Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123Next
Return to list New
6096
View
57
Reply

"Kesian Tunang Dia!" - Idris Khan Dukung Intan Najuwa, Tangan Pegang Mana Tu?

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 4-9-2019 01:41 PM | Show all posts |Read mode
Siapa layan drama Tuan Danial di TV3? Drama ini dibintangi dua pelakon hebat iaitu Idris khan dan Intan Najuwa.


Sebelum ini, nama Intan Najuwa menjadi hangat selepas pertunangannya bersama seorang jejaka yang jauh lebih tua dari umurnya dikeji warganet.




Foto: IG




Mereka kata, Intan hanya mahukan harta sahaja. Buktinya, siap tayang Lamborghini tunang di Instagram!




Baca: Ramai Panas Punggung, Intan Najuwa Tayang Lamborghini Tunang




Baru-baru ini, namanya 'naik' lagi bila memuat naik gambar bersama Idris Khan.


Amboi, main dukung-dukung pula ya! Disebabkan gambar ini, bertubi-tubi Intan kena hentam.




Foto: IG




  



  



Ramai yang tidak berpuas hati dengan cara mereka berdua bergambar.

"Kalau diperhatikan, tangan Idris seolah-olah dah terkena payudara Intan," antara komen yang ditinggalkan.












Tak cukup dengan itu, ada juga yang kesian dengan tunang Najuwa sebab dapat 'sisa' kerana dah disentuh lelaki lain.


Alahai macam-macam, mungkin ini antara gimik nak melariskan drama agaknya? - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2019 01:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Kan dah ada cerita ni..
Kan bagus dapat didukung idris berkali-kali
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2019 01:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex: Kan dah ada cerita ni..Kan bagus dapat didukung idris berkali-kali



Diangkat dr meja ruang tamu, bawa ke meja makan, bawa ke kabinet dapur, bawa ke mesin basuh sampai klimaks di tangki flush jamban..
Fantasi sangat kannnn..
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2019 02:07 PM From the mobile phone | Show all posts
bukan ke semua scene lakonan ni before diorg bertunang ?
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2019 02:09 PM From the mobile phone | Show all posts
RatuDunia94: Diangkat dr meja ruang tamu, bawa ke meja makan, bawa ke kabinet dapur, bawa ke mesin basuh sampai klimaks di tangki flush jamban..Fantasi sangat kann ...


Kabinet dgn meja je yg tahan lasak.. Takut ganas.. @RatuDunia94
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2019 02:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Sedap la deris pegang sini pegang situ...
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2019 02:12 PM | Show all posts
apa nak kesah dengan artis...

kalau nak molek2 suci semua xkan depa nak jadi artis..baik masuk sekolah pondok la..
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2019 02:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Masalahnya ada payudara ke pun?
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2019 02:19 PM | Show all posts
besok2 si intan di nikah..
masa sarung cincin.. ala2 nervous gitu kan...
so sweet...
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2019 02:20 PM From the mobile phone | Show all posts
virgo19: Masalahnya ada payudara ke pun?

{:question HAHAHHAHAHA EXACTLY ! {:laugh
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2019 02:31 PM | Show all posts
tp dia meme comei pong

selagi xde bantal feluk kunin kepam
bukan lah taraf gosip derih
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2019 02:33 PM From the mobile phone | Show all posts
nak buat macam mana... tunang dengan orang biasa pun tak lari dari dipegang lelaki lain ni kannpulak pelakon katik nan tonggek
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2019 02:33 PM | Show all posts
virgo19 replied at 4-9-2019 02:14 PM
Masalahnya ada payudara ke pun?

hahahaahahhahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2019 02:35 PM | Show all posts
aku lebih tertarik apa perasaan atikoh berganding semula dengan kontolbesi lama?
sedap la deris.... tikoh dpt... intan pun usahakan dpt ya
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2019 02:36 PM | Show all posts
virgo19 replied at 4-9-2019 02:14 PM
Masalahnya ada payudara ke pun?

benda hidup harus disemai dan dibajai selalu

Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2019 02:38 PM | Show all posts
ouuuu yeahhhh
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2019 02:40 PM | Show all posts
Kurex replied at 4-9-2019 01:48 PM
Kan dah ada cerita ni..
Kan bagus dapat didukung idris berkali-kali

akk gelak lah kalau ko komen kurex ooi
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2019 03:36 PM | Show all posts
jgn kelak jd atikah suhaime dek oiii
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2019 04:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Alahaiiii...dh mmg itu yg dia cari(artis),maka itulah yg dia dpt(future wife yg boleh dipegang oleh sesiapa shj,dgn alasan kerja..huhuhu)
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2019 04:52 PM From the mobile phone | Show all posts
AbukRokok replied at 4-9-2019 02:35 PM
aku lebih tertarik apa perasaan atikoh berganding semula dengan kontolbesi lama?
sedap la deris... ...

Kihkih....kira ni drama baru.lg kan.... profesional tikah kata
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.116842s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list