Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1234Next
Return to list New
8101
View
75
Reply

"Tanya Sepatah, Jawab Sepatah.." Gelagat M Nasir Di Program Meletop Cuit Hati Penonton

[Copy link]

Author: bawangkecik       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-6-2019 12:03 PM | Show all posts |Read mode
Bergelar lagenda dalam industri hiburan bukan perkara mudah untuk digalas kerana setiap gerak geri sering saja diperhatikan oleh peminat. Siapa tidak kenal dengan penyanyi Datuk M Nasir yang masih lagi aktif dalam bidang nyanyian dan penghasilan karya seni di Malaysia.

Baru-baru ini, beliau telah dijemput dalam sebuah program wawancara TV iaitu program Meletop yang dihoskan oleh Neelofa dan Nabil. Datuk M Nasir sering dilihat sebagai seorang yang serius namun dalam program tersebut, beliau tampil bersahaja dan rupa-rupanya pandai berjenaka. Tak sangka pula ya!




Otai masih berbisa
Datuk M nasir yang kini mencecah umur 62 tahun pada tahun ini kelihatan segak mengenakan baju melayu dalam program Meletop. Pengacara Neelofa dan Nabil tidak melepaskan peluang bertanyakan soalan berkaitan sambutan hari raya yang diamalkan setiap tahun.


Tanya sepatah, jawab sepatah
Ketika ditanyakan mengenai juadah kegemaran beliau ketika raya, Datuk M Nasir menjawab ketupat namun Nabil bertanyakan lagi dengan lebih spesifik mengenai makanan kegemarannya. Mimik muka dan jawapan bersahaja yang diberikan beliau ternyata mencuit hati penonton dan menghiburkan.





Datuk M Nasir juga tidak segan silu membahan Nabil sepanjang rancangan tersebut. Kelakar habis!



"Apa kenangan paling pahit sepanjang karier Datuk?"

Bila Nabil buat sesuatu yang tak kelakar..- M Nasir






  



Reaksi dan gelagat beliau ternyata menghiburkan netizen yang menonton rancangan tersebut. Korang tengoklah sendiri!








Macam kena soal siasat


Orang sastera, kurang bercakap tapi lebih berfikir dan berkarya




Di akhir rancangan, Datuk M Nasir juga telah mendendangkan lagu 'legend' di hari raya iaitu Suatu Hari di Hari Raya. Ternyata, otai masih berbisa. -CARI



Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 12:09 PM | Show all posts
jwpn tok nasir mcm malas2 pun ada. hahaha! tp tetap comel iols rasa tok nasir ni.
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 12:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Lawaklah but rindu x tgk atok nasir
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 12:49 PM | Show all posts
boley jadi pengajaran kot pasni para pengacara sila buat homework dan tanyalah soalan yang mencabar sikit. hokey.
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 01:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Cam ayah2 gitu, mana reti nak buat intro pastu masukkan isi penting pastu penutup. Arwah abah meols gitu la, tnya sepatah jwb sepatah. Jenis xberckp byk...
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 01:32 PM | Show all posts
M Nasir mmg sempoi
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 01:46 PM | Show all posts
heols dari dulu memang macamtu la.. cakap sepatah2 je.. sebab heols jenis kalau hurai panjang lebar memang akan terlalu deep atau lari tajuk... tak caya cer tanya wartawan yg penah interview heols
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 01:53 PM | Show all posts
heols mmg sejenis berckp berat mulut

dan kadang org igt heol berlagak

kalu x tak ada kes heols terlepas ckp
masa dulu2 zaman tun M jd PM

sape mahathir

klu x silap heols kena gam x bole  ada program tv oleh arwah tok mat
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 02:05 PM From the mobile phone | Show all posts
dari kecik suka m.nasir ni {:love @Foxey
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 02:07 PM | Show all posts
straight to the poits terus..
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 02:14 PM | Show all posts
M nasir memang mcm tu dari dulu kan....Cakap sikit pastu senyum sikit..Pastu dah..
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 02:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Mmg klakar wehhhh. Gelak akuu
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 02:29 PM | Show all posts
jawapan & body language dia... harap semua pengacara sila buat homework padu ye..
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 02:43 PM From the mobile phone | Show all posts
62 dan masih hensem. Hahaha. Dia bubuh apa kat rambut n misai dia? Dok kaler hitam pekat lagi.
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 02:49 PM From the mobile phone | Show all posts
m nasir ni legend lahh. dari dlu dia mmg mcm nii
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 02:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Orang tua memang macam ni kan gaya jawab soalan
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 03:31 PM | Show all posts
legend nih jgn main2

berbisa dlm diam

karya nya sume tip top meletop
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 03:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka muda M.Nasir ni.. Tapi memang jenis x bercakap sangat kan.. Kalau cakap pun straight to the point boleh buat orang terasa haha
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 04:09 PM | Show all posts
suka cara dia tu, walaupun kadang2 nampak macam berlagak pun ye tapi sejenis straight to the point..xde nak pusing sana sini berbelit - belit..
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2019 04:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Bila dah masuk rancangan bual bicara kena la ramah dan mesra sikit. Cakap sepatah2 orang pun boring. Legend tak legend..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.105833s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list