Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1234Next
Return to list New
9097
View
78
Reply

Afiq Muiz Tarik Aisyah Azman Ketika Ditemu Bual Isu Putus Tunang, Dah Kenapa?

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Author
Post time 22-8-2019 11:32 AM | Show all posts |Read mode
"Saya tak mahu keluarga saya dibabitkan dengan perkara ini (isu putus tunang)."


Pelakon Aishah Azman menegaskan konflik yang berlaku antara dia dan bekas tunang, pelakon Syafie Naswip tidak ada kena mengena dengan keluarganya.




Kredit foto: IG Aisyah Azman



"Orang luar boleh berkata apa yang mereka mahu katakan, tetapi mereka tidak mengetahui apa sebenarnya yang terjadi," katanya kepada Gempak.


Menurut Aisyah, dia kini tidak mahu menoleh ke belakang lagi dan hanya mahu memberi fokus kepada kerjayanya.




Kredit foto: IG Aisyah Azman



"Selepas berdepan dengan segala perkara ini, saya selesa untuk menjalani kehidupan seperti biasa.

"Saya hanya mahu fokus kepada bidang hiburan. Saya ingin memberikan tumpuan terhadap lakonan dan sibuk seperti sediakala," katanya lagi.


Rupa-rupanya, berlaku sesuatu tidak diduga ketika aktres itu ditemu bual Gempak.


Menurut portal hiburan itu, sesi temu bual terpaksa dihentikan secara tiba-tiba apabila pelakon Afiq Muiz yang juga abang kepada Aisyah menariknya untuk beredar dari situ.




Kredit foto: IG Afiq Muiz




Dunia hiburan sebelum ini dikecohkan apabila muncul berita melaporkan seorang pelakon lelaki ditahan polis kerana membelasah bekas tunangnya selepas wanita itu memintanya memutuskan hubungan songsang dengan kenalannya pada 26 Jun lalu.


Kenapa Afiq Muiz yang turut berada di tempat kejadian ketika Aisyah ditemu bual Gempak menarik aktres itu untuk beredar? - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 11:47 AM From the mobile phone | Show all posts
"Orang luar boleh berkata apa yang mereka mahu katakan, tetapi mereka tidak mengetahui apa sebenarnya yang terjadi," katanya kepada Gempak.

Then masa kena interview isu putus tunang takmo ckp pulak? Motiff?
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 11:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Sah pompuan ni dgn family dia yg problem
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 11:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Tergangu betul tgk tahi lalat kat dahi tu.. rasa nak cabuttttt
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 12:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Family ni patut dipulaukan je dari dunia hiburan. Tak sudah2 bawak masalah.
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 12:09 PM | Show all posts
eloklah tuh diam2 jer..umum pun dah tau fam diaorg bermasalah dr zaman eina kan....so eloklah dia tarik adik dia balik..since naswip pun diam membisu...lagipun lama2 org akan nmpk siapa yg bersalah....tuhan skrg bagi cash jerrrr
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 12:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak yah berlakon dah la. Bingit jah
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 12:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Takut adik terlepas cakap kah kalau diasak soalan bertubi2 oleh press.  Kang tak pasal2 terkantoi pulak.  Lain kali bawak mastermind awak tu pi mana2 sekali.  Takat bawak bodyguard yg tak berapa nak berani tu...huh!
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 12:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka sebijik betul adik beradik ni
Copy paste habis
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 12:22 PM | Show all posts
well we see lah camne nti.. siapa btul n siapa yg bunyi lebih.
org kat sna aman2 and tenang2 aje.. sket pun tak bg statement pape.
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 12:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Apahal nampak busuk afiq ni.. Afiq, wangi sikit plis, boleh aku tumpang lena atas dada
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 12:50 PM | Show all posts
artis2 ramai team ayi(syafie naswip)...
so meols rasa fishy sikit kat pempuan ni, abangnya n family.

Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 12:55 PM | Show all posts
defensive.
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 12:57 PM | Show all posts
lasagna replied at 22-8-2019 12:22 PM
well we see lah camne nti.. siapa btul n siapa yg bunyi lebih.
org kat sna aman2 and tenang2 aje..  ...

selalu orang yang salah akan banyak bunyik demi meraih simpati

orang yang tak salah memang tak banyak bunyi sebab tak tahu nak cakap apa


Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 12:59 PM | Show all posts
fushimi replied at 22-8-2019 12:57 PM
selalu orang yang salah akan banyak bunyik demi meraih simpati

orang yang tak salah memang tak  ...

ohh yess slalunya gitew lah kan..
xpe kita nengok jer camne..
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 01:19 PM | Show all posts
mmg something wrong sgt 1 family ni
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 01:54 PM | Show all posts
ingat kan dah abis... muncul balik???

korg senyap dah laaa
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 02:03 PM | Show all posts
dewi_rina replied at 22-8-2019 12:13 PM
Muka sebijik betul adik beradik ni
Copy paste habis

perangai pun lebih kurang.
curah terus dr acuan. hihi
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 02:33 PM | Show all posts
bungaros replied at 22-8-2019 12:13 PM
Takut adik terlepas cakap kah kalau diasak soalan bertubi2 oleh press.  Kang tak pasal2 terkantoi pu ...

hahahaha mak dia ke mastermind tu
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 02:41 PM | Show all posts
takut adik tersalah cakap..nanti kantoii
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.105834s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list