Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
27534
View
341
Reply

Tular Gambar Sufian Suhaimi 'Tidur' Dengan Wanita, Netizen Tuduh Kerja Keluarga Loy

[Copy link]

Author: Lilrose    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 6-2-2019 12:22 PM | Show all posts |Read mode
Selepas merangkul Anugerah Persembahan Terbaik menerusi lagu Di Matamu, muncul pula cerita tidak enak mengenai Sufian Suhaimi apabila tular sekeping gambar miripnya tidur di samping seorang wanita.




Kredit foto: IG Sufian Suhaimi




Memetik Harian Metro, Sufian tampil menjelaskan bahawa ia mungkin satu serangan untuk menjatuhkan imejnya yang semakin mendapat nama sejak kemenangannya di AJL baru-baru ini.

"Sebelum ini, ada pengawal keselamatan, macam-macamlah. Gambar terbaru, saya pun tak pasti.


Kredit foto: Twitter



"Saya tak tahulah kenapa ada banyak muka Sufian Suhaimi di Malaysia ini.

"Mungkin itu satu serangan. Isu itu saya rasa tak perlu diperbesarkan. ???I think its just another troll by netizen.

"Saya tak suka apabila kenyataan saya disalahgunakan atau diputar belit, jadi saya rasa biarlah benda itu terhenti di situ saja," katanya.


Isu ini mencetuskan pelbagai reaksi di kalangan netizen, malah ada yang menuduh ia sebagai satu serangan balas daripada pihak bekas tunangnya, Elfira Loy.
















Kredit foto: Twitter




Aduhai, lepas satu-satu kontroversi melanda Sufian Suhaimi. Apapun, siapa agaknya lelaki persis Sufian dan wanita dalam gambar itu ya? - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 6-2-2019 12:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Spicymami at 7-2-2019 03:15 PM

Fitnah si loy xpe
Fitnah pak guard xpe

Fitnah pian? Astaghfirullah astaghfirullah
IMG_20190207_151156.jpg
Reply

Use magic Report

Post time 6-2-2019 12:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Bala tentera Pian Vs bala tentera Pira
Reply

Use magic Report

Post time 6-2-2019 12:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Kan dah ada
Reply

Use magic Report

Post time 6-2-2019 12:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Haha.. Ada gak pompuan nk bg pussy free kat pian ni? Xkan nk kata pitnah lg kot pian... Byk betul gmbr pitnah hang..
Reply

Use magic Report

Post time 6-2-2019 12:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Banyaknya thread pian vs loy. Udah2 lah tu. Merge ake semua pls.
Reply

Use magic Report

Post time 6-2-2019 12:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Alahaiii donia doniaaa
Reply

Use magic Report

Post time 6-2-2019 12:54 PM From the mobile phone | Show all posts
pian mmg bad boy...
Reply

Use magic Report

Post time 6-2-2019 01:02 PM | Show all posts
pian yg sedap, jangan bangla sekuriti pulak disalahkan.
Reply

Use magic Report

Post time 6-2-2019 01:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Napa dia x nafikan sekeras kerasnya je.

Ni jawab pun pusing2.. Xpasti xpasti..
Reply

Use magic Report

Post time 6-2-2019 01:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Smlm ada bukak tread sama.. Xde sambutan.. Ari ni bukak lagi..
Reply

Use magic Report

Post time 6-2-2019 01:46 PM From the mobile phone | Show all posts
matbad: Alahaiii donia doniaaa

Sorry i langsung tak percaya. Mungkin pelanduk 2 serupa je.


Sufian dia highly educated.. jenis genius ai  fikir. Lagu pun jenis yg charming n good2..  ai x nmpk langsung dia ni jenis bad boy....  padahal mamat ni innocent sgt2. Baik.. gentleman and educated..
Maksudnya kalau nak cari calon jodoh utk anak2 kita..inilah dia antara paling afdhal...

Selain itu ai anggap mitos ajha...
Reply

Use magic Report

Post time 6-2-2019 01:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku xpuashati sebab gmbr pompuan yu ditutup..aprhal pulakkkkkkkkkk aib pian nak bukak..aib pompuannn tuuu...ni namenye balas dendamm
Reply

Use magic Report

Post time 6-2-2019 01:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Senangnya korang percaya...!zaman sekarang nk fitnah senang dik non..
Reply

Use magic Report

Post time 6-2-2019 02:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Laaa jam kelabu tu pian mmg pakai.
Reply

Use magic Report

Post time 6-2-2019 02:02 PM From the mobile phone | Show all posts
The other side of you.
Reply

Use magic Report

Post time 6-2-2019 02:23 PM From the mobile phone | Show all posts
uiii baby pian ang hati2 takut vid keluar ala2 si ariel noah
Reply

Use magic Report

Post time 6-2-2019 02:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau Pian pon apadehal??

Emma Maembong kantoi buka tudung duk celah kelengkang jantan pon ummah kata "Jangan buka aib org, dia dah minta maaf. Kita maafkan je lah"... belum lg buka buku dewi remaja.. sapik blkg sikit.. zul ripin.. and so on...

Kat malaysia ni ko nk beromen tgh2 jaln raya pon xpe.. ujung2 ko minta maaf je.. org akan jaga aib ko..
Reply

Use magic Report

Post time 6-2-2019 02:32 PM From the mobile phone | Show all posts
RatuDunia94 replied at 6-2-2019 02:26 PM
Kalau Pian pon apadehal??

Emma Maembong kantoi buka tudung duk celah kelengkang jantan pon ummah  ...

Menurut fanatik baby pian, beliau adalah seorang maksum yg suci murni bebas dari potensi bad boy.  

Iols bukan apa, sanjung tinggi sgt ni nnt keluar gambar video leaked takut kene sawan babi je masing2 xleh terima hakikat.

Kah
Reply

Use magic Report

Post time 6-2-2019 02:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Boleh jadi gak yg viralkn gmbr ni dari kerabat loy.. mana tahu kan, deyolss dpt gmbr ni dari some1, tu yg jadi punca putus tunang.. kottttt lahh
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.113241s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list