Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
555
View
15
Reply

"Potong Jer Semua"- Hukuman Sesuai Untuk Pedofile?

[Copy link]

Author: akubujang       Show all posts   Read mode

Author
Post time 19-7-2019 01:09 PM | Show all posts |Read mode
Kebelakangan ini, banyak sungguh jenayah s*eksual melibatkan kanak-kanak dilakukan pedofile. Sakit hati tengok pelbagai berita keluar.


Di Malaysia, hukuman selalunya penjara dan sebat sahaja. Kadang-kadang tu rasa macam tak padan dengan kekejaman yang mereka lakukan.


Tetapi, di Ukraine baru-baru ini, Parlimen mereka meluluskan sebuah undang-undang yang mewajibkan semua pesalah jenayah melibatkan kanak-kanak bawah umur dikasi atau dalam bahasa mudahnya "potong semua".


NASIB BAIK SUNTIK, KALAU POTONG BETUL-BETUL? FOTO: GOOGLE




Menurut laporan Independent, hukuman "potong semua" ini melibatkan suntikan bahan kimia "anti androgen" kepada semua pesalah jenayah berat yang melibatkan kanak-kanak.

Undang-undang itu digubal selepas Ukraine digemparkan dengan pembunuhan seorang kanak-kanak perempuan bernama Dariya Lukyanenko yang berusia 11 tahun. Mangsa bukan sahaja dibunuh, tetapi juga dirogol sebelum dicekik sampai mati. Mayatnya kemudian dibakar dan dihuman dalam sebuah lubang. Penjenayah itu adalah seorang lelaki berusia 22 tahun yang dikenali keluarga mangsa.


KANAK-KANAK PERLU DILINDUNGI! FOTO: GOOGLE


Disebabkan itu, kemarahan rakyat memaksa Parlimen negara itu menggubal undang-undang menetapkan hukuman "potong semua" untuk semua penjenayah berat. Ia mendapat undi 247 ahli Parlimen berbanding 21 yang menentang.


Antara hukuman dalam undang-undang baru ini adalah pengembirian (potong semua) kemaluan penjenayah melalui suntikan, didaftarkan dalam senarai penjenayah s*eksual dan pelbagai lagi.


Akta baru itu menjadikan Ukraine antara negara dalam dunia dengan hukuman paling berat untuk penjenayah s*eksual.

Padan muka! - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2019 02:44 PM | Show all posts
malaysia biler lagi

Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2019 02:50 PM | Show all posts
kapir2 kang nginzal la dlm thread ni
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2019 03:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah potong tu harap x jd pembunuh yg suka torture org pulak sbb dia sexually frust
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2019 03:15 PM | Show all posts
mmg patut kena ptong pun!!
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2019 03:35 PM | Show all posts
Bagus  jugak.. baru dorang tau erti penyesalan
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2019 03:53 PM From the mobile phone | Show all posts
India bila lagi sister
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2019 04:36 PM | Show all posts
yg 21 x stuju tu pedo kan?...
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2019 06:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Pleasa la buat kt Malaysia!
Pesalah yg sudah berkahwin...tembak mati je. Tak payah nk habiskan beras.
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2019 06:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Pedo bilis je ke kena? Pedo jerung sampai mati aman2 terlepas khenst?
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2019 07:09 PM | Show all posts
potong semua ke? yang iols paham dia cuma potong stim jah. dia buat chemical castration jah kan dengan bagi injection anti-androgen kat pesalah pedo tuh. tapi angry bebird nya still ada cuma tak boleh nak tegang lah kot gitu?
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2019 07:41 PM | Show all posts
Edited by Maideen. at 19-7-2019 07:47 PM

Kita kadang kadang hairan bagaimana Pedo tua bangka boleh teransang nafsu syahwatnya dengan budak perempuan kecil. jangan takajut jika ada tua kutok berumor 54 tahun boleh tegang koteynya melihat budak perempuan semuda 6 tahun.
Ini amat jijik lagi menjijikan.....

Tapi tua kutok ini kadang kadang amat bijak dan licik.

Di Amrika misalnya ada Pedo menjijikan ini menaku bahawa dia nabi supaya orang tak boleh cakap apa apa tentang selera seksnya yang songsang itu.

Kalau tuan tuan tak percaya nama Pedo yang menaku nabi itu ialah Lee Kaplan.


Gambar hiasan seorang tua kutok yang boleh tegang koteynya dengan budak kecil.





Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2019 07:42 PM | Show all posts
hapuskan pedo

Malaysia sekarang penjara dan sebat
negara lain castration, kembiri

apa kata kita penjara dan sebat, lepas tu kembiri, lepas tu humban kat laut, berenang balik sendiri
Reply

Use magic Report

Post time 20-7-2019 02:38 AM From the mobile phone | Show all posts
Kat malaysia tak leh buat, ramai umat sesuci embun pagi yg bantah nanti. Pulak tu asyik mangsa je yang disalahkan.
Reply

Use magic Report

Post time 20-7-2019 10:54 AM | Show all posts
bunuh jela senang
Reply

Use magic Report

Post time 20-7-2019 01:47 PM | Show all posts
stuju klu perogol, bukan sekadar pedo jer tapi perogol di kasi...depa tak ingat seksa mereka yg di rogol, trauma sampi ke hayat. hukuman bunuh pon iol setuju kat depa2 ni...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.117964s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list