merempan lagi
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 11:46 AM From the mobile phone | Show all posts
Ni ke retis yg memuji2 bf/tunang sheols suruh sheols pakai tudung sblm video call?
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 12:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Dik, fasa berkahwin tu tak selalunya indah macam zaman bercinta. Harapnya si laki tak berskandel mandel la
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 12:32 PM | Show all posts
Okay dekkkkk, noted.
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 12:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Iras pojiah gous
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 01:06 PM | Show all posts
oo dah kawin ke

dia berlakon watak bini2 xsesuai sbb muka budak2
mcm pedo aje jantan tu kalau dpt yg umur2
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 01:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Pertahankan hak kita sebagai wanita
Tibahhhh
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 01:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Boringnyee..balik2 cite psl bf...muka nko pon plainn..takde aura ..nexttt
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 01:57 PM From the mobile phone | Show all posts
dah kenapa pulak tak bersedia?? patutnya sblm kawin tue dah sedia mental fizikal..
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 02:02 PM | Show all posts
dah tua2 nanti muka dia mesti iras pelakon mak wan latah tu
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 02:21 PM | Show all posts
ye lah..ye lah
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 02:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Berulang jb- kl la kot bila ada tawaran berlakon.. takpela husband dah ajak duduk sekali.. ikutkan je. Rumah di jb pun mesti lengkap serba serbi kan..
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 02:28 PM | Show all posts
Dagu mcm makin panjang
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 02:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka dia mcm kak pojiah la
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 03:03 PM | Show all posts
wannoorazlina replied at 20-9-2019 06:02 AM
dah tua2 nanti muka dia mesti iras pelakon mak wan latah tu

Haah la ada iras.. Sesuai berlakon jadi mak anak.
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 03:09 PM | Show all posts
sumpah aku tak kenal siapa dia..

tapi bf dia agak comel... tapi belum tahap semoga lagi
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 03:35 PM From the mobile phone | Show all posts
you who? dunch know u..and not important.
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 05:15 PM | Show all posts
sori la bkn nk ckp..tp muka die terlalu biase..mcm bkn artis
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.102338s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list