Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
7253
View
80
Reply

Gambar 'Tak Cukup Kain' Di Tepi Laut, Reen Rahim Awal-Awal Dah Tutup Komen

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 7-2-2019 03:14 PM | Show all posts |Read mode
Bukan main seksi ya! Mungkin ada netizen yang terlintas nak komen begitu bila tengok gambar-gambar Reen Rahim.


Sebelum ini Reen memang pernah dikecam kerana berpenampilan macam 'tak cukup kain'.


  



Tapi macam biasalah, aktres ini tak ambil pusing pun kata-kata netizen yang menghentam dirinya.


Kalau jengah ke Instagram, baru-baru ini Reen menghabiskan mada bercuti di Langkawi.


Foto: IG Reen Rahim


Mungkin dah menjangkakan dia bakal dihentam, Reen dah awal-awal lagi menutup ruangan komennya.


Tak dapatlah 'acik-acik bawang' nak membawang. Layan sahajalah gambar-gambarnya di sana okay! -CARI

  



  



  



  



  



  
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2019 03:34 PM | Show all posts
spesis jijik kirana ke jnis xde produk sgt tapi menyeksi kemain...
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2019 03:42 PM | Show all posts
biasa je, tak de seksi mana pun.  we have seen more from other artists than this
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2019 03:44 PM | Show all posts
dia tutup komen kt ig, org membawang kt platform bawang terunggul, forum CARI
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2019 03:44 PM From the mobile phone | Show all posts
tegur lah sikit adik kau ni, kak rahimah rahim. kakak elok je bertaubat zmn top dulu.
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2019 03:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Tapi iols suka dia berlakon, memek muka menjadi sangat
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2019 03:47 PM | Show all posts
Gambar no 3 yg full berdiri pakai baju biru muda tu can see her boobs and nipple clearly
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2019 03:48 PM | Show all posts
lawa je dia ni...
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2019 03:49 PM | Show all posts
hahaha.. tk cukup kain ehh... ade sorg lg, puteri aisyah... sama spesis ni rasanya.. lately suke mnyeksi...
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2019 03:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Tapi dia berlakon best..
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2019 04:05 PM | Show all posts
lawa dia ni tp hurm seksa sangat plak nengoknya
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2019 04:06 PM | Show all posts
mirwaisahmadzai replied at 7-2-2019 03:44 PM
tegur lah sikit adik kau ni, kak rahimah rahim. kakak elok je bertaubat zmn top dulu.

ooooooyeke dia adik rahimah rahim.... baru tau ni hehe

Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2019 04:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Bikini la tu.. acah2 sgt
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2019 04:10 PM From the mobile phone | Show all posts
mirwaisahmadzai replied at 7-2-2019 03:44 PM
tegur lah sikit adik kau ni, kak rahimah rahim. kakak elok je bertaubat zmn top dulu.

Kenapa tak pesan kat ayah dia je, mana tahu dia ni sejenis dgr ckap ayah dia.. ayah dia tu rahim razali.. nnti kena kecam malu pulak si ayah nya. Ehh rahim razali tu masih sihat walafiat lg kn?
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2019 04:13 PM | Show all posts
sweetgirl replied at 7-2-2019 04:06 PM
ooooooyeke dia adik rahimah rahim.... baru tau ni hehe

laaaa...adik rahimah rahim ke...halahhh halahhh
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2019 04:15 PM | Show all posts
kiah_mai_pulak replied at 7-2-2019 04:10 PM
Kenapa tak pesan kat ayah dia je, mana tahu dia ni sejenis dgr ckap ayah dia.. ayah dia tu rahim r ...

baru tau juga rahimah rahim tu anak rahim razali. ye ke?
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2019 04:17 PM | Show all posts
biar dedah asalkan tak hipokrit katanya lagi
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2019 04:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Bagus tutup komen. Acik kepam gemuk lobai kepanasan nak komen..
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2019 04:36 PM From the mobile phone | Show all posts
kiah_mai_pulak replied at 7-2-2019 04:10 PM
Kenapa tak pesan kat ayah dia je, mana tahu dia ni sejenis dgr ckap ayah dia.. ayah dia tu rahim r ...

Rahimah rahim penyanyi singapore tu ke? Kalau yang tu ayah dia bukan rahim razali tp rahim
Hamid. Penyanyi jugak tak silap
Reply

Use magic Report

Post time 7-2-2019 04:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Biar la dia nk menyeksi... boring lak asyik isu baby p la mabuk ngan ikan kembong je jahhh
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.107965s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list