Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12343
View
171
Reply

"Lutut Lupa Nak Berus Ke" - Habis Gambar Haneesya Hanee Kena Kecam

[Copy link]

Author: Cari-Amiey       Show all posts   Read mode

Author
Post time 9-8-2019 12:32 PM | Show all posts |Read mode
Si cantik manis Haneesya Hanee sememangnya memiliki kecantikan dan keunikan yang tersendiri.


Lari dari perspektif 'putih itu cantik', Haneesya dilihat berjaya membawa dirinya dengan dimensi berbeza, jika dibandingkan dengan model mahupun selebriti lain.


Kulitnya yang hitam manis menyerlahkan lagi karakter diri, malah menjadi inspirasi kepada ramai pengikutnya.








Namun, gambar terbaharu yang dimuat naik di laman IG miliknya nampaknya turut mendapat kecaman.


Maklum saja, dia menunjukkan bahagian peha dan juga lututnya sekaligus membuatkan mata sesetengah orang 'terjojol' melihatnya.  Anda boleh tengok sendiri seperti di bawah;


  









Haneesya berkata menerusi kapsyen gambar itu, sebagai manusia dia juga mempunyai perasaan 'insecure' dengan diri sendiri terutama bahagian badan tertentu.


Ini termasuklah bahagian lututnya yang dirasakan membuatkan rasa keyakinannya sedikit gugup.


"Saya juga manusia walaupun anda melihat saya mempunyai keyakinan," katanya.


Sudah pastinya ramai yang mula mengecam dan memberikan ayat berbentuk penghinaan.


"Tu kaki ke kulit batang pokok durian?"








Namun, masih ada yang menyatakan rasa kagum dengan keberanian dan keyakinan yang ditunjukkan oleh Haneesya.






Apa pula pendapat anda? - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 12:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni mmang kaki bnyk kudis. Pelik zaman skrng klau nk jd model, kulit xyah bersih mulus.

Also, klau kaki xelok, tutup je la. Dh tayang, harus kena hadap komen. Komen xkan expect pujian semata.
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 12:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku nampak bintik2 hitam..
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 12:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Mmg bkerak btul lutut dia.. klu itam skit2 tu ok lg
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 12:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak kisah sis.. kena ada keyakinan.. tgk je akak Queen Hanis kesayangan acik onions. Tak gitu @miracle_forever
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 12:47 PM | Show all posts
ohh my...
dh ada duit buat laa rawatan sket..
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 12:49 PM | Show all posts
LadyCarefree replied at 9-8-2019 12:39 PM
Dia ni mmang kaki bnyk kudis. Pelik zaman skrng klau nk jd model, kulit xyah bersih mulus.

Also,  ...

dah tahu buruk nak tayang jugak
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 12:49 PM | Show all posts
LadyCarefree replied at 9-8-2019 12:39 PM
Dia ni mmang kaki bnyk kudis. Pelik zaman skrng klau nk jd model, kulit xyah bersih mulus.

Also,  ...

minah ni sejenis amoi cina
yg selalu pg mall duk pakai suar pendek
peha & kaki penuh bekas gigit nyamuk hitam2
selamba berjln di mall penuh keyakinan gitew
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 12:51 PM | Show all posts
mixed replied at 9-8-2019 12:49 PM
minah ni sejenis amoi cina
yg selalu pg mall duk pakai suar pendek
peha & kaki penuh bekas gigi ...

iols tak prnh trserempak lg laa dgn dia..

kalau trjmp iols nk tgk gak laa head should knee and toe, knee and toe..
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 12:52 PM | Show all posts
dek, lutut ko ngape dek? hakak bukan kesah ko nak menyeksi, tapi biarla yg perfect dipandangan. kalau dah berkeladak berdaki gitu mohon carik berus sabut ye sental lutut.
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 12:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Tinggi sgt kain skirt dia tu. Bukan mak dia selalu pantau ke. Hmmm
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 12:54 PM | Show all posts
ooomakkgadddd lutut..
mesti ada yang terpikir kalau lutut dah rupa gitu, celah bedah cam mana la pulak rupanya..
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 01:02 PM From the mobile phone | Show all posts
prettyuglybabe replied at 9-8-2019 12:54 PM
ooomakkgadddd lutut..
mesti ada yang terpikir kalau lutut dah rupa gitu, celah bedah cam mana la p ...

Hadoiiiii jgn la sentuh bab tu. Geli dh iols
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 01:08 PM | Show all posts
xkena laa hang nak pakai2 tayang2 camni dok sini dik oi... org mesia nih abih satu badan dari ataih ke bawah depa kelebet.... hehehee...ketika hitam ka putih pun depa kelebet baq hang... harap2 hang x depressed plak noh dengan kecaman lutut hitam ni.... berani buat, berani tanggung la ...
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 01:08 PM | Show all posts
LadyCarefree replied at 9-8-2019 01:02 PM
Hadoiiiii jgn la sentuh bab tu. Geli dh iols

macam tu la i geli tengok lutut dia..
sekali imbas macam ada muka orang bertepek pun ye..
dah alang-alang mekap muka, mekap la sekali lutut tu..
cukup modal nanti pi la repair kulit lutut tu..

Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 01:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Ishhh...mmg berkerak pun lutut. Mmg mengundang kecaman betul.
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 01:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Pelik betul orang yang overconfident camni.. memang tak malu langsung ke
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 01:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Iols ghaser dia ni mmang jenis suka kontrolbasi la. Pastu acah2 kene cyber bully, acah2 kena kecam tp hebat tabah konfiden itu ini. Klau x, xsiapa sebut nama dia. Femes kalangan gang2 model dan photog serta mua yg jenis tahap sndiri organise majlis dn pertandingan, sndiri crown title.
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 01:21 PM From the mobile phone | Show all posts
byk 'melutut' ker dik smpai lebam camtu?
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 01:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia bersedia utk di kecam. Sbb tu berani
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.104307s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list